درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 13:36   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
  نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
  مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد
  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد
  جیمی لای، غول رسانه‌ای هنگ‌کنگ بازداشت شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 308صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 26 فروردین 1391 - 00:03
گرایش های جدید روابط‌عمومی
کریستین پرکت - هیجان انگیز است که می‌بینیم روابط‌عمومی به مردم و برقراری ارتباطات بازمی‌گردد. مدیران موفق روابط عمومی می‌دانند که چگونه روابط باکیفیت برقرار کرده و حفظ کنند.
  

 

جهان روابط عمومی - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا):
شارا- روابط‌عمومی یکی از صنایعی است که به شدت تحت تأثیر رسانه‌های اجتماعی قرار گرفت. اما من، مانند بسیاری دیگر، بر این باور هستم که رسانه اجتماعی تنها یک ابزار جدید است که روابط‌عمومی را اثربخش‌تر می‌کند و مدیران واقعی روابط‌عمومی را از آن دسته که چندان جالب نیستند جدا می‌کند.
یکی از هیجان‌انگیزترین چیزهایی که می‌توانست برای روابط‌عمومی اتفاق بیافتد رسانه اجتماعی است. رسانه اجتماعی فرصتی است برای خبررسانان صنایع و پیوند دهنده افراد تا کار خود را به شیوه‌ای مستقیم‌تر انجام دهند – به گونه‌ای به تأثیرگذاران دسترسی پیدا کنند که پیش‌تر از این ممکن نبود و دسترسی را فراتر از رسانه‌ها گسترش دهند، چیزی که تاکنون مقیاس اصلی روابط‌عمومی در نظر بسیاری از شرکت‌ها بوده است. اما همه این‌ها در حال تغییر است.

رسانه اجتماعی عموم را به روابط‌عمومی بازمی‌گرداند
هنوز کارگزاری‌ها و مدیران روابط‌عمومی وجود دارند که رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی را بخش مهمی از شغل خود نمی‌دانند. آن‌ها می‌گویند که "این تنها یک ابزار است و هدر دادن وقت". آن‌ها از یک نکته غافلند.
رسانه اجتماعی به مدیران روابط‌عمومی کمک می‌کند تا روابط جدید بیشتری را در سطح گسترده‌تری و به شیوه پایداری که پیش از این ممکن نبود برقرار کنند. مردم پرمشغله هستند و رسانه اجتماعی به متخصصان امکان می‌دهد تا روابط باکیفیت ادامه‌داری با تأثیرگذاران، رسانه‌ها، مشتریان و شرکا صرف نظر از این که کجا باشند و چه میزان زمان آزاد دارند، برقرار کند.
هیجان انگیز است که می‌بینیم روابط‌عمومی به مردم و برقراری ارتباطات بازمی‌گردد. مدیران موفق روابط‌عمومی می‌دانند که چگونه روابط باکیفیت برقرار کرده و حفظ کنند. امروز، رسانه اجتماعی بخش عظیمی از این کار را انجام می‌دهد.

متخصصان بزرگ روابط‌عمومی خود می‌توانند از تأثیرگذاران باشند
متخصصان روابط‌عمومی در تمام صنایع باید به صورت روزانه از ابزار رسانه اجتماعی استفاده کنند تا اجتماعی پایدار مخصوص به خود در میان همتایان، نایب رئیسان،‌ رهبران تجاری،‌ خبرنگاران و غیره تأسیس کنند. فراتر از استفاده صرف ابزار رسانه اجتماعی در کارزارهای روابط‌عمومی،‌ مدیران روابط‌عمومی این فرصت را دارند تا به صورت روزانه جنبه انسانی خود را به نمایش بگذارند و افکار خود را با دیگران شریک شوند.

شفافیت در ارتباطات تجاری مدیران روابط‌عمومی خوب را از بد تفکیک می‌کند
یکی از گله‌های دیرین از روابط‌عمومی این است که پر از تحریف و چرند و پرند است. یکی دیگر از گله‌ها که بیشتر از جانب خبرنگاران است، این است که کارگزاران روابط‌عمومی نمی‌دانند که برای چه کسی، چه چیزی را و چرا تبلیغ می‌کنند. با ظهور شفافیت، ارتباطات باز و یکپارچگی رسانه اجتماعی با هر آنچه انجام می‌دهیم،‌ صنعت ما چاره‌ای جز جدا کردن خوب از بد ندارد.

کسب‌وکارها بیش از هر زمان دیگری از روابط‌عمومی و بازاریابی بهره‌مند خواهند شد
امروزه با توانایی اندازه‌گیری آسان تأثیر، ترافیک و کارزارهای روابط‌عمومی، کسب‌وکارها درمی‌یابند که ارزیابی روابط‌عمومی بیش از هر زمان دیگری آسان شده است. از آنجایی که روابط‌عمومی دیگر دست‌یابی به پوشش خبری در رسانه‌ها نیست، بلکه بیشتر واداشتن تأثیرگذاران به صورت مستقیم است – کسب‌وکارها می‌توانند به آسانی تشخیص دهند که آیا پولی که صرف روابط‌عمومی و بازاریابی مؤثر می‌کنند نتیجه‌بخش بوده است یا خیر.
با وجود تمام ابزار عالی انداز‌ه‌گیری که امروز در اختیار داریم، هر مدیر یا کارگزاری روابط‌عمومی باید بتواند فهرست ماهانه‌ای از نتایج ارائه دهد – که می‌تواند میزان ذکر نام تجاری، پوشش خبری در رسانه‌ها،‌ ترافیک سایت، مشارکت در رسانه اجتماعی،‌ فروش مستقیم و غیره باشد. هر متخصص خوب ارتباطات باید بتواند تلاش‌های خود را اندازه‌گیری نماید و به شما اطمینان دهد که پول شما بیش از هر زمان دیگری عاقلانه خرج می‌شود و تأثیر مثبتی بر سود و زیان شرکت دارد.

منبع مرجع:  شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد


  فرق بین مدیر من و مدیر تو


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی