درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 12 خرداد 1399 - 18:07   

امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی

  امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم
  معیار تخصیص اعتبار و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزان اثرگذاری در حوزه فضای مجازی است
  مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان؛ جای خالی آموزش فرهنگ شهروندی در رسانه‌ای کرمان
  کسب رتبه چهارم روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد 98
  نشست صمیمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان با اصحاب رسانه در تایباد برگزار شد
  تسلیت اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درپی درگذشت روزنامه‌نگار خبرورزشی
  پروژه نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان در نیشابور آماده‌سازی شد
  مجمع روابط عمومی‌های صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، درگذشت رضا طاهری را تسلیت گفت
  اوبر قابلیت Hourly را معرفی کرد
  تقدیر مدیرعامل برق لرستان از کارکنان دفتر روابط‌عمومی به‌مناسب روزارتباطات و روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30988صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 28 مرداد 1396 - 08:54
بازسازی جایگاه برند از طریق برنامه روابط عمومی
اگر قصد دارید از روابط عمومی برای بازسازی جایگاه برند خود استفاده کنید و این موضوع شما را ترغیب کرده است که از نزدیک به برنامه روابط عمومی خود نگاهی بیندازید، در این مطلب کوتاه به نقل از سایت هورموند به بیان چهار قانون ساده که می تواند به عنوان نقطه شروع به شما کمک کند می پردازیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر قصد دارید از روابط عمومی برای بازسازی جایگاه برند خود استفاده کنید و این موضوع شما را ترغیب کرده است که از نزدیک به برنامه روابط عمومی خود نگاهی بیندازید، در این مطلب کوتاه به نقل از سایت هورموند به بیان چهار قانون ساده که می تواند به عنوان نقطه شروع به شما کمک کند می پردازیم.

1- نخست دریابید که جایگاه تان در ذهن عموم چیست. چند دلاری برای پژوهش خرج کنید یا شال و کلاه کنید و بیرون بروید و با مشتریان و مخاطبان تان حرف بزنید. فراموش نکنید که مهم ترین افراد، سردبیران نشریه های کلیدی هستند.

2- راهکار بازسازی جایگاه برندتان را انتخاب کنید. مهم است مفهوم خاصی را که می خواهید از طریق تبلیغات و روابط عمومی به دست آورید، از صفر شروع کنید. یقین بدارید که فرد دیگری به این مفهوم نپرداخته است و از به کاربردن اصطلاحاتی مانند مترقی، مدرن و دینامیک پرهیز کنید. اینها ارتباطی با بازسازی جایگاه برند ندارند و روابط عمومی نمی تواند کار چندانی در خصوص آنها انجام دهد.

3- همه را متقاعد سازید که به طور انحصاری بر ایده بازسازی جایگاه برندتان تمرکز کنند. این امر شامل مدیران شما، آژانس تبلیغات و البته تمام کسانی است که در دپارتمان روابط عمومی کار می کنند. بر راهکار اصلی تان تمرکز کرده و آن را با کمک نشریه ها تقویت کنید.

4- گاه تلاش های روابط عمومی تان را همراه با فعالیت های تبلیغاتی تان و جایگاه کلی مارکتینگ تان ارزیابی کنید. روابط عمومی یکی از ابزارهای متعددی است که باید همان جهت را هدفگیری کند. اگر روابط عمومی جهتی را انتخاب کند و تبلیغات جهت دیگری را، این موضوع به خودی خود موجب شکست تان خواهد شد. به خاطر بسپارید که انطباق مجدد ادراکات، نیازمند زمان و صبر و حوصله است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است


  چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت


  دیپلماسی عمومی و سرمایه اجتماعی


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست


  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند


  مدیرکل جدید روابط عمومی شورای عالی استان‌ها منصوب شد


  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری


  چهار هدف مدیریت نمونه کارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2