درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30979صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 28 مرداد 1396 - 08:42
آسوشیتد پرس: از اصطلاح "Alt-Right" به عنوان یک "ابزار روابط عمومی" استفاده نکنید
تیم گراهام - دنیزوسکی، استفاده از عبارات "antifa" یا "ضد فاشیست" را توصیه نمی کند، و باید به آن ها به عنوان "حسن تعبیری" برای "کمتر کردن شفافیت اعتقادات واقعی خود و قابل قبول تر کردن آن برای طیف وسیع تر مخاطبان"، مشکوک شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون رئیس خبرگزاری آسوشیتدپرس برای استانداردها اعلام کرد که آن ها سعی خواهند کرد از به کار بردن اصطلاح "alt-right" برای توصیف نئونازی ها و نژادپرستان سفید اجتناب نمایند، چون آن "ممکن است در درجه اول به عنوان یک ابزار روابط عمومی وجود داشته باشد". این که بسیاری از محافظه کاران می گویند: خوب، ما هرگز نمی خواستیم با آن باورهای زشت همراه شویم. جان دانیزوسکی، AP، اعلام کرد:


حوادث اخیر در شارلوتویل فرصتی برای نگاه دیگر به اصطلاح‌شناسی ما پیرامون عبارت "alt-right" و روشی است که ما گروه های مختلف نژادپرست، نئو نازی، ملی گرای سفیدپوست و نژادپرست سفیدپوست را توصیف می کنیم.


در AP، موضع ما این است که باید از به کار بردن اصطلاح "alt-right" اجتناب شود، زیرا به معنای حسن تعبیری است که برای مخفی کردن اهداف نژادپرستانه به کار گرفته می شود. پس، از آن فقط در زمان نقل قول از فرد یا هنگام توصیف آن چه جنبش در مورد خود می گوید، استفاده کنید.


اصطلاح "alt-right" را در علامت نقل قول (" " یا ' ') و یا استفاده از عبارت هایی مانند: به اصطلاح (so-called alt-right) (بدون علامت نقل قول در هنگام استفاده از عبارت به اصطلاح) و یا خودتوصیفی "alt-right"، به کار ببرید.


اکنون، AP Stylebook می آموزد:
در داستان های AP که در مورد آن چه جنبش در مورد خود می گوید بحث می کنند، اصطلاح "alt-right" (علامت نقل قول، خط تیره و حروف کوچک)، ممکن است در نقل قول ها استفاده شود و یا به شکل "alt-right" خودتوصیف شده و یا اصطلاح alt-right تغییر کند. با این حال، از به کار بردن اصطلاح به شکل عمومی و بدون تعریف اجتناب کنید، زیرا به خوبی شناخته شده نیست و این اصطلاح ممکن است عمدتا به عنوان یک ابزار روابط عمومی به منظور کمتر کردن شفافیت اعتقادات واقعی حامیان خود و قابل قبول تر کردن آن برای طیف وسیع تر مخاطبان، در نظر گرفته شود. "


از سوی دیگر، دنیزوسکی، استفاده از عبارات "antifa" یا "ضد فاشیست" را توصیه نمی کند، و باید به آن ها به عنوان "حسن تعبیری" برای "کمتر کردن شفافیت اعتقادات واقعی خود و قابل قبول تر کردن آن برای طیف وسیع تر مخاطبان"، مشکوک شد.


در نهایت، اصطلاح جدیدی به تازگی ظهور پیدا کرده است – یک اصطلاح مادر (جامع الشمول) برای گروه های ستیزه جوی چپ گرای افراطی، که با نئو نازی ها و سفیدپوستان نژادپرست در تظاهرات و رویدادهای دیگر، مخالفت می کنند. این جنبش خود را "antifa"، مخفف ضد فاشیست ها نامیده، و به تقلید از بازیگران تاریخی ضد فاشیست در اروپا می پردازد. تا زمانی که این اصطلاح بهتر شناخته نشود، ابتدا آن را در نقل قول ها و با یک تعریف شامل کپی استفاده کنید.


یک بررسیNexis از AP برای هفت روز گذشته، نشان می دهد که اصطلاح "antifa" یا "ضد فاشیست (anti-fascist)" تنها در یک داستان ظاهر شده است ... داستان سه شنبه که تاکیدی بر آن بود که چگونه نژادپرستان با آنها مخالف هستند:


دیوید دوک، رهبر سابق Ku Klux Klan، به نظر هیجان زده می رسید، در حال توییت یک لینک به آخرین کامنت های سه شنبه ترامپ بود و گفت: "متشکر از شما رئیس جمهور ترامپ به خاطر صداقت و شجاعت تان در بیان حقیقت در مورد Charlottesville# و محکوم کردن تروریست های چپ گرا در BLM/Antifa"، که اشاره داشت به جنبش Black Lives Matter و یک گروه ضد فاشیست ...


روز سه شنبه بعد از ظهر، The Daily Stormer مقاله ای تحت عنوان "ترامپ از نازی ها در برابر دروغ های رسانه ای یهودی دفاع کرد، و تروریست هایAntifa را محکوم کرد"، منتشر کرد.


پیغام مایکل کونزلمن نیز برجسته شد " Trump comments please, anger, then please hate group leaders ". هیچ حرفی درباره این که AP از به کار بردن اصطلاح "گروه های نفرت" برای سازمان های ضد فاشیست اجتناب نماید، وجود ندارد.


بنابراین ... یک بررسی از شش ماه گزارش های خبری برای "antifa" یا "ضد فاشیست" تنها دو گزارش را مطرح می کند: گزارش کونزلمن و گزارش 19 ژوئن بعد از تیراندازی زمین بیسبال Scalise. به نظر می رسد که آنها "حوادث خشونت آمیز نادر و پراکنده" را مرتکب شده اند. به اعتقاد نیکلاس ریچاردی از AP:


در میان صدها تظاهرات علیه ترامپ از زمان انتخاب او، که در اغلب آن نیز "مارشال ها" برای کنترل تظاهرکنندگان تعیین شده اند، حوادث خشونت آمیز نادر و پراکنده ای وجود دارد. این ها معمولا ناشی از انتخاب آنارشیست های سیاه پوش یا اعضای جنبش ضد فاشیست یا "antifa" هستند که خشونت را به عنوان یک راه ضروری برای مبارزه با دولت و محافظت از آسیب پذیر ها، می بینند.

منبع:
https://www.newsbusters.org/blogs/nb/tim-graham/2017/08/16/ap-avoid-term-alt-right-public-relations-device
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد