درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 21:46   

قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس

  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد
  10 استاد برتر دانشگاه جامع گیلان تجلیل شدند
  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  روابط عمومی، گوش های شنوا
  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام
  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس
  نماینده مردم اراک: برخی از کارخانجات و هیئات مدیره‌ها اثرگذاری و جایگاه روابط عمومی را نمی‌دانند
  پیشکسوتان روابط عمومی ورزش وجوانان اردبیل تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31013صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 مرداد 1396 - 09:34
اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه
ششمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران روز چهارشنبه ۲۵ مرداد با حضور حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، دکتر شجاعی کیاسری مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، هوشمند سفیدی دبیرکل و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران و جمعی از روابط عمومی ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ششمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران روز چهارشنبه ۲۵ مرداد با حضور حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، دکتر شجاعی کیاسری مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، هوشمند سفیدی دبیرکل و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران و جمعی از روابط عمومی ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این آئین تندیس زرین سرآمدی به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی و کسب حداقل ۷۸۰ امتیاز طبق آرای ارزیابان در ششمین دورۀ آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران و دریافت ۶ ستاره بر اساس ممیزی انجام شده و رأی هیئت داوران به شرکت فولاد مبارکه اعطا شد.

محمد ناظمی هرندی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد ضمن قدردانی از تلاش کارکنان در فولاد مبارکه برای دستیابی به این موفقیت ، با اشاره به شاخص های مورد ارزیابی، اظهار داشت: طراحی منشور اخلاقی مناسب و عمل به آن، تدوین برنامه راهبردی ارتباطی درون و برون سازمان، مشارکت در فرآیند تصمیم گیری برای سازمان، بهره مندی از ابزارهای متنوع ارتباطات درون و بیرون سازمانی، ترویج فرهنگ سرآمدی در بین اعضاء روابط عمومی سازمان ، ترویج فرهنگ سرآمدی در بین سایر همکاران سازمان، تدوین برنامه مناسب برای مدیریت بحران( مدیریت ریسک ) و همچنین مشارکت در حل مسائل سازمان در زمینه روابط عمومی از نمونه شاخص های مهم این دوره از ارزیابی را تشکیل می داد.

وی افزود: با توجه به حضور شرکت فولاد مبارکه در جایزه های مختلف ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی سازمانی، مدیریت دانش و ... کارکنان شرکت و روابط عمومی بر پایه اعتقاد به بهبود مستر فعالیت های خود را اجرا می نمایند.

ناظمی یادآور شد: اهداف روابط عمومی در راستای اهداف و استراتژی های سازمان به صورت سالیانه تدوین و به صورت ماهیانه و سه ماهه مورد ارزیابی قرار می گیرد، ضمن این که تدوین اهداف با مشارکت مدیر، روسا و کارشناسان روابط عمومی انجام شده و پس از تدوین با تشکیل جلسات اطلاع رسانی به اطلاع سایر کارکنان می رسد و پس از تدوین اهداف ریسک اهداف شناسایی و در خصوص اهداف با ریسک بالا اقدامات پیشگیرانه تعریف می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح نمود: فولاد مبارکه به منظور نیاز متقابل سازمان، مخاطبان و بطور کلی ذینفعان، نسبت به ایجاد کانال های ارتباطی مختلفی اقدام نموده است که از آن جمله می توان به نشریات متعدد، وب سایت اینترنتی شرکت و کانال های فضای مجازی که در تسهیل امور مربوط به اطلاع رسانی، ارتباط با مشتریان، تأمین کنندگان، و سهامداران و بطور اعم ارتباط با جامعه ایفای نقش می نماید، که این رویکردها ما را در دستیابی به بالاترین سطح سرآمدی در حوزه روابط عمومی کمک نمود.

در این مراسم هوشمند سفیدی گفت: عامل مهم در تحقق الگوی سرآمدی در روابط عمومی ها، منابع انسانی کارآمد از جمله مدیران روابط عمومی ها هستند و در وضعیت کنونی کشور که شاهد استقرار دولت دوازدهم هستیم، انتخاب مدیران روابط عمومی باید بر اساس چهار شاخص علم، تجربه، شخصیت و روحیه خدمت انجام پذیرد و وزیران محترم باید برای تقویت اطلاع رسانی دولت به این عامل، توجه ویژه ای کنند.

وی اظهار داشت: مدل سرآمدی، مدلی همه جانبه است که به همه عوامل لازم برای موفقیت و اثربخشی توجه دارد و با اجرای این مدل در دستگاه های اجرایی، شاهد توسعه پاسخگویی، ارائه خدمات ارتباطی کیفی و افزایش میزان رضایت ذی نفعان خواهیم شد.

سفیدی تأکید کرد: در حال حاضر روابط عمومی ها، عملکرد و اثربخشی میخواهند، اما به تقویت زیرساختها و توانمندسازی ها توجه نمیکنند. تجهیز و تأمین منابع مادی، انسانی، فنی، فن آوری و تجهیزاتی روابط عمومی ها، گام نخست در این راه است.

در ادامه مراسم رمضان شجاعی کیاسری گفت: رسانه باید جای خود را با ارتباطات و روابط عمومی عوض کند چرا که رشد سریع فناوری منجر به تغییر معادلات شده و روابط عمومی نقش و کارکرد رسانه را پیدا کرده اند.

شجاعی کیاسری بیان کرد: متأسفانه همچنان نگاه ها به روابط عمومی به شکل سنتی است و حوزه روابط عمومی در دید مسئولین زنگ تفریح آن سازمان، ارگان یا وزارتخانه است و بهایی به روابط عمومی ها داده نمیشود.

وی عنوان کرد: روابط عمومی ها باید ابتکار و خلاقیت به خرج داده و خود را متکی به علم و نیاز مخاطب کنند.

شجاعی کیاسری ادامه داد: رئیس جمهور میکوشد کارکرد روابط عمومی ها و اطلاع رسانی ها هماهنگ شود. زیرا که امروز تعدد و نیاز مخاطبان افزایش یافته است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور افزود: من روابط عمومی ها را رسانه میدانم چرا که به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند ضمن اینکه روابط عمومی موفق آن روابط عمومی است که اطلاع رسانی لحظه به لحظه داشته و اخبار را سریع و دقیق تنظیم کرده و در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد. چرا که خبرنگاران هیچگاه منتظر دریافت خبر نمانده و قطعاً آن را از طرق مختلف به دست میآورند. ضمن اینکه روابط عمومی ها باید بکوشند کلیپ و گزارش های تصویری را تولید کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور بیان کرد: وجود مدیریت متمرکز فضای مجازی در روابط عمومی ها به دلیل کارکرد این موضوع و افزایش استفاده مردم از شبکه های اجتماعی یکی از اقدامات لازم روابط عمومی ها است و لازم است در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.

در بخش دیگر برنامه حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شیوه های پیام رسانی در دنیا تغییر پیدا کرده و بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه های جدید شده است.

وی افزود: تلاش روابط عمومی و سیستم های اطلاع رسانی در عصر جدید باید استفاده بیشتر از بستر شبکه اجتماعی باشد.

وی افزود: در حال حاضر مردم میتوانند از طریق بسترهای جدید فراهم شده شرکت پست، مرسوله پستی خود را از طریق تلفن همراه رصد کنند.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: سهولت دسترسی به خدمات برای شهروندان بسیار مهم است ضمن اینکه شهروندان در عصر جدید به دنبال شفافیت بیشتر ارتباطات و اطلاعات هستند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت فولادمبارکۀ اصفهان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی