درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30991صفحه نخست » شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:03
اپ های مورد نیاز کارآفرینان دیجیتال امروز
در دنیای امروز تکنولوژی بسیاری از کارها را راحت کرده است. هرساله نرم افزارها و گجت های مختلفی به منظور صرفه جویی هرچه بیشتر در وقت شما به بازار معرفی می شود. در این میان به عنوان یک کارآفرین کارهایی از قبیل بررسی ایمیل، یادداشت برداری در جلسه و تنظیم تماس های هوشمند نباید وقت زیادی را از شما بگیرد. امروزه برای هرکاری که در دنیای کسب وکار نیاز به انجام سریع داشته باشد، اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در دنیای امروز تکنولوژی بسیاری از کارها را راحت کرده است. هرساله نرم افزارها و گجت های مختلفی به منظور صرفه جویی هرچه بیشتر در وقت شما به بازار معرفی می شود. در این میان به عنوان یک کارآفرین کارهایی از قبیل بررسی ایمیل، یادداشت برداری در جلسه و تنظیم تماس های هوشمند نباید وقت زیادی را از شما بگیرد. امروزه برای هرکاری که در دنیای کسب وکار نیاز به انجام سریع داشته باشد، اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد.

اگرچه نرم افزارهای مشابهی برای کامپیوتر و لپ تاپ نیز در بازار موجود است، اما براساس نظرسنجی سال 2014 نیویورک  تایمز، بیشتر افراد ترجیح می دهند نیازهایی مانند بررسی ایمیل های شان را با استفاده از گوشی های خود انجام دهند. برهمین اساس در این مقاله به بررسی طیف های مختلفی از اپ های کاربردی خواهیم پرداخت.

ایده ها دیگر فرار نمی کنند

بسیاری از کارآفرینان در طول روز چندین ایده مختلف به ذهن شان می رسد که به دلیل مشغولیت روزانه از یاد می برند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید، Braintoss  تحولی شگرف در کسب وکارتان به راه خواهد انداخت.

 این اپ 1.99 دلاری از طریق تایپ، ضبط صوت، عکس و فیلمبرداری و همچنین جست وجوی اینترنتی به هیچ وجه اجازه نمی دهد که ایده های شما فراموش شوند. Braintoss  با ضبط صدای شما آن را به عنوان یک ایده مجزا به صندوق ایده ها منتقل می کند. همچنین اگر نگران حذف تصادفی ایده ها هستید، تنظیمات این اپ به شما اجازه بارگذاری اتوماتیک ایده ها در ایمیل، حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی و حتی بارگذاری در اینترنت و ارسال لینک دانلود به صورت پیام کوتاه را خواهد داد.

Braintoss  برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS  طراحی شده و از طریق مارکت های این دو سیستم عامل قابل خریداری است.

خداحافظی با فراموشی

فشار کار یک امر طبیعی در دنیای امروز است. با این حال همین امر طبیعی اگر باعث فراموشی امور مهم شود، چه بسا سرنوشت حرفه ای افراد را با خطر مواجه سازد. اگرچه در حال حاضر اپ های بسیار متنوعی برای یادآوری امور در دسترس است، اما FollowUp ویژگی متفاوت و منحصر به فردی دارد که در اینجا به شرح آن خواهم پرداخت.

پاسخ به تماس، پیام کوتاه، ایمیل و پیام های دریافتی در شبکه های اجتماعی امری ضروری است. با این حال در ساعت های کار امکان انجام آن وجود ندارد. بر همین اساس FollowUp تمام موارد دریافتی را ذخیره و در پایان روز به شما یادآوری می کند تا به آنها پاسخ دهید. اگر از اینترنت به طور مداوم استفاده می کنید، این اپ قادر به بارگذاری ایمیل و متن های مهم شما نیز است. قمیت FollowUp  حدود 0.99 دلار بوده و برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه شده است.

تمرکز بهتر به شیوه  Muzzle

همه در هنگام کار دوست داریم از تمرکز کافی برخوردار باشیم. اینکه پیام های دوستان به صورت متناوب تمرکزمان را برهم بزند، نه تنها کیفیت عملکردمان را کاهش می دهد، بلکه دیگران را نیز ناراحت خواهد کرد. به عنوان مثال فرض کنید در یک کنفرانس مشغول توضیح در مورد یک اسلاید هستید که ناگهان پیام دوست تان روی صفحه نقش می بندد. Muzzle  برای جلوگیری از این گونه مزاحمت ها، به بازار عرضه شده است. برخلاف دو اپ قبلی، Muzzle  هم روی گوشی های هوشمند و هم کامپیوتر قابل نصب است. به این ترتیب در ساعت های کار هیچ گونه اعلامی از سوی دوستان دریافت نخواهید کرد و با تمرکز کامل به فعالیت روزانه مشغول می شوید.

تنها ایراد این نرم افزار ارائه آن به صورت اختصاصی برای محصولات اپل است، اما اگر از محصولات اپل استفاده می کنید، Muzzle به صورت رایگان به شما هدیه خواهد شد.

 طبقه بندی همه اطلاعات در یکجا

Unclutter برای آن دسته از کارآفرینانی طراحی شده است که می خواهند همه اطلاعات شان را یکجا طبقه بندی کنند. این اپ با اتصال به اکانت ها و حافظه گوشی و کامپیوترتان اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کرده و در قالب دسته بندی های مختلف به شما ارائه می کند. طبقه بندی براساس تاریخ ذخیره سازی، نوع فایل، زبان نوشتاری، حجم اهمیتی که برای شما دارد تنها بخشی از فاکتورهایی است که Unclutter براساس آنها اطلاعات شما را طبقه بندی می کند.

تنها ایرادی که این اپ با آن مواجه است، ارائه اختصاصی اش برای محصولات اپل و همچنین قیمت 9.99 دلاری اش است که در مقایسه با سایر اپ هایی که تا اینجا معرفی کرده ایم بسیار بالاست.

ایده ای برای کارمندان پاره وقت

فعالیت به عنوان کارمند پاره وقت در چند شرکت تجربه ای مشترک در میان بسیاری از ما است. این نوع از فعالیت مزیت مهارت افزایی در جنبه های مختلف را دارد. با این حال کمبود زمان و اوقات فراغت اندک از مشکلات اصلی این شیوه به حساب می آید. اپ Cushion به منظور کمک به کارمندان پاره وقت در جهت مدیریت بهینه زمان شان ساخته شده است. این اپ با محاسبه جمع ساعت هایی که به کار مشغول هستید، زمان مناسب برای استراحت و مکان های نزدیک نظیر رستوران، سینما و کافه را با توجه به بودجه موردنظرتان به شما پیشنهاد می دهد.

قابلیت برنامه ریزی برای چند ماه آینده یکی از ویژگی های منحصر به فرد Cushion است. به این ترتیب شما حداکثر تا یک سال آینده را بدون هیچ مشکلی مشاهده و برنامه ریزی خواهید کرد.

این اپ روی محصولات اپل و مایکروسافت قابل اجراست و ماهانه پنج دلار هزینه حق اشتراکش است.

در مصاحبه های استخدامی قهرمان شوید

یکی از مواردی که در مصاحبه های استخدامی باید در نظر داشته باشید، آشنایی با فرد مقابل تان است. اغلب افراد اقدام به جست وجو در سایت های مختلف برای دستیابی به اطلاعات موردنظرشان در مورد فرد مصاحبه گر می کنند. اگر زمان کافی برای جست وجو ندارید، Charlie  این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقتی مثال زدنی انجام می دهد.

این نرم افزار با موتور هوشمند خود قادر به جست وجوی صدها سایت و اکانت های مختلف اینستاگرام و فیس بوک افراد است و حاصل کار را به صورت متنی چکیده به شما تحویل خواهد داد.

نکته مثبت در مورد Charlie ارائه کاملا رایگان از سوی تولیدکنندگانش است. با این حال این اپ کاربردی تنها برای گوشی های برند اپل طراحی شده است.

رعایت آسان سقف بودجه

در همه پروژه ها بودجه، مهم ترین متغیری است که سرنوشت کار را تعیین می کند. اگرچه همه دست اندرکارهای طیف های مختلف پروژه های تجاری از لزوم رعایت سقف بودجه آگاهی دارند، اما تعداد کمی از آنها موفق به انجام این کار می شوند. یکی از علت های اصلی چنین اشتباه هایی، نادرستی شیوه محاسبه هزینه اولیه است. در واقع باید سطح تورم و افزایش احتمالی قیمت مود اولیه را در نظر داشت. Harvest  به منظور تسهیل محاسبه پروژه ها طراحی شده است. این نرم افزار با دریافت بودجه شما و تحلیل پروژه موردنظرتان برنامه ریزی جامعی در مورد خرید مواد اولیه خواهد کرد.

نقطه قوت Harvest ارائه آن به صورت رایگان و پشتیبانی از اندروید، IOS، مک و ویندوز است.

رفع مشکل نگارش متن

نگارش پیام های تبلیغاتی، متن سخنرانی و دعوت از مهمان ها برای افراد عادی یک معمای سخت است. اگر از چنین مشکلی رنج می برید، Revue به شما کمک شایانی خواهد کرد. این اپ که به صورت کاملاً رایگان روی ویندوز، اندروید، مک و IOS قابل اجراست، طیف وسیعی از متن های از پیش آماده و قواعد نگارش سخنرانی را در خود دارد. به این ترتیب و تنها با انتخاب نوع متن کار تمام خواهد شد.

از مزیت های دیگر Revue طراحی کادر اختصاصی برای متن است که به ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار می گیرد.

پایان دوران ایمیل های مزاحم

عضویت در بخش خبرنامه سایت ها می تواند اسپم های زیادی را وارد حساب ایمیل تان کند. اگرچه در برخی موارد بدون عضویت در خبرنامه امکان دسترسی به بسیاری از مطالب سایت ها میسر نیست. بر همین اساس ایده Temp Mail حول محور رسیدگی به چنین ایمیل هایی سازمان یافته است. برخلاف اپ های مشابه که به صورت خودکار این دسته از ایمیل ها را حذف می کنند، Temp Mail یک حساب ایمیل برای شما ایجاد می کند که تنها 10 دقیقه اعتبار خواهد داشت. پس از این مدت حساب موردنظر حذف شده و دیگر ایمیلی از سوی سایت میزبان دریافت نخواهید کرد.

این اپ به صورت رایگان و برای سیستم عامل های اندروید و IOS طراحی شده است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد