درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 10:34   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شکلک های مسخره ی با معنی
  یک خبر خوب/ تشکر
  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران
  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید
  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار
  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30959صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 09:12
گوگل 3 میلیارد دلار هزینه می‌کند تا موتورجست‌وجوی پیش‌فرض آی‌فون باشد
گوگل با پرداخت رقم بی‌سابقه 3 میلیارد دلار به اپل موفق شد عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض گوشی آی‌فون را از آن خود کند؛ دستاوردی که درآمد کلانی نصیب گوگل می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل با پرداخت رقم بی‌سابقه 3 میلیارد دلار به اپل موفق شد عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض گوشی آی‌فون را از آن خود کند؛ دستاوردی که درآمد کلانی نصیب گوگل می‌کند. تشدید رقابت میان گوشی‌های اندرویدی و آی‌فون که از چند سال قبل آغاز شد، موجب شده است برخی برنامه‌های محبوب گوگل مانند یوتیوب و نقشه گوگل از آی‌فون حذف شود. رقابت فزاینده گوگل و اپل در حوزه‌های مختلف فناوری هم باعث شده این دو شرکت چندان تمایلی به همکاری با هم نداشته باشند، اما این موجب نمی‌شود گوگل برای افزایش محبوبیت جست‌وجوگر خود در میان کاربران آی‌فون تلاش نکند. موتور جست‌وجوی پیش‌فرض مرورگر سافاری اپل همیشه گوگل بوده است و این شرکت برای تداوم این وضعیت پول‌های کلانی را به اپل می‌پردازد. گوگل این بار حاضر شده است 3 میلیارد دلار به اپل بپردازد تا تضمین کند در سال 2017 باز هم مرورگر پیش‌فرض سافاری باقی بماند. این شرکت در سال 2014 به همین منظور یک میلیارد دلار به اپل پرداخته بود و حالا این رقم سه برابر شده است. گوگل با این کار 5 درصد از سود عملیاتی سالانه اپل در سال 2017 را تولید کرده و ممکن است مجموع این رقم تا دو سال آینده به 25 درصد هم برسد. در عین حال کل درآمد گوگل از دنیای موبایل هم از 16 میلیارد دلار در سال 2014 به 50 میلیارد دلار در سال 2017 افزایش یافته و بخش زیادی از این امر ناشی از همکاری اپل است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4120

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  یک خبر خوب/ تشکر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود