درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:55   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31060صفحه نخست » چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 10:19
بخش «خبرهای فوری» در یوتیوب
مشاهده خبر‌ یکی از موارد پرطرفدار در یوتیوب است و به همین دلیل یوتیوب بخش «خبرهای فوری» را به اپلیکیشن و وب‌سایت خود اضافه کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مشاهده خبر‌ یکی از موارد پرطرفدار در یوتیوب است و به همین دلیل یوتیوب بخش «خبرهای فوری» را به اپلیکیشن و وب‌سایت خود اضافه کرد. تجربه نشان داده است کاربران پس از شنیدن یک خبر مهم و فوری، سریعا در یوتیوب به دنبال ویدئوهای این خبر می‌گردند. ظاهرا گوگل نیز متوجه این امر شده است و بخش «خبرهای فوری» یا Breaking News را به نسخه موبایل و دسکتاپ یوتیوب اضافه کرده است. این قسمت جدید شباهت‌‌های زیادی به بخش ویدئوهای پیشنهادی در یوتیوب دارد و کاربران می‌توانند خبرهای فوری و مهم را سریعا در این بخش پیدا و مشاهده کنند. در حال حاضر مشخص نیست که گوگل چه برنامه‌ای برای بخش خبرهای فوری در یوتیوب در سر دارد و ممکن است گوگل محبوبیت‌ خبرهای این بخش را با الگوریتم‌های خود افزایش دهد. از طرف دیگر شاید بخش «خبرهای فوری» تنها در زمانی که خبرهای مهم و فوری در سطح دنیا اتفاق افتاده‌اند فعال باشد. در مجموع باید گفت اضافه کردن بخش «خبرهای فوری» به یوتیوب باعث می‌شود تا رسالت این شبکه اجتماعی ویدئویی برای درجریان گرفتن کاربران از حوادث مهم، راحت‌تر صورت پذیرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4126

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد