درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 07:44   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاهش قابل توجه دوره بررسی درخواست تسهیلات کلان در بانک ملی ایران
  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست
  اطلاع‌رسانی خدمات دولت از سوی روابط عمومی ها
  قدردانی از روابط عمومی های برتر استان همدان
  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد
  راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  مدل ۷i اینترنت مارکتینگ
  بخش «خبرهای فوری» در یوتیوب
  ناتوانی غول‌های تجاری در برابر حملات سایبری
  کاهش استفاده از فیلترشکن در دو سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30882صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 20 مرداد 1396 - 20:45
مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌: روابط عمومی برند سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.

به گزارش شارا از آریا بازار، هاشمی، مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌ در حاشیه نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیر عامل کشتیرانی ج. ا. ایران ، مقامات ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان و مقامات بیمه مرکزی ج. ا. ایران برگزار شد در گفتگو با اخبار پولی مالی گفت:روابط عمومی هر سازمان پیشانی و برند آن سازمان است که با تعامل سازنده اش با دنیای بیرون می تواند تمام ماموربت ها ،چشم انداز و برند آن سازمان را توسعه دهد و سازمان را در رسیدن به اهدافش کمک کند.


وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین تحول در بازاریابی بیمه را از نظر شما چه می باشد گفت: مهمترین تحول در بازاریابی این است که حرف نو وبه روز بزنیم و اگر یک سازمان بتواند پکیج های بیمه ای و ایده های خلاقانه را به نمایندگان خود با برگزاری کنفرانس ها القا کند به طبع خواهد توانست مخاطبین بالقوه ای را نیز جذب کند.


وی تصریح کرد:بیمه معلم 5 سال است که کارگاه های بازاریابی و فروش را در سراسر کشور برای نمایندگان خود برگزار کرده و خوشبختانه آثار ملموس آن را در سطح بازار حس می کنیم.


هاشمی افزود: فکر می کنم بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.
مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌ در پایان آموزش و آگاهی سازی در خصوص بیمه را برای جذب مشتری کافی ندانست و افزود: آموزش و آگاهی رساندن در بحث معرفی صنعت بیمه به مردم باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​


  قابلیت گوگل به حذف نوشته‌های روی تصاویر


  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند


  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد