درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 مهر 1396 - 20:45   

انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد

  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد


ادامه ادامه مطلب یک

معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت

  معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت
  یادداشت/ مدرسه سازی، مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران*
  حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا
  ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه
  چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟
  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد
  مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برتر شد
  مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر
  اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
  تقویت روابط در فرهنگ ترافیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30875صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیکچهارشنبه، 15 شهریور 1396 - 09:27
پنج راز ایجاد یک وبسایت پر مخاطب
در نوشته قبلی، بر اهمیت تولید محتوای با کیفیت تاکید کردیم، زیرا که یک وبسایت همراه با مطالب شگفت انگیز و رتبه بندی موتور جستجو مطلوب، کسب و کار شما را بهبود نخواهد بخشید، اگر بازدید کنندگان شما به اندازه کافی زمان برای خواندن آن ها اختصاص ندهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نوشته قبلی، بر اهمیت تولید محتوای با کیفیت تاکید کردیم، زیرا که یک وبسایت همراه با مطالب شگفت انگیز و رتبه بندی موتور جستجو مطلوب، کسب و کار شما را بهبود نخواهد بخشید، اگر بازدید کنندگان شما به اندازه کافی زمان برای خواندن آن ها اختصاص ندهند.

اکثر بازدید کنندگان وبسایت در سه تا پنج ثانیه اول متوجه می شوند که آیا آنها می خواهند سریعا سایت را ترک کنند و یا مدت زمانی را برای ماندن صرف کنند. برای ایجاد یک تاثیر اول عالی، وبسایت شما نیاز دارد که بسیار خوب به نظر برسد، برای استفاده از قسمت های مختلف راحت باشد و ارائه محتوای خود را به شکلی ارائه کند که به راحتی خوانده شود.

اگر شما یک تجربه کاربری مطلوب ارائه کنید، بازدید کنندگان وبسایت شما مطالب شما را خواهند خواند، آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، برای خبرنامه ها ثبت نام می کنند، انگیزه پیدا کرده و حتی خرید می کنند.


در اینجا پنج نکته برای کمک به شروع روند بیان شده است که عبارتند از:

1) تمرکز بر محتوای همیشه سبز داشته باشید. محتوایی تولید کنید که حتی در آینده هم جالب باشد. مخاطبان شما این راه را برای معرفی محتوای شما برای سال ها ادامه خواهند داد.


این همچنین ایده خوبی است که به قسمت های قدیمی از محتوا بروید و آنها را در صورت نیاز، با آمار و اطلاعات جدید به روز کنید. اگر یک بازدید کننده به یک قطعه از محتوا که منسوخ شده و یا حاوی آمار قدیمی است برخورد کند، به سرعت سایت را ترک خواهد کرد.


2) از قالب بندی استفاده کنید که برای چشم جذاب باشد. شما می توانید آموزنده ترین و جدیدترین مطالب را داشته باشید، اما اگر آن ها به شکل ضعیف، قالب بندی شده باشند، بازدید کنندگان از آن رد می شوند و به آن توجهی نمی کنند. از فونت ها و رنگ های ساده استفاده کنید که برای خواندن راحت تر هستند.


اطمینان حاصل کنید که مطالب خود را به پاراگراف های کوچکی تقسیم کرده اید که برای هضم و فهم آسان تر هستند، و از لیست شماره ها و بولت پوینت ها به منظور برجسته کردن اطلاعات استفاده کنید. شما همچنین می توانید از تصاویر، نمودارها، و اینفو گرافیک ها برای توضیح بهتر متن استفاده کنید. عناصر بصری بیشتر، کار بزرگ جذب کردن و حفظ توجه بازدید کنندگان شما را انجام می دهند.


3) ناوبری ساده، تاثیر زیادی دارد. فراموش نکنیم آنچه را که هدف اصلی مطالب است: ایجاد پیشرفت و برتری، فروش و درآمد برای کسب و کار شما. فرض کنید که هر بازدید کننده وبسایت که در ارتباط با محتوای شما است، آن قدر تحت تاثیر قرار بگیرد که بخواهد در مورد کسب و کار شما و خرید بیشتر بیاموزد.


شما می خواهید مطمئن شوید که کسی که مطالب شما را می خواند به سرعت می تواند به منوی راهنمایی شما دسترسی پیدا کند و هریک از موارد زیر را تنها با یک کلیک ماوس خود انجام دهد: اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما، با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند و یا یک معامله خرید را تکمیل کند. اگر آنها به سرعت نمی توانند هر یک از این موارد را به دلیل ناوبری پیچیده و یا طراحی سایت ضعیف انجام دهند، آنها سایت را ترک خواهند کرد و یک وبسایت آسان تر برای حرکت را انتخاب خواهند کرد.


4) یک نمای موبایل پسند داشته باشید. با توجه به این که بسیاری از مردم از طریق گوشی های هوشمند و تبلت های خود از اینترنت استفاده می کنند، این بسیار مهم است که یک وبسایت تلفن همراه پسند داشته باشید. بازدید کنندگان شما مطالب را نمی خوانند، اگر نیاز به زوم و حرکت به طور مداوم از یک طرف به سمت دیگر به منظور خواندن متن داشته باشند. گوشی های هوشمند خود را بیرون بیارید، وبسایت خودتان را مشاهده کنید و خود را به جای بازدید کننده قرار دهید. اگر طرح وبسایت برای حرکت آسان نیست، پس شما نیاز به ایجاد برخی از تغییرات دارید. هزینه ارتقاء به یک طراحی همراه پسند، کاملا ارزش دارد.


5) اجازه دسترسی به مطالب خود را از هر صفحه بدهید. مطالب شما یک بخش بسیار مهم از وبسایت شما است، بنابراین مطمئن شوید که آن از هر صفحه ای قابل دسترسی است. اگر بازدید کنندگان شما به صفحه اصلی برود، آیا آنها می توانند به سرعت محتوای وبلاگ شما را شناسایی کنند؟ اگر آنها بر روی یک قسمت از محتوا باشند، آیا آنها می توانند به راحتی دسترسی بیشتری، بدون نگاه کردن بیش از حد داشته باشند؟


وبلاگ خود را قابل دسترس از طریق منوی اصلی آن کنید و همچنین آن باید شامل پیش نمایش گزیده ای از چند پست گذشته در هر صفحه باشد. هر بازدید کننده که در وبسایت شما حضور می یابد، باید قادر به شناسایی و دسترسی به اطلاعات شاداب شما با یک کلیک باشد.


اثر بخشی مطالب خود را با اجرای این راهنمایی ساده بهبود ببخشید. راحت تر کردن خواندن مطالب برای هر بازدید کننده موجب می شود تراکنش ها و تبادلات شما، و در نهایت درآمد شما افزایش پیدا کند.
 

منبع: www.ibazaryabi.com
رها صابری

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا


  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد


  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل


  ایجاد استراتژی روابط عمومی در هفت روز


  تقویت روابط در فرهنگ ترافیک


  اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی


  ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه


  مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برتر شد


  چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟


  مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد