درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 14:16   

قارّه سبز و استاندارد زندگی

  قارّه سبز و استاندارد زندگی


ادامه ادامه مطلب یک

جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان

  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب دو

سوگیری شدید رسانه را می کشد

  سوگیری شدید رسانه را می کشد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

  انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"!
  اطلاعیه موسسه ملل درخصوص تعاونی وحدت
  تاریخچه موسسه اعتباری ملل
  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد
  بازاریابی پیامکی
  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند
  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند
  چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه
  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان: تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30882صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 20 مرداد 1396 - 20:45
مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌: روابط عمومی برند سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.

به گزارش شارا از آریا بازار، هاشمی، مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌ در حاشیه نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیر عامل کشتیرانی ج. ا. ایران ، مقامات ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان و مقامات بیمه مرکزی ج. ا. ایران برگزار شد در گفتگو با اخبار پولی مالی گفت:روابط عمومی هر سازمان پیشانی و برند آن سازمان است که با تعامل سازنده اش با دنیای بیرون می تواند تمام ماموربت ها ،چشم انداز و برند آن سازمان را توسعه دهد و سازمان را در رسیدن به اهدافش کمک کند.


وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین تحول در بازاریابی بیمه را از نظر شما چه می باشد گفت: مهمترین تحول در بازاریابی این است که حرف نو وبه روز بزنیم و اگر یک سازمان بتواند پکیج های بیمه ای و ایده های خلاقانه را به نمایندگان خود با برگزاری کنفرانس ها القا کند به طبع خواهد توانست مخاطبین بالقوه ای را نیز جذب کند.


وی تصریح کرد:بیمه معلم 5 سال است که کارگاه های بازاریابی و فروش را در سراسر کشور برای نمایندگان خود برگزار کرده و خوشبختانه آثار ملموس آن را در سطح بازار حس می کنیم.


هاشمی افزود: فکر می کنم بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.
مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌ در پایان آموزش و آگاهی سازی در خصوص بیمه را برای جذب مشتری کافی ندانست و افزود: آموزش و آگاهی رساندن در بحث معرفی صنعت بیمه به مردم باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  گزارش برگزاری چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


  مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی


  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد


  ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها


  سوگیری شدید رسانه را می کشد


  انتصاب مسئول جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند


  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد