درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 10:18   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30959صفحه نخست » چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 09:12
گوگل 3 میلیارد دلار هزینه می‌کند تا موتورجست‌وجوی پیش‌فرض آی‌فون باشد
گوگل با پرداخت رقم بی‌سابقه 3 میلیارد دلار به اپل موفق شد عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض گوشی آی‌فون را از آن خود کند؛ دستاوردی که درآمد کلانی نصیب گوگل می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل با پرداخت رقم بی‌سابقه 3 میلیارد دلار به اپل موفق شد عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض گوشی آی‌فون را از آن خود کند؛ دستاوردی که درآمد کلانی نصیب گوگل می‌کند. تشدید رقابت میان گوشی‌های اندرویدی و آی‌فون که از چند سال قبل آغاز شد، موجب شده است برخی برنامه‌های محبوب گوگل مانند یوتیوب و نقشه گوگل از آی‌فون حذف شود. رقابت فزاینده گوگل و اپل در حوزه‌های مختلف فناوری هم باعث شده این دو شرکت چندان تمایلی به همکاری با هم نداشته باشند، اما این موجب نمی‌شود گوگل برای افزایش محبوبیت جست‌وجوگر خود در میان کاربران آی‌فون تلاش نکند. موتور جست‌وجوی پیش‌فرض مرورگر سافاری اپل همیشه گوگل بوده است و این شرکت برای تداوم این وضعیت پول‌های کلانی را به اپل می‌پردازد. گوگل این بار حاضر شده است 3 میلیارد دلار به اپل بپردازد تا تضمین کند در سال 2017 باز هم مرورگر پیش‌فرض سافاری باقی بماند. این شرکت در سال 2014 به همین منظور یک میلیارد دلار به اپل پرداخته بود و حالا این رقم سه برابر شده است. گوگل با این کار 5 درصد از سود عملیاتی سالانه اپل در سال 2017 را تولید کرده و ممکن است مجموع این رقم تا دو سال آینده به 25 درصد هم برسد. در عین حال کل درآمد گوگل از دنیای موبایل هم از 16 میلیارد دلار در سال 2014 به 50 میلیارد دلار در سال 2017 افزایش یافته و بخش زیادی از این امر ناشی از همکاری اپل است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4120

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد