درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:32   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30978صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 27 مرداد 1396 - 18:16
بازسازی جایگاه برند از طریق برنامه روابط عمومی
اگر قصد دارید از روابط عمومی برای بازسازی جایگاه برند خود استفاده کنید و این موضوع شما را ترغیب کرده است که از نزدیک به برنامه روابط عمومی خود نگاهی بیندازید، در این مطلب کوتاه به نقل از سایت هورموند به بیان چهار قانون ساده که می تواند به عنوان نقطه شروع به شما کمک کند می پردازیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر قصد دارید از روابط عمومی برای بازسازی جایگاه برند خود استفاده کنید و این موضوع شما را ترغیب کرده است که از نزدیک به برنامه روابط عمومی خود نگاهی بیندازید، در این مطلب کوتاه به نقل از سایت هورموند به بیان چهار قانون ساده که می تواند به عنوان نقطه شروع به شما کمک کند می پردازیم.

1- نخست دریابید که جایگاه تان در ذهن عموم چیست. چند دلاری برای پژوهش خرج کنید یا شال و کلاه کنید و بیرون بروید و با مشتریان و مخاطبان تان حرف بزنید. فراموش نکنید که مهم ترین افراد، سردبیران نشریه های کلیدی هستند.

2- راهکار بازسازی جایگاه برندتان را انتخاب کنید. مهم است مفهوم خاصی را که می خواهید از طریق تبلیغات و روابط عمومی به دست آورید، از صفر شروع کنید. یقین بدارید که فرد دیگری به این مفهوم نپرداخته است و از به کاربردن اصطلاحاتی مانند مترقی، مدرن و دینامیک پرهیز کنید. اینها ارتباطی با بازسازی جایگاه برند ندارند و روابط عمومی نمی تواند کار چندانی در خصوص آنها انجام دهد.

3- همه را متقاعد سازید که به طور انحصاری بر ایده بازسازی جایگاه برندتان تمرکز کنند. این امر شامل مدیران شما، آژانس تبلیغات و البته تمام کسانی است که در دپارتمان روابط عمومی کار می کنند. بر راهکار اصلی تان تمرکز کرده و آن را با کمک نشریه ها تقویت کنید.

4- گاه تلاش های روابط عمومی تان را همراه با فعالیت های تبلیغاتی تان و جایگاه کلی مارکتینگ تان ارزیابی کنید. روابط عمومی یکی از ابزارهای متعددی است که باید همان جهت را هدفگیری کند. اگر روابط عمومی جهتی را انتخاب کند و تبلیغات جهت دیگری را، این موضوع به خودی خود موجب شکست تان خواهد شد. به خاطر بسپارید که انطباق مجدد ادراکات، نیازمند زمان و صبر و حوصله است.
 

منبع: http://forsatnet.ir/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد