درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 17 تیر 1399 - 17:07   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور

  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین
  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند
  بازدید مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت ورزش از روابط‌ عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی
  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا
  انتقاد بیل گیتس از شبکه های اجتماعی به دلیل دامن زدن به نشر اخبار غلط در مورد کرونا
  سازمان مدیریت صنعتی حامی کسب و کارهای مولد جهش تولید
  برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران
  مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
  فیس‌بوک و واتس‌اپ تحویل اطلاعات کاربران به هنگ‌‌کنگ را تعلیق کردند
  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30851صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 23 مرداد 1396 - 09:40
هشت ایده راحت برای ایجاد اشتیاق در مشتری
هرچند تجربه مشتری برای افراد گوناگون، شکل متفاوتی دارد، ولی در حالت کلی به معنای مجموعه تعامل هایی است که یک مشتری با یک برند یا شرکت می تواند داشته باشد. مطمئنا این موضوع بحث جداگانه ای از خدمات مشتری است چراکه در آن فقط نوع خاصی از خدمات به مشتریان در نظر گرفته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- Efraim Turban که یک نویسنده معتبر در حوزه کسب و کار و تکنولوژی است، خدمات مشتری را بعنوان مجموعه ای از فعالیت های بهم پیوسته تعریف می کند که طراحی شده اند تا سطح رضایت مشتری را افزایش دهند تا در نهایت این احساس ایجاد شود که یک محصول با انتظارات مشتری در یک سطح قرار گرفته است.

هرچند تجربه مشتری برای افراد گوناگون، شکل متفاوتی دارد، ولی در حالت کلی به معنای مجموعه تعامل هایی است که یک مشتری با یک برند یا شرکت می تواند داشته باشد. مطمئنا این موضوع بحث جداگانه ای از خدمات مشتری است چراکه در آن فقط نوع خاصی از خدمات به مشتریان در نظر گرفته می شود.

همه این بحث ها منجر به این می شود که چگونه تجربه خریدی ایجاد کنیم که ما را در سطحی فراتر و متفاوت از رقبا نگه دارد و منجر به بازگشت دوباره مشتری ها شود؟ در این مطلب ما این سوال را از 10 کارآفرین جوان و موفق پرسیده ایم. پاسخ های آنان راه کارهای جالب و شنیدنی است.

1) مشتریان ما مدل های لباس های ما هستند
در شرکت Sweat EquiTees ما از اینکه بهترین ها را به مشتریان مان عرضه کنیم لذت می‌بریم. آن ها زندگی و روح ما هستند. کار ما فروش انواع لباس ها به کارآفرینان است، ما از آن ها می خواهیم که تی شرت های ما را بپوشند و از خود تصویرهایی بگیرند و ما تصویر آن ها را بعنوان مدل های خود در سایتمان قرار می دهیم. این کار برای همه ما جذاب است و انگیزش بسیاری برای مشتریان ایجاد می کند.

2) یک جشن مجازی برپا کنید
همه، جشن گرفتن را دوست دارند! مخصوصا اگر قرار نباشد که دردسر انتخاب لباس و یا رانندگی وجود داشته باشد. من جشن های آنلاین بسیاری برگزار می کنم، با استفاده از ویدیو چت همه را دور هم جمع می کنم و می گیم و می خندیم و نکات تجاری را با هم مرور می کنیم. لازم به ذکر است که یکی از این جشن ها را در هالووین گرفته بودم و یک کلاه بزرگ جادوگری در سر داشتم و مشغول صحبت و بگو بخند با مشتری ها بودم.

3) تمرکز ویژه روی مشتریان خود بگذارید
ما علاقه داریم که راجع به مشتریانمان و شرکت هایشان در وبلاگمان مطالبی را بنویسیم. این کار ما آن ها را خوشحال می کنم چرا که سطح گفتگو راجع به آن ها را افزایش می دهیم. همچنین این کار ما باعث می شود که احساس کنند عضوی از یک جامعه بزرگ تر هستند.

4) در جیب مشتریان خود پول بگذارید
زمانی که مشتریان خود را شناختید و فهمیدید که دقیقا از چه راهی برای درآمد زایی استفاده می کنند، آن ها را به افرادی که فکر می کنند به خدمات شان نیاز دارند، متصل کنید. اگر با معرفی مشتری های دیگر به مشتری خود جیب آن ها را پر پول کنید، مطمئن باشید که جیب شما را پرپول خواهند کرد.

5) به مشتریان خود زنگ بزنید
شاید تماس گرفتن کمی کار از مد افتاده ای باشد ولی هنوز هم به اندازه کافی هیجان انگیز است. شروع کنید با برخی از مشتریان خود تماس های اتفاقی بگیرید. مهم نیست که این کار شما جزوی از قراردادتان نیست، اگر 10 دقیقه زمان برای شناخت یک مشتری صرف کنید، علاوه بر اینکه حس فوق العاده ای به او منتقل کنید، دلایل بسیاری می یابید که چرا مشتریان محصولات شما را می خرند؟

6) از یوتیوب استفاده کنید
ساختن ویدیو و انتشار آن ها در فضای آنلاین مانند یوتیوب، یکی از کم هزینه ترین روش ها برای ایجاد تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش است. ویدیوهایی که می سازید را با استفاده از ابزارهای ساده ویرایش کنید. ویدیوهایی از تیم خود را قرار دهید که سرگرم کننده و یکتا است. مطمئن باشید که به اندازه کافی با مزه هستند و مشتریان تان دوستش خواهند داشت.

7) در دسترس باشید و ارتباطی شخصی ایجاد کنید
مردم دوست دارند حس کنند که می توانند شما را در هر جایی پیدا کنند. در زمانی که ایمیل ارسال می کنید در یک خط اضافه بنویسید که: آیا کار شخصی دارید که بتوانم برای شما انجام بدهم؟ مطمئن باشید که ایمیل های بسیاری دریافت خواهید کرد، ایمیل هایی که منجر به ارتباط قوی بین شما و مشتری تان خواهد شد.

۸) کمی عشق های فیس بوکی! ایجاد کنید
ما واقعا ارتباطی که با مشتریان مان در فیس بوک داریم را دوست داریم. هر هفته در فیس‌بوک یکی از مشتریان‌مان را بعنوان هوادار هفته انتخاب می کنیم. این کار جذابیت‌های مخصوص خود را دارد، آن ها عشق خود را بیشتر ابراز می کنند و این عشق را با دوستان شان به اشتراک می گذارند.


منبع: www.ibazaryabi.com
مهری سیاه‌ریش

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت


  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد


  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد


  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان


  مخاطب‌شناسی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا