درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30893صفحه نخست » یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 09:18
در کارمندانتان انگیزه ایجاد کنید
کریس سیندر، موسس و مدیرعامل شرکت Vox mobile یک شرکت مدیریت تکنولوژی موبایل است که در کلیولند اوهایو قرار دارد و به 130 کارمندش گزینه‌های واقعی گوناگونی از مزایا، پاداش و موقعیت‌های شغلی ارائه می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریس سیندر، موسس و مدیرعامل شرکت Vox mobile یک شرکت مدیریت تکنولوژی موبایل است که در کلیولند اوهایو قرار دارد و به 130 کارمندش گزینه‌های واقعی گوناگونی از مزایا، پاداش و موقعیت‌های شغلی ارائه می‌دهد. کریس 42 ساله می‌گوید: «من کارمندانم را دارای شخصیت‌های مختلف می‌بینم.»نیازهای هر شخص متفاوت است و یک سایز برای همه امکان ندارد.بیشتر افراد و نیروی فروش شرکت Vox mobile (حدود 85 درصد) تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند و در اولین یا دومین شغل خود هستند.اما تیم رهبری او متشکل از افرادی در دهه 30 و 40 زندگی‌شان است.

 

او برای جمع کردن گروه‌های سنی مختلف مجموعه‌های مختلفی از آرایش‌ کارمندان را شکل داد که عمدتا مبتنی بر جایگاه این گروه‌های سنی در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌شان هستند.او می‌گوید: «من متوجه شدم که این گروه‌ها دارای انگیزه‌های متفاوتی هستند؛ اما در مجموع کارمندان نسل y از ما می‌خواهند روی حساب Linkedin آنها سرمایه‌گذاری کنیم.»آنها به دنبال لوازم دارای برند و برنامه‌های تفریحی که بودجه آن را شرکت تامین می‌کند، هستند.آنها اجتماعی‌تر هستند و بعد از کار به خانه نمی‌روند.افراد نسل x نیازی به کوله‌پشتی‌ مارک‌دار ندارند؛ در عوض آنها به دنبال برنامه‌های بازنشستگی و مزایای سلامتی که برای آنها ارائه می‌کنیم، هستند.مجموعه‌ها و بسته‌های تشویقی مختلف با علم جامعه‌شناختی سازمان دستخوش تغییر می‌شود.کریس می‌گوید: همین‌طور که خودمان را می‌سازیم و رشد می‌کنیم، وقتی پا به مرحله جدید می‌گذاریم، آرایش نیروی انسانی نیز تغییر می‌کند. این تغییرات را پیگیری می‌کنیم و روش‌های جدیدی را برای تشویق کارمندان ارائه می‌کنیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4116

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد