درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:07   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31042صفحه نخست » سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 09:12
قابلیت گوگل به حذف نوشته‌های روی تصاویر
گوگل می‌تواند با استفاده از الگوریتم جدیدی، واترمارک و نوشته‌های روی تصاویر را بدون استفاده از نرم‌افزارهای فتوشاپ حذف کند. واترمارک یا نشانه روی تصاویر به‌عنوان راهی برای حفظ قانون کپی رایت در جهان عکاسان و تصویرگران بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل می‌تواند با استفاده از الگوریتم جدیدی، واترمارک و نوشته‌های روی تصاویر را بدون استفاده از نرم‌افزارهای فتوشاپ حذف کند. واترمارک یا نشانه روی تصاویر به‌عنوان راهی برای حفظ قانون کپی رایت در جهان عکاسان و تصویرگران بود. اما هم اکنون، پژوهشگران و محققان در شرکت گوگل به الگوریتمی دست یافته‌اند که می‌تواند به‌طور کاملا خودکار و اتوماتیک، واترمارک یا نشانه‌های روی تصاویر را پاک کرده و به کاربران اجازه استفاده از اصل تصاویر را بدهد.  دلیل تصاویری که دارای واترمارک، نوشته یا نشانه هستند، آن است که معلوم شود چه کسی برای نخستین بار این تصویر را گرفته یا منتشر کرده است. اما گزارشی که گوگل به‌تازگی منتشر کرده می‌تواند برای آن دسته از عکاسان و سایر افرادی که از تصاویر خود کسب درآمد می‌کردند، خبر ناگواری باشد.  گوگل با به‌کارگیری نتایج بررسی‌ها به الگوریتم جدیدی دست یافته که می‌تواند بدون استفاده از هرگونه نرم‌افزار فتوشاپ یا برنامه ادیت عکس، واترمارک یا نوشته‌های روی عکس را حذف کند. این ایده بسیار خوبی به‌نظر می‌رسد، چراکه حذف واترمارک و نوشته از روی تصاویر، تاکنون کار بسیار دشواری برای آماتورها به شمار می‌رفت، زیرا حتی با نرم‌افزار فتوشاپ نیز، اصل تصویر تاحدود زیادی مخدوش می‌شد و این امر مانعی برای استفاده تصاویر برای کاربران بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4125

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد