درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30956صفحه نخست » چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 09:08
مهارت‌های مدیریتی
توانایی تعامل با نسل هزاره کلید رشد در جوامع متغیر
امروزه در بازار کار تعداد افراد نسل هزاره از تعداد بیبی‌بومرها پیشی گرفته است. در 4 سال آینده نسل هزاره نیمی از نیروی کار جهان را تشکیل می‌دهند. کلید دستیابی به رشد و موفقیت در این جامعه‌ متغیر، در توانایی سازمان‌ها برای تعامل و حفظ نسل هزاره نهفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امروزه در بازار کار تعداد افراد نسل هزاره از تعداد بیبی‌بومرها پیشی گرفته است. در 4 سال آینده نسل هزاره نیمی از نیروی کار جهان را تشکیل می‌دهند. کلید دستیابی به رشد و موفقیت در این جامعه‌ متغیر، در توانایی سازمان‌ها برای تعامل و حفظ نسل هزاره نهفته است. در حقیقت آنها رهبران فردا هستند. چگونه نسل هزاره را در محل کار متعهد کنیم؟ روش‌های موثر برای حفظ تعامل با نسل هزاره عبارت است از:

 

رهبر باشید نه یک ابر قهرمان: نسل هزاره می‌داند که ابرقهرمان‌ها رهبران خیالی و نامناسبی هستند و ترجیح می‌دهند ویژگی‌های انسانی را در رهبران ببینند؛ یعنی رهبری خوش برخورد و دلسوز که می‌تواند به نقاط ضعف خود اعتراف کند. چنین فردی شکست را تجربه کرده و از به اشتراک گذاشتن آن ترسی ندارد و واقعا می‌خواهد کارمندان خود را فراتر از گزارش‌ها و ضرب‌الاجل بشناسد.

با قدردانی آنها را توانمند کنید: جذابیت مرموز مدیران ارشد دیگر برای برقراری تعامل پایدار با کارمندان کافی نیست. برای نسل هزاره لذت بردن از آنچه انجام می‌دهند و پیدا کردن معنا در کار بسیار مهم است. در نتیجه سازمان‌ها باید براساس چگونگی کیفیت و ارزش کار پاداش تعیین کنند و نیازهای کارکنان خود را در نظر بگیرند. شرکت PwC یک شرکت پیشرو در این مورد است و به شناسایی مشارکت‌های کوچک و بزرگ می‌پردازد. این شرکت برای کارکنانی که فعالیت خود را با سازمان ادامه می‌دهند پاداش غیرمالی همچون برنامه‌های رهبری و آموزش برای کارکنان جوان و مدیران و همچنین ارائه فرصت‌های مطالعاتی به مدیران ارشد را در نظر می‌گیرد.نهادینه کردن فرهنگ سازمانی مبتنی بر همکاری برای نسل هزاره حیاتی است و آنها را به برقراری ارتباط، همکاری و ساخت شبکه ارتباطی تشویق می‌کند. کار و فعالیت منظم تیمی می‌تواند اعتماد و روحیه همکاری قوی به‌وجود آورد. نسل هزاره می‌خواهد در شرکتی استخدام شود که با ارزش‌هایش مطابقت داشته باشد. نسل هزاره دوست ندارد نادیده گرفته شود و می‌خواهد در تصمیم‌گیری‌ها، ایجاد راهکار و استراتژی مشارکت کند و انتظار دارد که افکار و ایده‌هایش تایید شود.

از طریق ایجاد فرصت به آنها قدرت بدهید: نسل هزاره همیشه به‌دنبال فرصتی برای یادگیری و رشد است. کارفرمایان باید مسیر رسیدن به موفقیت را مطابق توانایی‌های منحصربه‌فرد هموار کنند. اگر توانایی‌های کارکنان خود را نمی‌شناسید، سازمان شما بهره‌وری و رشد نخواهد داشت. آموزش و توسعه نسل هزاره را در دستور کار سازمان قرار دهید. آنها به منابع و ابزار و پشتیبانی نیاز دارند. اجازه دهید علاقه و توانایی‌های خود را کشف کنند و همان‌گونه که می‌خواهند حرفه خود را توسعه دهند. از دستاوردهای آنها قدردانی کنید تا انگیزه لازم برای توسعه شخصی و حرفه‌ای داشته باشند. نسل هزاره آموزش از طریق پلت‌فرم‌های موبایل را بیشتر می‌پسندد. نسل هزاره همیشه راه‌هایی برای بهینه‌سازی زمان خود پیدا می‌کند؛ بنابراین آموزش الکترونیکی کمک می‌کند از ساعات بیکاری در روز خود بهره‌ ببرد. علاوه‌بر این، برنامه آموزش‌های آنلاین جهانی از موضوعات مورد توجه نسل هزاره هستند. این نسل به‌دنبال آگاهی در سطح جهانی است و انگیزه آنها فرصت‌های شغلی جهانی و سفر است. همکاری آنها را جدی بگیرید و نقاط قوتشان را پیدا کنید و کمک کنید به موفقیت برسند. رابطه‌ای بر پایه اعتماد و ارتباط آزاد با آنها داشته باشید. آنها را مدیریت نکنید، بلکه آنها را هدایت کنید.

به استقلال فردی احترام بگذارید: نسل هزاره اهل اکتشاف هستند. به آنها آزادی عمل بدهید تا نتایج دلخواه بگیرید. برای نسل غیر از نسل هزاره انجام کارهای غیرمتعارف برابر با کاهش کیفیت یا بهره‌وری نیست. دادن استقلال و آزادی عمل به آنها مستلزم اعتماد زیادی است، اما نسل هزاره به موفقیت سازمان بسیار متعهد است و کارمندان قدیمی را گرامی می‌دارد. باید این موضوع را در نظر بگیریم که تنبلی مانع از رشد و انسجام در محل کار می‌شود. برای نوآوری، رشد، کشف و پذیرش نسل هزاره فضای لازم را ایجاد کنید.

تعادل در کار و زندگی برقرار کنید: نسل جوان می‌خواهد انعطاف‌پذیری بیشتری در برنامه کار و پیشرفت حرفه‌ای خود داشته باشد. بسیاری از آنها تمایل دارند در ساعات کمتر با دستمزد کمتر و سرعت بیشتر کار کنند تا زمان بیشتری را برای زندگی شخصی خود اختصاص دهند. نسل هزاره برای تعادل کار و زندگی تلاش می‌کند، زیرا معتقد است که کار زیاد ارزش فدا کردن زندگی شخصی را ندارد. بنابراین اگر آنها بفهمند که تعادل برقرار نیست به سراغ کار دیگری می‌روند. این موضوع می‌تواند برای یک کارفرمای باظرفیت چالش‌برانگیز باشد که کسی پاره‌وقت درس بخواند و احساسی عمل ‌کند؛ اما در عین حال ممکن است برای سازمان بسیار مفید باشد.تلفیق تکنولوژی و کار باعث افزایش انعطاف‌پذیری و افزایش بهره‌وری می‌شود. نسل هزاره انتظار دارد که همیشه بهترین ابزار برای اجرا و همکاری در اختیارش باشد. در مطالعات اخیر مدیرعامل Connect Breakfast که از سوی مدیر موسسه NSW انجام شده، آمار برگرفته از شاخص نوآوری در محیط کار 2016 نشان می‌دهد 49 درصد از افراد سازمان احساس می‌کنند که ابزار و فناوری لازم برای جذب و حفظ نسل بعدی کارکنان نسل هزاره را ندارند. داشتن تکنولوژی‌های مدرن بسیار مهم است و عامل شکست نیست. نسل هزاره انتظارات بیهوده ندارد و فقط می‌خواهد اقدامات سازمان برای نشان دادن ارزش‌ها همیشگی باشد. نسل هزاره می‌خواهد در مورد تصمیم‌های گرفته شده مطلع باشد و اغلب مشتاق کمک در مورد مسائل مهم است. به‌کارگرفتن نسل هزاره در محل کار بسیار مهم است و ممکن است مشکل به‌نظر برسد، اما با این حال سازمان‌ها باید طرز فکر نسل هزاره را درک کنند و کارکنان را اعتبارسنجی کنند تا با فرهنگ سازمان هماهنگ باشند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4120

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد