درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31007صفحه نخست » یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 09:20
مسوول کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی
سازمان به دنبال حل تهدید دامنه‌های اینترنتی ایرانیان
تنها راهکار حل تهدید علیه دامنه‌های اینترنتی ایرانی، ایجاد یک ثبت‌کننده بین‌المللی دامنه‌های GTLD ویژه ایرانیان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تنها راهکار حل تهدید علیه دامنه‌های اینترنتی ایرانی، ایجاد یک ثبت‌کننده بین‌المللی دامنه‌های GTLD ویژه ایرانیان است. درپی تهدید اخیر و ناگهانی شرکت ریسلو (Resello) به عنوان بزرگ‌ترین ثبت‌کننده دامنه‌‌های اینترنتی ایرانی مبنی بر جلوگیری از ایجاد و ثبت دامنه اینترنتی همچون.org.net.com برای کاربران ایرانی، موجی از نگرانی در میان فعالان و شرکت‌های حوزه فضای مجازی در کشور ایجاد شده است. در همین رابطه مهرداد سیجانی، مسوول کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از تشکیل کارگروه ویژه‌ای متشکل از شرکت‌های خصوصی متخصص برای حل این مشکل خبر داد و گفت: راهکار نهایی حل این تهدید که در واقع نتیجه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران است، ایجاد یک ثبت‌کننده بین‌المللی دامنه‌های GTLD ویژه ایرانیان است.

 

سیجانی در این خصوص ادامه داد: متاسفانه ایران با داشتن سهم بیش از400 هزار دامنه اینترنتی به دلایل مختلف از جمله تحریم و عدم توجیه اقتصادی، تاکنون اقدامی برای ایجاد یک ثبت‌کننده (registrar) با ماهیت ایرانی انجام نداده و همواره شرکت‌ها خدمات ثبت دامنهGTLD خود را از شرکت‌های واسطه دریافت کرده‌اند. مسوول کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اشاره به ارسال نامه تهدیدآمیز شرکت ریسلو به مشترکان ایرانی توضیح داد: شرکت ریسلو دراقدامی غیرحرفه‌ای نامه‌ای را با موضوع «عدم امکان ارائه خدمت جدید به دامنه‌های اینترنتی با مالکیت ایرانی» به نمایندگان فروش ایرانی ارسال کرده است. این شرکت در واقع اعلام کرده پیرو تغییراتی در سیاست کاری‌اش از تاریخ ۱۸جولای ۲۰۱۷ (۲۷ تیر۱۳۹۶) محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی خود در نظر خواهد گرفت که عملا به منزله پایان فعالیت این شرکت پس از ۴ سال در بازار ایران خواهد بود.

سیجانی در این رابطه گفت: دراین ایمیل ریسلو هشدار داده است که از تاریخ مذکور کاربران ایرانی دیگر قادر به ایجاد حساب کاربری جدید، ثبت دامنه جدید و انتقال دامنه به پلت‌فرم ریسلو نخواهند بود و از تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ شهریور) امکان تمدید دامنه و سرویس‌های موجود از کاربران ایرانی سلب خواهد شد. مسوول کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اشاره به تشویش‌های بی‌اهمیت برخی شرکت‌های سودجو از این اقدام اخیر در فضای داخلی گفت: درحقیقت هدف تعدادی از شرکت‌ها و سایت‌ها در این ماجرا برای بزرگنمایی بی‌دلیل موضوع و ایجاد هیجان و نگرانی، تنها به‌منظور جذب سهم بازار بیشتر و انتقال تعدادی دامنه بوده و هیچ نتیجه دیگری در پی ندارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4123

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد