درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31061صفحه نخست » چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 10:21
مدل ۷i اینترنت مارکتینگ
به طور کلی می توان اینترنت مارکتینگ را به این صورت تعریف کرد: انجام تمام یا بخشی از فعالیت های مارکتینگ از طریق اینترنت. به گزارش هورموند، اسپالتر در راستای تحقق اهداف برنامه های اینترنت مارکتینگ برای نشان دادن تحول از مارکتینگ کلاسیک به اینترنت مارکتینگ مدلی را به نام مدل ۷i هفت ای مطرح و بیان می کند که هفت ویژگی اینترنت مارکتینگ، آن را از مارکتینگ کلاسیک متمایز می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به طور کلی می توان اینترنت مارکتینگ را به این صورت تعریف کرد: انجام تمام یا بخشی از فعالیت های مارکتینگ از طریق اینترنت. به گزارش هورموند، اسپالتر در راستای تحقق اهداف برنامه های اینترنت مارکتینگ برای نشان دادن تحول از مارکتینگ کلاسیک به اینترنت مارکتینگ مدلی را به نام مدل ۷i هفت  ای مطرح و بیان می کند که هفت ویژگی اینترنت مارکتینگ، آن را از مارکتینگ کلاسیک متمایز می کند.

اتصال: عبارت است از توانایی برقراری ارتباط به طور همزمان با هزاران مشتری در اقصی نقاط جهان. در اینترنت مارکتینگ محدودیت زمان و مکان وجود ندارد و مشتریان به شکلی ۲۴ ساعته می توانند از فروشگاه شرکت در اینترنت، خرید کنند.

تعامل: وجود تعامل مناسب و صمیمانه بین سازمان و مصرف کننده در اینترنت مارکتینگ امری ضروری به شمار می آید. تعامل نخستین نقطه برخورد مشتری با شرکت است و باید به گونه ای صورت بگیرد که وی را به ادامه ارتباط با شرکت تشویق کند. در این مورد طراحی وب سایت شرکت باید موردتوجه قرار بگیرد و ویژگی های لازم برای ایجاد تعامل مفید ایجاد شود. داشتن امکاناتی مثل امکان پست الکترونیکی، امکان سفارش کردن به وب سایت، ارائه اطلاعات دلخواه مشتری و ارائه سرگرمی و بازی این امر را ممکن می سازد. در این تعامل بر وجوه مشترک و همگون تأیید می  شود.

رابطه دوطرفه: توانایی برقراری و ارتباط و گفت وگو با اعضای سازمان توسط مشتریان بدون وجود محدودیت مکانی و زمانی را رابطه دوطرفه و دوسویگی تعامل می نامند. ایجاد رابطه دوطرفه چه از طریق ارسال پست الکترونیک به صورت خودکار و چه به صورت برقراری ارتباط انسانی بین افراد از طریق اتاق گفت وگو از ویژگی های اساسی اینترنت و وجه تمایز آن از سایر رسانه هاست.

درگیر شدن: مارکترها باید فضایی را ایجاد کنند که مشتری به طور پیوسته با شرکت در ارتباط باشد و او را به بازدیدهای مجدد و مکرر به وب سایت شرکت ترغیب کنند.

اطلاعات: دسترسی به اطلاعات گسترده مربوط به کالاها و خدمات در اینترنت، قدرت را از عرضه کننده به مشتری منتقل کرده است. مشتریان این اطلاعات برای یافتن محصولات موردنظر خود و مارکترها نیز از آن برای یافتن مشتریان استفاده می کنند.

فردگرایی: فردگرایی به معنای توانایی و تمایل مارکتر برای ارائه خدمات و کالاهای سفارشی است. به عبارت دیگر، باید برای هر فردی براساس ویژگی ها و خواسته های وی کالا و خدمات عرضه شود.

صداقت: خصوصی بودن، امنیت و محرمانه ماندن مشخصات مشتریان اینترنتی باید تضمین شود. صداقت عامل اصلی به وجود آمدن حس اعتماد در مشتریان نسبت به سازمان است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد