درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 19:19   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک

  بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط
  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است
  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!
  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود
  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: روابط عمومی ها نقش ویژه ای در کاهش هزینه ها دارند
  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد
  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران
  بسته رسانه ای
  مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سمت خود کناره‌گیری کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30882صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 20 مرداد 1396 - 20:45
مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌: روابط عمومی برند سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.

به گزارش شارا از آریا بازار، هاشمی، مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌ در حاشیه نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیر عامل کشتیرانی ج. ا. ایران ، مقامات ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان و مقامات بیمه مرکزی ج. ا. ایران برگزار شد در گفتگو با اخبار پولی مالی گفت:روابط عمومی هر سازمان پیشانی و برند آن سازمان است که با تعامل سازنده اش با دنیای بیرون می تواند تمام ماموربت ها ،چشم انداز و برند آن سازمان را توسعه دهد و سازمان را در رسیدن به اهدافش کمک کند.


وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین تحول در بازاریابی بیمه را از نظر شما چه می باشد گفت: مهمترین تحول در بازاریابی این است که حرف نو وبه روز بزنیم و اگر یک سازمان بتواند پکیج های بیمه ای و ایده های خلاقانه را به نمایندگان خود با برگزاری کنفرانس ها القا کند به طبع خواهد توانست مخاطبین بالقوه ای را نیز جذب کند.


وی تصریح کرد:بیمه معلم 5 سال است که کارگاه های بازاریابی و فروش را در سراسر کشور برای نمایندگان خود برگزار کرده و خوشبختانه آثار ملموس آن را در سطح بازار حس می کنیم.


هاشمی افزود: فکر می کنم بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.
مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌ در پایان آموزش و آگاهی سازی در خصوص بیمه را برای جذب مشتری کافی ندانست و افزود: آموزش و آگاهی رساندن در بحث معرفی صنعت بیمه به مردم باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست


  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی در تحریم


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  رئیس کارگروه روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور منصوب شد


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  گزارش نشست رسانه‌های عضو بریکس


  حفظ اصول روابط عمومی


  متاسفانه پنجره روابط عمومی ها غبار گرفته است


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود