درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:08   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30917صفحه نخست » دوشنبه، 23 مرداد 1396 - 09:25
هشدار درباره ناامنی پیام رسان‌های موبایلی
اگر فکر می‌کنید پیام رسان‌های موبایلی مانند فیس‌بوک مسنجر، وایبر، واتس‌اپ و... امنیت بالایی دارند سخت در اشتباهید. نتایج یک بررسی نشان می‌دهد تنها 14 درصد افرادی که از خدمات رمزگذاری پیام رسان‌های یادشده استفاده می‌کنند،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر فکر می‌کنید پیام رسان‌های موبایلی مانند فیس‌بوک مسنجر، وایبر، واتس‌اپ و... امنیت بالایی دارند سخت در اشتباهید. نتایج یک بررسی نشان می‌دهد تنها 14 درصد افرادی که از خدمات رمزگذاری پیام رسان‌های یادشده استفاده می‌کنند، این کار را به درستی انجام داده‌اند. اگر چه رمزگذاری پیام رسان‌های تلفن همراه با اجرای چند دستورالعمل ساده ممکن است، اما ایمن‌سازی واقعی آنها نیازمند دقت بیشتری است و تعداد بسیار کمی از کاربران این برنامه‌ها تمامی مراحل ایمن سازی آنها را به درستی انجام می‌دهند. تحقیقات انجام شده در دانشگاه بیرمنگام انگلیس نشان می‌دهد که ایمن سازی غیردقیق پیام رسان‌های موبایلی باعث می‌شود تا هکرها یا اشخاص ثالث بتوانند به اطلاعات ذخیره شده از این طریق دسترسی پیدا کنند.

 

به عنوان مثال پیام رسان فیس‌بوک خدمات رمزگذاری پیش فرض ارائه نمی‌دهد، اما کاربران خودشان می‌توانند خدمات یاد شده را فعال کنند. در مقابل پیام رسان‌های وایبر و واتس اپ چنین خدماتی را ارائه می‌کنند و این امر باعث می‌شود تا کاربران تصور کنند تمامی پیام هایشان در محیطی ایمن رد و بدل می‌شود. اما کاربران باید برای کسب اطمینان در این زمینه برخی تنظیمات را به‌طور شخصی انجام دهند و به عنوان نمونه هویت گیرنده پیام‌ها را تایید کنند تا مطمئن شوند اطلاعات شخصی آنها سرقت نمی‌شود. بدون تایید فرآیند ایمن سازی داده‌ها برای گیرنده ممکن است هکر یا شخص ثالثی خود را به جای گیرنده جا بزند و پیام‌های کاربران را دریافت کند. بررسی یاد شده نشان داد 79 درصد از کاربران واتس اپ و 96 درصد از کاربران وایبر با بررسی تنظیمات این پیام‌رسان‌ها توانستند رمزگذاری داده‌ها را انجام دهند، اما تنظیمات پیام‌رسان فیس‌بوک دشوار بوده و تنها 63 درصد افراد توانستند این کار را به درستی انجام دهند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4118

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد