درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 دی 1396 - 10:03   

آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد

  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب یک

دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی

  دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی


ادامه ادامه مطلب دو

لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی

  لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی


ادامه ادامه مطلب سه

دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران

  دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مورد عجیب دانلد ترامپ
  مدیرکل بهزیستی گیلان: نقش روابط عمومی در سازمان بهزیستی برجسته خواهد شد
  10 قانون طلایی یکپارچه شدن
  مبارزه تبلیغاتی آلمان بر ضد استعمار انگلستان و فرانسه
  تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه
  ترامپ خبرنگار سی.ان.ان را از کاخ سفید بیرون کرد
  ویدیو/ مدیریت بهینه انتشار کتاب ...: چاپ در برابر تقاضا
  نگرانی «رابرت فیتسجرالد» از ادامه روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»
  واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها
  لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31052صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 31 مرداد 1396 - 16:46
مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گفت: مدیران روابط عمومی باید در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گفت: مدیران روابط عمومی باید در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند.

به گزارش شارا از اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، «محمد آقاسی» ظهر امروز در سمینار آموزشی آشنایی با افکار عمومی که با مشارکت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان، مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده‌نگری استان زنجان و جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای کار باید معیارهای موفقیت را شناخت و قبل از این شناخت فرد باید موقعیت فعلی و موقعیتی را که به دنبال آن است، را بشناسد.

وی با بیان این‌که روابط‌عمومی‌ها به انواع روابط‌عمومی «سود محور»، روابط‌عمومی بحران و روابط‌عمومی تبلیغی، تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی سود محور، روابط‌عمومی است که در راستای جذب مخاطب و مشتری بیشتر فعالیت می‌کند تا سود و منفعت بیشتری را به سازمان تابعه خود برساند. هم‌چنین مدیر روابط‌عمومی بحران، فردی است که تا وجود تنشی، فعالیت و تحرکی از او دیده نمی‌شود و حتی پس از تنش‌ها نیز تحرکی از او دیده نمی‌شود و مدیر روابط‌عمومی تبلیغی نیز فردی است که بنر و پوستر و … زیادی را بدون در نظر گرفتن ‌ذائقه افراد، ارائه می‌کند.

این مسئول ادامه داد: اگر به‌دنبال دست‌یابی به روابط‌عمومی برتر هستیم، مدیران روابط‌عمومی باید توجه کنند که با انسان‌ها در ارتباط هستند و باید کرامت انسانی را مد نظر قرار دهند. هم‌چنین این فرد باید خاصیت تبادلی داشته و نگرش درون‌سیستمی داشته باشد.

آقاسی با اشاره به دیگر ویژگی‌های روابط‌عمومی برتر، ادامه داد: رضایت‌محوری، خلاقیت‌محوری، موید نظام شهروندی بودن، دانش‌محوری، قدرت بازاریابی، دوفضایی، حقیقت‌محوری و نیز قوز فکری و آشتی با طبیعت، از دیگر ویژگی‌های روابط‌عمومی برتر است.

رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، یادآور شد: باید توجه داشت که روابط‌عمومی‌ها کارکردهای متفاوتی دارند و باید فلسفه وجودی هر کدام شناخته شود و روابط‌عمومی‌ها نیز باید بتوانند اجزای کل سیستم را پشتیبانی کنند و از دیگر ویژگی‌هایی که روابط‌عمومی‌ها باید داشته باشند، این است که باید چند هدفی و انعطاف‌پذیر بوده و مرزهای بازی را داشته باشد.

وی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های سنتی هنوز به‌دنبال استفاده از کاغذ هستند که باید به سمت دو فضایی شدن حرکت کنند، اما روابط‌عمومی ایده‌آل فردی است که تعامل را با چشمان باز و با پژوهش نسبت به شناخت محیط پیرامون داشته باشد که این مهم با استفاده از مراکز افکارسنجی حاصل می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه تبلیغاتی آلمان بر ضد استعمار انگلستان و فرانسه


  مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد


  ویدیو/ مدیریت بهینه انتشار کتاب ...: چاپ در برابر تقاضا


  تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه


  واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها


  ترامپ خبرنگار سی.ان.ان را از کاخ سفید بیرون کرد


  سمینار «آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی حرفه ای» برگزار می شود


  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد


  سردار سلامی: یکی از بزرگترین کار‌های روابط عمومی‌ها پایش و تقویت قوه درونی جامعه است


  نگرانی «رابرت فیتسجرالد» از ادامه روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد