درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 23 تیر 1399 - 15:12   

انتصاب مشاور امور رسانه، تبلیغات و روابط عمومی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری

  انتصاب مشاور امور رسانه، تبلیغات و روابط عمومی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب یک

«دیدگاه مردم درباره کرونا»/ نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

  «دیدگاه مردم درباره کرونا»/ نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات


ادامه ادامه مطلب دو

ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی

  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور
  آوارهای اقتصاد دستوری بر اقتصاد ایران
  «دیدگاه مردم درباره کرونا»/ نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات
  انتصاب مشاور امور رسانه، تبلیغات و روابط عمومی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری
  هفت راه تنظیم محتوا
  جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار شد
  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومى و مرکز رسانه‌هاى اجتماعى فدراسیون ووشو
  موفقیت آنگولا در مهار بیماری کووید-۱۹ و پاسخ به نیازهای داخلی
  در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند
  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30819صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 18 مرداد 1396 - 10:45
روباتی که پیام‌های تمسخرآمیز را درک می‌کند
محققان روباتی با هوش مصنوعی ساخته‌اند که می‌تواند با توجه به ایموجی‌های به کار رفته در پست‌های شبکه‌های اجتماعی، تمسخر را درک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محققان روباتی با هوش مصنوعی ساخته‌اند که می‌تواند با توجه به ایموجی‌های به کار رفته در پست‌های شبکه‌های اجتماعی، تمسخر را درک کند. محققان دانشگاه MIT نوعی روبات هوش مصنوعی به DeepMoji ساخته‌اند. در ساخت این برنامه هوش مصنوعی از 2/ 1 میلیارد توییت استفاده شده استروبات مذکور هر توییت را تحلیل و ۶۴ ایموجی محبوب را شناسایی کرد که برای بیان معانی به کار می‌روند. الگوریتم این هوش مصنوعی می‌تواند لحن پیام‌های توییتر را رمزگشایی کند. محققان معتقدند با استفاده از آن می‌توان خشونت‌های آنلاین را کنترل کرد. این روبات با تعبیر هر ایموجی موجود در متن می‌تواند معنای احساسی متن را درک و تمسخر را ردیابی کند. از این روبات علاوه بر شناسایی خشونت آنلاین می‌توان برای نظرسنجی درباره برندها یا بهبود تقابل انسان و برنامه‌های هوش مصنوعی استفاده کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4114

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اکوسیستم محتوای ارزشمند


  محتوای کوتاه چیست؟


  ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  روابط عمومی های‌تان را کارآمد کنید


  کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد


  تاکید معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت تجدید ساختار روابط عمومی در کشور


  برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برگزار می شود


  کارگاه آموزشی روابط عمومی و رسانه


  شارژر از جعبه تلفن‌های هوشمند سامسونگ حذف می‌شود


  انتصاب مدیر دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد