درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30976صفحه نخست » جمعه، 27 مرداد 1396 - 01:51
ایده‌هایی جذاب برای تولید محتوای ویدیویی
هر زمان که تکنولوژی یا برنامه‌ی جدیدی شکل می‌گیرد، بازاریابان اولین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آن‌ها می‌کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان‌شان هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر زمان که تکنولوژی یا برنامه‌ی جدیدی شکل می‌گیرد، بازاریابان اولین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آن‌ها می‌کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان‌شان هستند.


در حال حاضر، این تکنولوژی “ویدیو” است که به خاطر بازگشت سرمایه‌ی زیادش مورد توجه بازاریابان بسیاری قرار گرفته است.


امروزه آستانه‌ی توجه مخاطبان بسیار کم شده است. ویدیو بهترین نوع محتوایی است که می‌تواند سریعا توجه مخاطب را به خود جذب کند. گزارشات نشان می‌دهد که نیمی از بازاریابان تصمیم گرفته‌‎اند در سال ۲۰۱۷ از پتانسیل بازاریابی ویدیویی بهره‌مند شوند.


ایده‌های تولید محتوای ویدیویی
بسیاری از بازاریابان می‌دانند که باید شروع به استفاده از بازاریابی ویدیویی کنند، اما آن‌ها نمی‌دانند چگونه باید این کار را انجام دهند؟ از کجا شروع کنند؟ و چه نوع ویدیوهایی بسازند. ما در ادامه چند ایده برای شروع تولید محتوای ویدیویی به شما پیشنهاد می‌کنیم.


اگر تازه شروع به کار کرده‌اید:
همراه با تیم خود ویدیویی بسازید و به مشتریانی که جدیدا به شما اضافه شده‌اند، خوش‌آمد بگویید.
ویدیویی از نسخه‎ی آزمایشی محصول خود بسازید.
یک گیف متحرک از نحوه‌ی عملکرد یکی از ابزارها‌ی‌تان تهیه کنید.
ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای از توصیفات مشتریان واقعی و وفادارتان تهیه کنید.


اگر جزو کسب‌وکارهای متوسط هستید:
معرفی کوتاهی از شرکت، ماموریت و دیدگاه‌های آن
ساخت فیلم‌های آموزشی در مورد محصول و خدمات‌تان
ساخت ویدیوهایی راجع به مشتری و نحوه حل شدن مشکل او با خدمات شما


اگر کسب‌وکار حرفه‌ای دارید:
پست‌های وبلاگی خود را به ویدیو تبدیل کنید.
مصاحبه با اعضای کلیدی شرکت را فراموش نکنید.
یک نسخه‌ی نمایشی از محصول خود ایجاد کنید
ارائه‌های تخصصی از اعضای شرکت پخش کنید.
ایده‌های تولید ویدیوهای زنده
استفاده از لایو اینستاگرام یا توییتر برای نشان دادن رویدادهای مرتبط با صنعت‌تان که مدیران شرکت در آن‌ها حضور دارند.
مصاحبه زنده با یک تاثیرگذار یا رهبر فکری که در صنعت شما فعالیت دارد.
ساخت ویدیو از اتفاقاتی که طی یک روز در شرکت شما رخ می‌دهد.
جلسات پرسش و پاسخ بین مشتریان و تیم شما.


اضافه کردن ویدیو به استراتژی بازاریابی‌تان
حال با خواندن این ایده‌ها ممکن است ایده‌های بیشتری به ذهن‌تان خطور کند. اما این ایده‌ها را چگونه باید استفاده کنید؟ چگونه باید از آن‌ها برای بازاریابی استفاده کنید؟


استفاده از محتوای ویدیویی تولیدشده توسط کاربران
با این‌که بازاریابان بهترین داستان‌پردازان هستند، اما گاهی مشتریان می‌توانند داستان‌های تاثیرگذارتری بگویند. مشتریان اغلب به حرف‌ها و گفته‌های سایر مشتریان بیشتر اعتماد دارند، بنابراین بازاریابی مدرن بیشتر به سمت این نوع از محتواها حرکت می‌کند. با استراتژی‌های مختلف مشتریان خود را به تولید محتوا برای خود تشویق کنید. حال این استراتژی می‌تواند مسابقه باشد و یا … .


داستان مشتریان‌تان را بگویید
مشتریان خوشحال بهترین پشتیبان و حامی شما هستند. شما می‌توانید از داستان‌های مشتریان‌ خوشحال‌تان برای ساخت ویدیو استفاده کنید. بدین ترتیب، کاربران دیگر با مشاهده‌ی این داستان‌ها ترغیب می‌شوند تا به موفقیت‌های مشابهی دست پیدا کنند.


از مشتریان آنلاین خود برای ملاقات‌های آفلاین دعوت کنید
جمع‌کردن مخاطبان آنلاین به یک رویداد فیزیکی کار ساده‌ای نیست، بنابراین باید از استراتژی‌های بسیار پیشرفته‌ای برای این‌کار استفاده کنید. سپس ویدیوهایی از این رویداد بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی خود از آن استفاده کنید.


پشت صحنه کسب‌وکار خود را به اشتراک بگذارید
استوری‌های اینستاگرام بهترین گزینه برای به اشتراک‌گذاری پشت‌صحنه‌های کسب‌وکار شما هستند. مردم علاقه‌مندند پشت‌صحنه‌ی کسب‌وکار شما را ببینند و به آن‌‌چه که رخ می‌دهد پی ببرند. شما می‌توانید ایده‌های مختلفی را به کار بگیرید و ارتباط احساسی با مخاطبان خود برقرار کنید.


ویدیوهای آموزش محصول تهیه کنید

تحقیقات نشان می‌دهند که تصاویر هزار برابر یک کلمه ارزش دارند، حال ویدیو می‌تواند ارزشی بیشتر نیز داشته باشد. فیلم‎‌ها برای آموزش بهترین پلتفرم هستند. ویدیوها به راحتی هضم می‌شوند و به راحتی می‌توان آن‌ها را فهمید. می‌توانید این ویدیوها را در وبلاگ و یا آپارات به اشتراک بگذارید.
منبع: hubspot
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد