درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 02:42   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

روز بین المللی ستایش خلاقیت و استعداد

  روز بین المللی ستایش خلاقیت و استعداد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

  «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران
  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد
  افتتاح خط تولید لوله های فولادی اسپیرال با حضور مدیران بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران به حدود 100 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی
  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند
  چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30876صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 21 مرداد 1396 - 10:28
معنای راستین نوآوری را گم کرده ایم
رسیدن به تعریفی از نوآوری تنها نیمی از کار است، نیمی دیگر بازنمایی و توضیح چگونگی آفریدن چیزی نو و چگونگی کاربرد یگانه و بی همتای آن می باشد که همگی در چارچوب آرمان های بلند مدت و کوتاه مدت و سازنده و عامل های بیرونی کارا و اثرگذار بر بازرگانی شما می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید نونافهمی ( innoveracy ) همانند واژه های نوپیدای دیگر، کم و بیش دهان پرکن باشد ولی در دورنمای بازرگانی و سوداگری بسیار مهم است. هوراس دییِدو تحلیل گر و واکاوگر شرکت آسیمو به تازگی مقاله ای در این باره چاپ کرده است. از دید وی دربارۀ مفهوم نوآوری در سراسر جهان کژفهمی هایی وجود دارد و بنابراین او می کوشد که نونافهمی را بسازد و برسرزبان ها بیندازد. این واژه به معنای ناتوانی در درک آفرینش گری و اهمیت آن در جامعه می باشد.

با پیشرفت از نقطه آغاز حرکت تان نوآور بمانید
تنها با گذشت زمان معلوم می شود که آیا این واژه در گفتار مردمان جا باز می کند یا نه. در باور سوداگری واژۀ نوآوری آزاردهنده است. معنای آن بسیار ساده است: هرچیز نو و کارآمد بی همتا ولی هرگاه گفتگویی که دربارۀ معنای این واژه درمی گیرد به آن می انجامد که معنای راستین آن را گم کنیم.


اکنون درمیان نوآوریهای گوناگون می توان فرانوآور، فرونوآور و پیش نوآور بود. هرچند چنین گسترۀ معنایی نباید باشد ولی وجود دارد و مردمان بسیاری در کار درگیر آن اند.


باید این پیچیدگی معنایی از سر راه برداشته شود.

پیش فرضهای چالش. از در پیش گرفتن رویه ای نو نترسید

در شرکت ویندستریم، مدیریت نوآوری با تعریف آن آغاز می گردد. نه فرانوآوری، نه فرونوآوری، نه پیش نوآوری و نه نوآوری پربار می کنیم، تنها نوآوری می کنیم.


رسیدن به تعریفی از نوآوری تنها نیمی از کار است، نیمی دیگر بازنمایی و توضیح چگونگی آفریدن چیزی نو و چگونگی کاربرد یگانه و بی همتای آن می باشد که همگی در چارچوب آرمان های بلند مدت و کوتاه مدت و سازنده و عامل های بیرونی کارا و اثرگذار بر بازرگانی شما می باشد.


عامل های بیرونی کاراترین بخش در تعیین سمت وسوی برنامه ریزی و هدف گذاری بیشتر مردم است. دیدگاه فرآوری مهم است، ولی می تواند احساس نیاز به گروه نوآورانی را پدید آورد که تنها درپی هدفها و آرمان های ویژه ای باشند و شاید آن هدف ها درخور شرکت یا کارخانه شما نباشد.


مدیران بالارتبه باید همواره شنوای دیدگاه های گوناگون باشند و هرگونه پریشان فکری و سرآسیمگی دربارۀ نوآوری را از سر راه بردارند ولی هم زمان با آغوشی باز پذیرای نوآوری و راهبری شرکت به سمت و سوی درست باشند.
 

منبع: www.ibazaryabi.com
حامد محمدی

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما


  چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود


  سناریو- تفکر نو


  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی


  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند


  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد


  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود


  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران


  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران