درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 16 خرداد 1399 - 09:51   

آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد

  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


ادامه ادامه مطلب یک

برنامه‌های جدید فیس‌بوک

  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند

  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت آقای حاج رضا طاهری
  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند
  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن
  برنامه‌های جدید فیس‌بوک
  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد
  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت
  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30943صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 24 مرداد 1396 - 09:39
تولید بازی ویدئویی برای تحقیق درباره شیوه اثرگذاری اخبار جعلی
گروهی از محققان دانشگاه کارنگی‌ملون با هدف افزایش آگاهی در مورد دلایل رفتاری و اجتماعی گسترش اخبار جعلی، یک بازی واقعیت مجازی به نام Project Axon تولید کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گروهی از محققان دانشگاه کارنگی‌ملون با هدف افزایش آگاهی در مورد دلایل رفتاری و اجتماعی گسترش اخبار جعلی، یک بازی واقعیت مجازی به نام Project Axon تولید کرده‌اند. گروه یادشده در مرکزی موسوم به مرکز فناوری‌های سرگرم‌کننده بازی مذکور را تولید کرده و آن را در قالب پروژه کارشناسی ارشد خود ارائه کرده‌اند. در این بازی تلاش شده این موضوع بررسی شود که دلایل روانشناسانه پذیرش برخی اخبار جعلی توسط افراد چیست و چرا برخی از این اخبار به‌طور ناخودآگاه از سوی انسان رد می‌شود. موضوع این بازی نبرد برخی تمدن‌های بیگانه با یکدیگر است و در جریان بازی اخبار جعلی و دروغینی نیز به نمایش درمی‌آید که بر روند بازی تاثیر می‌گذارد. قضاوت کاربران بازی از تمدن رقیب بر مبنای همین اخبار صورت می‌گیرد که از طریق یک برنامه موبایلی در اختیارشان قرار می‌گیرد. گروه سازنده تلاش دارند از طریق این بازی نحوه تاثیرگذاری بر ذهن افراد برای عدم پذیرش اخبار جعلی را نیز بررسی کنند تا پذیرش این نوع اخبار توسط مردم دشوارتر شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4120

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا


  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟


  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت


  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود


  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا


  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2