درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 01:48   

اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان

  اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان


ادامه ادامه مطلب یک

بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود

  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد

  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل
  مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس: رهبری و ایمان دو عامل استقرار و ثبات جمهوری اسلامی ایران
  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران
  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد
  ویدیو/ روابط عمومی چیست؟
  بانک ملی ایران آماده تخصیص منابع مالی خارجی به سرمایه گذاران*
  «بهترین» دوربین‌های سال به انتخاب «تیپا»
  نتایج یک نظرسنجی در مورد میزان رضایت از خودروهای داخل ایران
  بازدید رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31052صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 31 مرداد 1396 - 16:46
مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گفت: مدیران روابط عمومی باید در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گفت: مدیران روابط عمومی باید در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند.

به گزارش شارا از اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، «محمد آقاسی» ظهر امروز در سمینار آموزشی آشنایی با افکار عمومی که با مشارکت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان، مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده‌نگری استان زنجان و جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای کار باید معیارهای موفقیت را شناخت و قبل از این شناخت فرد باید موقعیت فعلی و موقعیتی را که به دنبال آن است، را بشناسد.

وی با بیان این‌که روابط‌عمومی‌ها به انواع روابط‌عمومی «سود محور»، روابط‌عمومی بحران و روابط‌عمومی تبلیغی، تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی سود محور، روابط‌عمومی است که در راستای جذب مخاطب و مشتری بیشتر فعالیت می‌کند تا سود و منفعت بیشتری را به سازمان تابعه خود برساند. هم‌چنین مدیر روابط‌عمومی بحران، فردی است که تا وجود تنشی، فعالیت و تحرکی از او دیده نمی‌شود و حتی پس از تنش‌ها نیز تحرکی از او دیده نمی‌شود و مدیر روابط‌عمومی تبلیغی نیز فردی است که بنر و پوستر و … زیادی را بدون در نظر گرفتن ‌ذائقه افراد، ارائه می‌کند.

این مسئول ادامه داد: اگر به‌دنبال دست‌یابی به روابط‌عمومی برتر هستیم، مدیران روابط‌عمومی باید توجه کنند که با انسان‌ها در ارتباط هستند و باید کرامت انسانی را مد نظر قرار دهند. هم‌چنین این فرد باید خاصیت تبادلی داشته و نگرش درون‌سیستمی داشته باشد.

آقاسی با اشاره به دیگر ویژگی‌های روابط‌عمومی برتر، ادامه داد: رضایت‌محوری، خلاقیت‌محوری، موید نظام شهروندی بودن، دانش‌محوری، قدرت بازاریابی، دوفضایی، حقیقت‌محوری و نیز قوز فکری و آشتی با طبیعت، از دیگر ویژگی‌های روابط‌عمومی برتر است.

رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، یادآور شد: باید توجه داشت که روابط‌عمومی‌ها کارکردهای متفاوتی دارند و باید فلسفه وجودی هر کدام شناخته شود و روابط‌عمومی‌ها نیز باید بتوانند اجزای کل سیستم را پشتیبانی کنند و از دیگر ویژگی‌هایی که روابط‌عمومی‌ها باید داشته باشند، این است که باید چند هدفی و انعطاف‌پذیر بوده و مرزهای بازی را داشته باشد.

وی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های سنتی هنوز به‌دنبال استفاده از کاغذ هستند که باید به سمت دو فضایی شدن حرکت کنند، اما روابط‌عمومی ایده‌آل فردی است که تعامل را با چشمان باز و با پژوهش نسبت به شناخت محیط پیرامون داشته باشد که این مهم با استفاده از مراکز افکارسنجی حاصل می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حماسه عاشورا الگوی همیشه تاریخ


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور


  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن


  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  ایران پلاست و نقش روابط عمومی در صنایع پتروشیمی


  آیا متخصصان روابط عمومی، منابع قابل اطمینان محتوا هستند؟


  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


  روابط عمومی حرفه ای کمک رسان توسعه اقتصادی!!!!!!


  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد