درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 21:21   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31042صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 31 مرداد 1396 - 09:12
قابلیت گوگل به حذف نوشته‌های روی تصاویر
گوگل می‌تواند با استفاده از الگوریتم جدیدی، واترمارک و نوشته‌های روی تصاویر را بدون استفاده از نرم‌افزارهای فتوشاپ حذف کند. واترمارک یا نشانه روی تصاویر به‌عنوان راهی برای حفظ قانون کپی رایت در جهان عکاسان و تصویرگران بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل می‌تواند با استفاده از الگوریتم جدیدی، واترمارک و نوشته‌های روی تصاویر را بدون استفاده از نرم‌افزارهای فتوشاپ حذف کند. واترمارک یا نشانه روی تصاویر به‌عنوان راهی برای حفظ قانون کپی رایت در جهان عکاسان و تصویرگران بود. اما هم اکنون، پژوهشگران و محققان در شرکت گوگل به الگوریتمی دست یافته‌اند که می‌تواند به‌طور کاملا خودکار و اتوماتیک، واترمارک یا نشانه‌های روی تصاویر را پاک کرده و به کاربران اجازه استفاده از اصل تصاویر را بدهد.  دلیل تصاویری که دارای واترمارک، نوشته یا نشانه هستند، آن است که معلوم شود چه کسی برای نخستین بار این تصویر را گرفته یا منتشر کرده است. اما گزارشی که گوگل به‌تازگی منتشر کرده می‌تواند برای آن دسته از عکاسان و سایر افرادی که از تصاویر خود کسب درآمد می‌کردند، خبر ناگواری باشد.  گوگل با به‌کارگیری نتایج بررسی‌ها به الگوریتم جدیدی دست یافته که می‌تواند بدون استفاده از هرگونه نرم‌افزار فتوشاپ یا برنامه ادیت عکس، واترمارک یا نوشته‌های روی عکس را حذف کند. این ایده بسیار خوبی به‌نظر می‌رسد، چراکه حذف واترمارک و نوشته از روی تصاویر، تاکنون کار بسیار دشواری برای آماتورها به شمار می‌رفت، زیرا حتی با نرم‌افزار فتوشاپ نیز، اصل تصویر تاحدود زیادی مخدوش می‌شد و این امر مانعی برای استفاده تصاویر برای کاربران بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4125

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"