درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 21:11   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30882صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 20 مرداد 1396 - 20:45
مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌: روابط عمومی برند سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.

به گزارش شارا از آریا بازار، هاشمی، مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌ در حاشیه نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیر عامل کشتیرانی ج. ا. ایران ، مقامات ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان و مقامات بیمه مرکزی ج. ا. ایران برگزار شد در گفتگو با اخبار پولی مالی گفت:روابط عمومی هر سازمان پیشانی و برند آن سازمان است که با تعامل سازنده اش با دنیای بیرون می تواند تمام ماموربت ها ،چشم انداز و برند آن سازمان را توسعه دهد و سازمان را در رسیدن به اهدافش کمک کند.


وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین تحول در بازاریابی بیمه را از نظر شما چه می باشد گفت: مهمترین تحول در بازاریابی این است که حرف نو وبه روز بزنیم و اگر یک سازمان بتواند پکیج های بیمه ای و ایده های خلاقانه را به نمایندگان خود با برگزاری کنفرانس ها القا کند به طبع خواهد توانست مخاطبین بالقوه ای را نیز جذب کند.


وی تصریح کرد:بیمه معلم 5 سال است که کارگاه های بازاریابی و فروش را در سراسر کشور برای نمایندگان خود برگزار کرده و خوشبختانه آثار ملموس آن را در سطح بازار حس می کنیم.


هاشمی افزود: فکر می کنم بیمه معلم با استفاده از ظرفیت های موجود و با اهدافی که مد نظر دارد جا برای کار و حضوری قوی تر و گرفتن سهم بیشتر از بازار را دارد.
مشاور عالی مدیر عامل بیمه معلم‌ در پایان آموزش و آگاهی سازی در خصوص بیمه را برای جذب مشتری کافی ندانست و افزود: آموزش و آگاهی رساندن در بحث معرفی صنعت بیمه به مردم باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد