درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 10:47   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30871صفحه نخست » پژوهشنامه روابط عمومی پنجشنبه، 12 مرداد 1396 - 08:13
نکاتی برای صاحبان کسب‌وکارها در جهت بهبود بازخوردها
اگر شما بازخوردهای مشتریان‌تان را جمع‌آوری می‌کنید، این‌ کار بسیار خوبی است و شما هم‌اکنون از بسیاری کسب‌وکاری کوچک دیگر جلوتر هستید. اما هنوز وظیفه شما کامل نشده است. در واقع بزرگ‌ترین اشتباه شرکت‌ها این است که نتایج بازخوردها را با کارکنان‌شان به اشتراک نمی‌گذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر شما بازخوردهای مشتریان‌تان را جمع‌آوری می‌کنید، این‌ کار بسیار خوبی است و شما هم‌اکنون از بسیاری کسب‌وکاری کوچک دیگر جلوتر هستید. اما هنوز وظیفه شما کامل نشده است. در واقع بزرگ‌ترین اشتباه شرکت‌ها این است که نتایج بازخوردها را با کارکنان‌شان به اشتراک نمی‌گذارند.

هنگامی که شما بازخوردهای مشتریان‌تان را جمع‌آوری می‌کنید مطمئنا از این پس تجربه بهتری برای آن‌ها خواهید ساخت. شما ممکن است داده‌ها را تشریح کنید، برخی از راه‌حل‌ها و تغییرات را پیدا کنید و آن‌ها را با تیم مدیریتی به اشتراک بگذارید. اما اگر شما این بازخوردها را با کارکنان‌تان که بیشتر با مشتریان در تعامل هستید به اشتراک نگذارید هیچ‌کدام از این کارها به خوبی انجام نخواهد شد.

فقط به اشتراک‌گذاری دیدگاه‌های کلی شما از بازخوردها کافی نیست. گاهی اوقات بسیار موثر خواهد بود اگر کارکنان به طور مستقیم نظرات مشتریان را بشنوند.

بنابراین چگونه باید بازخوردهای مشتریان را به اشتراک بگذارید؟

به عنوان مثال پس از این‌که مشتری یک خرید از شما انجام داد، شما درجه رضایت او را بپرسید و سپس یک سیستم برای توزیع آن در سراسر شرکت راه‌اندازی کنید.

شما می‌توانید گزارش‌های هفتگی، ماهانه و یا هر سه ماه یک‌بار تهیه کنید که شامل نمرات کلی شرکت در طول آن مدت باشد. این هم‌چنین نشان می‌دهد که شما در حال اندازه‌گیری بازخورد از مشتریان هستید. شما می‌توانید یک گزارش مفصل تهیه کنید و آن را به کلیه همکاران از تیم فروش تا حمل‌ونقل ارائه کنید.

از آن‌جا که داده‌های بسیاری در دسترس شما خواهد بود، لذا قبل از این‌که آن داده‌ها را با کارکنان‌تان به اشتراک بگذارید، بهتر است کمی آن‌ها را فیلتر کنید. برای این کار:
یک سیستم CRM استفاده کنید که داده‌ها را براساس مناسب بودن‌شان فیلتر کند.
از ابزارهای بررسی مثل Flexible استفاده کنید.

متوقف نشوید.
شما همچنان به جمع‌آوری بازخورد از مشتریان ادامه بدهید و این نتایج را با کارکنان خود به اشتراک بگذارید. به این ترتیب هنگامی که شما تصمیم گرفتید تغییراتی را به وجود بیاورید تا تجربه مشتری بهتر شود، اگر آن‌ها منجر به بهبود شوند خواهید فهمید و کارکنان هم می‌دانند که برای رسیدن به اهداف چه کاری باید انجام دهند.

علاوه بر آن، لازم است هر دو بازخورد مثبت و منفی به اشتراک گذاشته شود. هم‌چنین شما باید هرگونه پیشنهاد مشتریان را نیز با آن‌ها به اشتراک بگذارید. کارکنان شما نیاز به انتقاد سازنده برای رشد و بهبود دارند. آن‌ها هم‌چنین نیاز دارند آن‌چه را که به درستی انجام می‌دهند را بدانند تا به انجام دادن آن ادامه بدهند.

به اشتراک گذاری این دیدگاه‌ها با کارکنان باعث می‌شود که آن‌ها احساس تعهد نسبت به شرکت داشته باشند. به گزارش گالوپ از بررسی های جهانی تنها 13 درصد از کارکنان در محل کار احساس تعهد دارند. اما اگر شما اطلاعات زیادی را با آن‌ها به اشتراک بگذارید می‌توانید این احساس را در آن‌ها تقویت کنید.


منبع: www.ibazaryabi.com
رها صابری

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  خسرویی که به دریا زد


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید