درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30877صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 22 مرداد 1396 - 10:31
۱۵ عبارتی که رهبران موفق هر روز تکرار می‌کنند
رهبری موفق یک کسب و کار و بازاریابی قوی برای آن نیازمند طرز تفکر ویژه ای است که فقط در برخی رهبران دیده می‌شود. آن ها به خوبی می دانند که چگونه باید با کارمندان خود رفتار کنند و نه صرفا به عنوان یک زیردست بلکه بعنوان یک همراه به آن ها نگاه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رهبری موفق یک کسب و کار و بازاریابی قوی برای آن نیازمند طرز تفکر ویژه ای است که فقط در برخی رهبران دیده می‌شود. آن ها به خوبی می دانند که چگونه باید با کارمندان خود رفتار کنند و نه صرفا به عنوان یک زیردست بلکه بعنوان یک همراه به آن ها نگاه کنند.


عبارات زیر، جملاتی هستند که رهبران موفق در روابط عمومی روزانه خود باید از آن ها استفاده کنند.

۱) تو چی فکر می‌کنی؟
کارمندان شما، منابع نامتناهی ایده هایی هستند که حتی ممکن است به ذهن شما نرسیده باشد. وقتی از آن ها می پرسید که به چیزی فکر می کنند، به طرز تفکر آن ها ارزش قائل شده اید.

۲) من به تو اعتماد دارم.
هر کارمندی دوست دارد بفهمد که در کسب اعتماد رییس خود موفق بوده است. وقتی بدانند که به آن ها اعتماد دارید با کار خوبشان، وفاداری خود را به شما نشان خواهند داد.

۳) می دونم که میتونی این کار رو بکنی.
وقتی کارکنان شما بفهمند که به کار آن ها ایمان دارید، اعتماد به نفس شان بالا می رود.

۴) این تقصیر تو نیست!
مشکلات را بر گردن کارکنان انداختن اشتباه بزرگی است. در بیشتر مواقع کاری از دست آن ها برنمیامده که انجام دهند. بگذارید کارکنانتان بفهمند که به خاطر کاری که نکرده اند سرزنش نخواهند شد.

۵) من به تو افتخار می کنم.
چه کسی دوست ندارد که رییس‌اش به خاطر موفقیت هایش به او و کارش افتخار کند و به شکلی سینه سپر از کار او در همه جا دفاع کرده باشد.

۶) لطفا
احترام، راز ارتباطی موفق است. هیچکسی دستور شنیدن را دوست ندارد. زمانی که چیزی از کارکنان تان می خواهید، کاملا با ادب باشید.

۷) متشکرم
طبق تحقیقی ۵۸ درصد از رییس شرکت ها به ندرت از کارمندان خود تشکر می کنند. در کلام بخشنده باشید.

۸) ایده فوق العاده‌ایه! بیا انجامش بدیم!
اگر هیچ کدام از ایده های فوق العاده کارکنان خود را عملی نکرده اید، فرصت بزرگی را در حال از دست دادن هستید. دیگر کارکنان شما، ایده های جدید برایتان نخواهند آورد. اطرافیان خود را به نوآوری و خلاقیت تشویق کنید.

۹) من همیشه برای تو وقت دارم.
مهمترین دارایی شما، تیم شماست. آن ها بسیار بسیار مهمتر از تجهیزات سخت افزاری، محصولات تولید شده، دارایی معنوی، سرمایه خوابیده در بانک و … هستند. هیچوقت در صرف زمان برای آن ها کم نگذارید.

۱۰) بدون تو نمی تونستم انجامش بدم.
بگذارید کارکنان تان بدانند که کارشان ارزشمند است و این واقعیت بدیهی را به آن ها یادآوری کنید که بدون وجودشان انجام کار غیرممکن بوده است.

۱۱) هیچ کس ایده آل نیست.
اگر کسی اشتباه کرد، به او ثابت کنید که می دانید، اشتباه امری غیرقابل اجتناب است و حتی بزرگترین شرکت ها هم دچار اشتباه می شوند. مهمتر از همه درس هایی است که منجر به عدم تکرار آن اشتباه خواهند شد.

۱۲) چطور می تونم کمکت کنم؟
کارکنان شما به پشتیبانی شما نیاز دارند. بگذارید بدانند که همیشه شما مانند کوهی پشت سرشان هستید تا اجازه بروز کوچک‌ترین مشکل را ندهید.

۱۳) من اشتباه کردم.
از اعتراف به اشتباه خود نهراسید. این کار پسندیده ای است. هیچ کارکنی دوست ندارد رییسی داشته باشید که اشتباهاتش را نمی پذیرد.

۱۴) هر چیزی ممکن است!
رهبران موفق می دانند که عملا هیچ محدودیتی برای رسیدن به اهداف وجود ندارد. از آدم هایی باشید که نیمه پر لیوان را می بینند!

۱۵) متاسفم
زمانی که حرف ناشایستی زده باشید که دل کسی شکسته باشد، از اینکه غرورتان را بشکنید و عذرخواهی کنید، ترسی نداشته باشید. این کار شما درمان زخم های بسیاری است.

استفاده از این عبارت ها می تواند در زندگی شخصی نیز تاثیرگذار باشد ولی در کسب و کار مطمئنن جادو می کند.
شما چه عبارت هایی را در تجارت خود استفاده می کنید؟
رفتارتان با کارکنان تان چگونه است؟
آیا رفتار رییس شما مناسب است و از این عبارات در ارتباط با شما استفاده می کند؟
 

منبع: www.ibazaryabi.com
محمد خاهانی

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد