درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 17:37   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30941صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 24 مرداد 1396 - 09:36
ایمن‌سازی کاربران جی‌میل در آی‌فون در برابر کلاهبرداران آنلاین
پس از ایمن‌سازی جی‌میل در گوشی‌های اندرویدی برای متوقف کردن حملات کلاهبرداران اینترنتی حالا نوبت به ایمن‌سازی کاربران جی‌میل در آی‌فون رسیده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پس از ایمن‌سازی جی‌میل در گوشی‌های اندرویدی برای متوقف کردن حملات کلاهبرداران اینترنتی حالا نوبت به ایمن‌سازی کاربران جی‌میل در آی‌فون رسیده است. بسیاری از هکرها با ارسال ایمیل‌های حاوی لینک‌های آلوده تلاش می‌کنند اطلاعات کاربران را سرقت کنند. سه ماه بعد از افزوده شدن قابلیت ضدفیشینگ به نسخه اندرویدی جی‌میل، خدمات یاد شده به کاربران سیستم عامل iOS ارائه شده است. از این پس در صورت کلیک کردن کاربران روی لینک‌های مشکوک ارسالی به جی‌میل در آی‌فون یا آی‌پد پیامی برای کاربران به نمایش درمی‌آید دال بر اینکه بهتر است وی در ادامه محتاط باشد؛ زیرا لینک ارسالی ناامن است. همچنین در ادامه به کاربر توصیه شده تنها زمانی روی لینک کلیک کند که مطمئن است این کار خطری ندارد. در نهایت فرد می‌تواند لینک را باز کند یا از این کار صرف‌نظر کند. اگر گوگل از آلوده بودن لینکی مطمئن باشد پیامی را به نمایش در می‌آورد که در آن تصریح شده سایت یاد شده به دنبال فریب کاربر و افشای اطلاعات حساس مالی و شخصی اوست و گوگل هشدار می‌دهد که فرد با مسوولیت خود می‌تواند لینک ارسالی را باز کند. خدمات یاد شده تا پایان ماه آگوست به تمامی کاربران آی‌فون و آی‌پد ارائه می‌شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4120

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود