درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 03:46   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30876صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 21 مرداد 1396 - 10:28
معنای راستین نوآوری را گم کرده ایم
رسیدن به تعریفی از نوآوری تنها نیمی از کار است، نیمی دیگر بازنمایی و توضیح چگونگی آفریدن چیزی نو و چگونگی کاربرد یگانه و بی همتای آن می باشد که همگی در چارچوب آرمان های بلند مدت و کوتاه مدت و سازنده و عامل های بیرونی کارا و اثرگذار بر بازرگانی شما می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید نونافهمی ( innoveracy ) همانند واژه های نوپیدای دیگر، کم و بیش دهان پرکن باشد ولی در دورنمای بازرگانی و سوداگری بسیار مهم است. هوراس دییِدو تحلیل گر و واکاوگر شرکت آسیمو به تازگی مقاله ای در این باره چاپ کرده است. از دید وی دربارۀ مفهوم نوآوری در سراسر جهان کژفهمی هایی وجود دارد و بنابراین او می کوشد که نونافهمی را بسازد و برسرزبان ها بیندازد. این واژه به معنای ناتوانی در درک آفرینش گری و اهمیت آن در جامعه می باشد.

با پیشرفت از نقطه آغاز حرکت تان نوآور بمانید
تنها با گذشت زمان معلوم می شود که آیا این واژه در گفتار مردمان جا باز می کند یا نه. در باور سوداگری واژۀ نوآوری آزاردهنده است. معنای آن بسیار ساده است: هرچیز نو و کارآمد بی همتا ولی هرگاه گفتگویی که دربارۀ معنای این واژه درمی گیرد به آن می انجامد که معنای راستین آن را گم کنیم.


اکنون درمیان نوآوریهای گوناگون می توان فرانوآور، فرونوآور و پیش نوآور بود. هرچند چنین گسترۀ معنایی نباید باشد ولی وجود دارد و مردمان بسیاری در کار درگیر آن اند.


باید این پیچیدگی معنایی از سر راه برداشته شود.

پیش فرضهای چالش. از در پیش گرفتن رویه ای نو نترسید

در شرکت ویندستریم، مدیریت نوآوری با تعریف آن آغاز می گردد. نه فرانوآوری، نه فرونوآوری، نه پیش نوآوری و نه نوآوری پربار می کنیم، تنها نوآوری می کنیم.


رسیدن به تعریفی از نوآوری تنها نیمی از کار است، نیمی دیگر بازنمایی و توضیح چگونگی آفریدن چیزی نو و چگونگی کاربرد یگانه و بی همتای آن می باشد که همگی در چارچوب آرمان های بلند مدت و کوتاه مدت و سازنده و عامل های بیرونی کارا و اثرگذار بر بازرگانی شما می باشد.


عامل های بیرونی کاراترین بخش در تعیین سمت وسوی برنامه ریزی و هدف گذاری بیشتر مردم است. دیدگاه فرآوری مهم است، ولی می تواند احساس نیاز به گروه نوآورانی را پدید آورد که تنها درپی هدفها و آرمان های ویژه ای باشند و شاید آن هدف ها درخور شرکت یا کارخانه شما نباشد.


مدیران بالارتبه باید همواره شنوای دیدگاه های گوناگون باشند و هرگونه پریشان فکری و سرآسیمگی دربارۀ نوآوری را از سر راه بردارند ولی هم زمان با آغوشی باز پذیرای نوآوری و راهبری شرکت به سمت و سوی درست باشند.
 

منبع: www.ibazaryabi.com
حامد محمدی

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد