درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31062صفحه نخست » چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 10:22
راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
درباره تبلیغات در شبکه های اجتماعی مطالب زیادی ارائه شده است. در این مطلب که به نقل از پارک بازاریابی ایران ارائه می شود راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به صورت مختصر مرور می کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، درباره تبلیغات در شبکه های اجتماعی مطالب زیادی ارائه شده است. در این مطلب که به نقل از پارک بازاریابی ایران ارائه می شود راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به صورت مختصر مرور می کنیم.

-در تبلیغات شبکه های اجتماعی محتوایی را که می خواهید ارائه کنید، بازیافت کنید. برای پیدا کردن بیننده های جدید محتوای خود را در دوره های زمانی و دفعات و در شبکه های مختلف به نمایش بگذارید.

- برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی ارزش بیشتر و اضافه ایجاد کنید. باید بدانید که فقط نمایش محتوای ساخته شده توسط دیگران رضایت بخش نیست، باید یک محتوای جدید و بکر درست کنید تا کم کم در عرصه تخصصی خود به عنوان یک متخصص مطرح شوید.

- هر چند وقت یک بار محتوای تولیدی خود را پویش کنید تا از تأثیر محتوای تولیدی خود با توجه به نقاط ضعف و قوت آن باخبر شوید.

- با استفاده از شبکه های مجازی مخاطبان را به لیست ایمیل خود انتقال دهید. لازم به ذکر است که لیست ایمیل شما از باارزش ترین دارایی های آنلاین شما به حساب می آید و حتماً از هر فرصتی که جهت گسترش آن پیش می آید بهره مند شوید.

- زمانی به ایده پرازی یک کاراکتر خیالی از بینندگان خود بپردازید که عده زیادی از جمعیت بینندگان هدف شما را نشان دهد. شما می توانید با تولید چنین محتوایی در مجموع تناسب بیشتری با یکدیگر ایجاد کنید.

- از لیست های توییتر استفاده کنید تا برای خود روابطی داشته باشید که این روابط برای شما منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

- سعی کنید محتوای تولیدی خود را با استفاده از شبکه های مختلف به شکلی منطبق با یکدیگر برنامه ریزی کنید. اشکال، رنگ ها و لحن هایی که در آن استفاده می کنید باید با یکدیگر تطابق داشته باشد.

- سعی کنید قبل از تمرکز بر مفاهیمی که می خواهید به مخاطبان خود انتقال دهید، روی مفاهیمی که آنها می خواهند بشنوند تأکید کنید.

- فکر کنید که چگونه می توانید با استفاده از تبلیغات در شبکه های اجتماعی به فروش تان کمک کنید. تحقق کنید که چگونه شبکه های اجتماعی می توانند در فروش بیشتر شما را یاری کنند.

- شما می توانید با استفاده از هشتگ های مرتبط به کار و فعالیت خود برای دستیابی و ایجاد ارتباط با افرادی خارج از مجموعه مخاطبان خود ارتباط بگیرید.

- شما می توانید برای بررسی اینکه دیگران در مورد شما چه چیزهای می گویند و چگونه فکر می کنند از ابزار هایی مانند Social Mention و دیدن موردهایی که آنها در محتوای خود از شما اسمی به میان می آورند بهره مند شوید.

- با مخاطبان خود ارتباط قوی و شخصی برقرار کنید. اکثر مردم می خواهند از کسانی که آنها را به خوبی و از نزدیک می شناسند و قابل اعتماد آنها هستند خرید کنند، نه شرکت هایی که هویت روشنی ندارند. برای دست یافتن به این مهم باید بعضی اوقات تصاویری شخصی از پشت صحنه تولیدات محتوای خود به مخاطبان نشان دهید.

- همیشه به مطالب و محتوایی که در خصوص شما انتشار می یابد، جواب دهید زیرا شبکه های اجتماعی یک کانال ارتباطی دو طرفه به حساب می آیند.

- چنانچه بر این باورید که نتوانستید نتیجه درستی بگیرید، باید نگاه خود را به یک یا دو شبکه و زیرساختی محدود و معطوف کنید که از آنها نتیجه مناسبی در تجارت خود یافته اید. باید بدانید همیشه توجه به دو یا سه زیرساخت با بازدهی مناسب، بهتر از تمرکز بر چندین زیرساخت با نتیجه ضعیف است.

- برای داشتن بیننده بیشتر در زمان های مناسب محتوای خود را پخش کنید. بدانید که نرم افزاری تحلیلگری مانند Followerwonkمی تواند در این کار شما را یاری کند.

 در پایان از شما می خواهم بهترین روش هایی را که از آنها استفاده کردید و به نتیجه ای مطلوب رسیدید نوشته و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. البته در نظر داشته باشید که طراحی و چاپ کاتالوگ جایگاه مجزایی نسبت به شبکه های اجتماعی دارد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد