درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30968صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 10:21
راه اندازی پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" به ابتکار روابط عمومی سازمان استاندارد
سید جمال هادیان طبایی زواره، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در نشست هم اندیشی معاونان و مدیران کل استانی و ستادی این سازمان با تبیین وظایف روابط عمومی کارآمد گفت: در حوزه روابط عمومی رمز موفقیت نوآوری و خلاقیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید جمال هادیان طبایی زواره، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در نشست هم اندیشی معاونان و مدیران کل استانی و ستادی این سازمان با تبیین وظایف روابط عمومی کارآمد گفت: در حوزه روابط عمومی رمز موفقیت نوآوری و خلاقیت است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد، هادیان که پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل
روابط عمومی سازمان استاندارد در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری مدیریت کرده است، گفت: هنوز در ایران روابط عمومی کارآمد در میدان عمل تحقق پیدا نکرده و نیاز به فرهنگ سازی دارد اما آنچه مسلم است سازمان های صنعتی و اقتصادی می توانند فعالیت های کلان خود را به حوزه فرهنگ و هنر و پدیدآورندگان آن گره بزنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد افزود: گره زدن موضوعات حیاتی مثل استاندارد به حوزه فرهنگ و هنر سرعت گسترش و نهادینه سازی فرهنگ استاندارد را افزایش می دهد و این همان ظرفیتی است که کشورهای توسعه یافته و سازمانهای مهم بین المللی از آن بهره می برند.

وی با اشاره به پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" که از ابتدای تیرماه با اهتمام و ابتکار روابط عمومی سازمان در سراسر کشور راه اندازی شده است، گفت: این پویش پایه علمی دارد و با مشورت متخصصان تبلیغات و اقناع طراحی شده است و هدف اصلی آن کمک به تحقق شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همراهی با برنامه های دولت تدبیر و امید در افزایش تولید و ایجاد اشتغال پویاست.

هادیان افزود: این پویش مبتنی به سه ویژگی اصلی است. نخست آنکه مبنای علمی دارد و بر اساس طرحی دقیق در سه فاز حرکت می کند. دوم اینکه این پویش بر نوآوری متکی است و از نیروی فکر و توان اجرایی افراد علاقه مند استفاده می کند. سوم اینکه بر خلاف سایر کمپین ها تا کنون هیچ هزینه ای دربر نداشته و از ظرفیت های خالی یا کم مصرف موجود استفاده می کند و از این منظر مصداق عینی یک فرآیند در دایره اقتصاد مقاومتی است.

هادیان در پایان با تاکید مجدد بر تاثیر نوآوری و خلاقیت در شکل گیری روابط عمومی کارآمد گفت: جایگاه روابط عمومی باید مستقل و به عنوان مشاور بالاترین مقام هر سازمان تعریف و موانع و بوروکراسی اداری از پیش پای آن برداشته شود تا فعالیت هایش سرعت گیرد و شرایط دستیابی سازمان را به اهداف کلان سازمانی در افکار عمومی فراهم کند.

وی در پایان با شرح چرخه شکل گیری ایده و توسعه خلاقیت ذهنی و نقش این عوامل در توفیق روابط عمومی، گفت: بیایید با هم افزایی اندیشه ها، توانمان را در خلق ایده های تاثیرگذار و راهگشا افزایش دهیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد