درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:38   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31034صفحه نخست » دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 21:47
«عکس بفرست، جایزه بگیر»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران به مناسبت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس، یک مسابقه اینستاگرامی برگزار می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران به مناسبت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس، یک مسابقه اینستاگرامی برگزار می کند.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علاقه مندان به شرکت در این مسابقه باید عکس های خود را با یکی از محورهای «بانک ملی ایران در گذر زمان»، «زیباترین شعبه بانک» و «حس خوب و نقش موثر بانک» به آی دی تلگرام @AXZ123 ارسال کنند.

 

این مسابقه با هشتگ مخصوص (#من_و_بانک_ملی_ایران) از یکم تا بیستم شهریورماه برگزار می شود.

 

خلاقیت و ارتباط موضوعی عکس، انعکاس اسکرین شات عکس ارسالی و بالابردن لایک عکس می تواند به امتیازهای آن اضافه کند. شرکت کنندگان در مسابقه تا 25 شهریور فرصت دارند برای افزایش لایک ها اقدام کنند.

 

عکس های ارسالی در صفحه اینستاگرام مسابقه به نشانی  bmi.festival   و عکس های برنده در صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران به نشانی  Bankmelli1307  منتشر خواهند شد.

 

این مسابقه 89 برنده خواهد داشت که عکس اول 20 میلیون ریال، عکس دوم 10 میلیون ریال، عکس سوم 5 میلیون ریال و 86 عکس دارای بیشترین لایک هر کدام 2 میلیون ریال جایزه خواهند برد.

 

اطلاعات تکمیلی و شرایط شرکت در مسابقه
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد