درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:19   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30807صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 مرداد 1396 - 13:32
منطقه آزاد چابهار برای اطلاع رسانی مطلوب خانه خبر را تشکیل می دهد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان برای اطلاع رسانی و هماهنگی بهتر میان خبرنگاران در زمینه پردازش خبر و تهیه گزارش های تاثیرگذار از این منطقه خانه خبر را تشکیل می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسام الدین یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از تشکیل خانه خبر در منطقه آزاد چابهار خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی با جمع شدن در این محل می توانند در زمینه تهیه خبرهای مختلف بحث و تبادل نظر کنند.
وی افزود: با این اقدام کار اطلاع رسانی از ظرفیت های تجاری، اقتصادی، گردشگری و بیان مسائل و مشکلات بهتر انجام می شود و خبرنگاران با همفکری یکدیگر می توانند در مسیر توسعه منطقه فعالیت رسانه ای انجام دهند.
وی ادامه داد: حتی عکس، فیلم و خبرهای مختلف با موضوعات گوناگون که از چابهار و منطقه آزاد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده در خانه خبر مورد بررسی مجدد قرار می گیرد.
وی مهمترین حسن ایجاد خانه خبر در منطقه آزاد چابهار را سعی در اطلاع رسانی درست از چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران در سطح افکار عمومی داخلی و خارجی برشمرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: این منطقه با ظرفیت های فراوان تجاری نقش مهمی در اقتصاد ملی و محلی دارد.
یوسفی بر رعایت امانت و درستی در انعکاس اخبار تاکید و خاطرنشان کرد: خبرنگاران در چابهار وظیفه سنگینی در معرفی ظرفیت ها و مشکلات بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در تقویم ملی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد