درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30861صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیپنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 08:14
پنج اشتباه در ارسال ایمیل تبلیغاتی
گاهی اوقات حتی باتجربه‌ترین بازاریابان ایمیل هم اشتباهاتی انجام می‌دهند که تمام زحمات‌شان هدر می‌رود. در این مقاله پنج اشتباه که در ایمیل صورت می‌گیرد و راهکارهایی برای جلوگیری از آن‌ها ارائه می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گاهی اوقات حتی باتجربه‌ترین بازاریابان ایمیل هم اشتباهاتی انجام می‌دهند که تمام زحمات‌شان هدر می‌رود. در این مقاله پنج اشتباه که در ایمیل صورت می‌گیرد و راهکارهایی برای جلوگیری از آن‌ها ارائه می‌شود.

1) خالی گذاشتن موضوع ایمیل
ممکن است که تمام وقت خود را صرف تولید محتوا، هدف قرار دادن مخاطبان، پیشنهاد، خلاقیت و غیره کنید و سپس آماده ارسال ایمیل شوید. صبر کنید، شما نیاز به یک موضوع برای ایمیل‌تان دارید. موضوع نقش مهمی را در ایمیل شما بازی می کند. شما باید تکنیک هایی را به کار ببرید که موضوع برای خواننده جالب به نظر بیاید. به یاد داشته باشید موضوع اولین چیزی است که به آن توجه می شود. اگر در نگاه اول توجه خواننده جلب نشود بقیه‌ی ایمیل بی‌اهمیت خواهد بود.


2) محتوای نامربوط ایمیل
ایمیلی که از طرف یک شرکت فرستاده می‌شود اما محتوای ارزشمندی ندارد، یک خطر واضح و آشکار به حساب می‌آید. در طرح‌های بازاریابی‌ای که ارسال ایمیل به سرعت انجام می‌گیرد، ممکن است به محتوای آن توجهی نشود. اگر شما می‌خواهید مخاطبان‌تان را درگیر نگه‌دارید، نیاز دارید تا همواره برای آن‌ها تجارب مثبت ایجاد کنید و بخش بزرگ آن مربوط به محتوایی است که برای پاسخگویی به نیازهای آنان تولید شده است. پیشنهاد می‌کینم که مطالب بیشتری مرتبط با محتوای ایمیل برای آن‌ها لینک کنید.


3) توجه نکردن به لیست ایمیل
سالم نگهداشتن لیست ایمیل بسیار مهم است. وجود ایمیل‌های مشکل‌دار در لیست ایمیل احتمال اسپم شدن ایمیل‌های ارسالی را افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که فقط زمانی که چیزی برای فروش دارید ایمیل ارسال نکنید، حتی اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید، گاهی اوقات یک ایمیل غیر از موضوع فروش به لیستی که دارید بفرستید. مطالب آموزشی، گزارش‌هایی از عملکرد شما یا هر چیزی که فکر می‌کنید برای آن‌ها(لیست ایمیل) جذاب است، بفرستید.


4) ارسال بیش از حد ایمیل
با دقت بر میزان باز شدن ایمیل‌ها و نرخ کلیک‌ها نظارت کنید تا تعادل مناسب را پیدا کنید. یک استراتژی ایمیل هفتگی یا ماهانه که از قبل برنامه‌ریزی شده تنظیم کنید و پیگیری کنید که چگونه به مخاطبان‌تان ایمیل بزنید. بیش از حد به مخاطبان‌تان ایمیل نزنید و باعث ناراحتی آنان نشوید. حتی اگر به دوست صمیمی‌تان یک مطلب را چند بار بگویید عصبانی می‌شود. ایجاد تعادل در ارسال ایمیل بسیار مهم است.


نکته: نرخ باز شدن ایمیل مقدار کاربرانی را به صورت درصد نشان می‌دهد که ایمیل ارسالی توسط شما را باز کرده‌اند. این مقدار اصولا در نرم‌افزارهای ایمیل مارکتینگ به ارسال کننده نشان داده می‌شود.


5) توجه نکردن به معیارهای عملکردی
تیم‌های بازاریابی با به‌ اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد معیارهای عملکرد، اطلاعات زیادی بدست میاورند. عملکرد ایمیل به‌طور مستقیم به کیفیت محصول و یا پیشنهادی که ارائه می‌شود، بستگی دارد. جلساتی را با مسئولین مختلف برای بحث در مورد عملکرد ایمیل و برنامه‌های بهینه‌سازی تنظیم کنید. درست همانطور که بسیاری از کارها را در ایمیل باید انجام دهید، از بعضی از اشتباهات نیز باید دوری کنید.


منبع: www.ibazaryabi.com
رها صابری

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد