درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:33   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30797صفحه نخست » سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 10:44
دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با خبرنگاران
با گسترش شبکه های اجتماعی، نقش رسانه پر رنگ تر شده است
صبح امروز رئیس کل بیمه مرکزی در دیداری صمیمانه با خبرنگاران حوزه بیمه، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از توجه آنان به حوزه بیمه قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر همتی در این نشست از افزایش ذخایر بیمه های زندگی و غیر زندگی شرکت های بیمه در سال گذشته به ۲۹ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: نظارت خوبی بر وضعیت ذخایر شرکتهای بیمه شد و مطمئنا در سال آینده وضعیت شرکت های بیمه بهترخواهد داشت.
وی افزود: طى یکسال گذشته صنعت بیمه علی رغم حوادث تلخ زیادی همچون قطار سمنان، پتروشیمی بوعلی، ساختمان پلاسکو و اخیرا معدن یورت، ودهها هزارحادثه دیگر بدون هیچ مشکل خسارات را پرداخت کرد که این نشان از توانمندی صنعت بیمه دارد.
دکتر همتی، با اشاره به عبور بیمه شخص ثالث از بحران واجراى تدریجى مفادقانون جدید بیمه شخص ثالث و همکاری شرکت های بیمه در اجرای قانون گفت: متاسفانه درسه سال گذشته خسارات بیمه درمان به دلیل بالارفتن شدید تعرفه ها از یک طرف و ارایه نرخ های غیر فنی توسط شرکتها براى جذب پرتفوبه شرکت های بیمه زیان وارد کرد که با هماهنگی های صورت گرفته از سوی سندیکا و شرکت های بیمه درحال کنترل آن هستیم.
رئیس کل بیمه مرکزی از رشد بیمه های عمر در سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه شرکت های بیمه در این راستا فعالیت های خوبی داشتند و مردم نیز تا حدودی با مزایای این بیمه آشنا شدند و از ان استقبال کردند.
وی در ادامه گفت:صندوق های بازنشستگی اختیاری نیز باید به نحوى باشدتا در قالب بیمه های زندگی بتوان بر آنها نیز نظارت داشت و با توجه به نقش فعلی بیمه مرکزی، میتواند به عنوان نهاد ناظر آنها وارد عمل شود.
وی در خصوص نقش مدیریت ریسک در واگذاری ریسکهاى بیمه اى به شرکتهاى بیمه خارجى گفت: قطعا در ریسک های بزرگ که پوشش آن از توان صنعت بیمه کشور خارج است، مدیریت ریسک از ارکان اساسی به حساب میاید چرا که شرکت های بیمه خارجی تا اطلاعات کافی از ریسک و نرخ آن نداشته باشند اقدام به پذیرش نمی کنند ما درکشورمان درمورد مدیریت ریسک مشکل جدى داریم و به همین منظور همایش سالیانه بیمه و توسعه امسال با محور مدیریت ریسک برگزار می شود.
وی در ادامه گفت: عدم توجه به مدیریت ریسک بخشى ازذات اقتصاد وبنگاه دولتى است وبا حرکت به سمت خصوصی سازی و افزایش سهامداران خصوصی به تبع مدیریت ریسک دربنگاههابیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرد.
دکتر همتی دفاع از حقوق صنفی نمایندگان بیمه و کارگزاران را از برنامه های بیمه مرکزی اعلام کرد و گفت: توزیع درامد میان نمایندگان و کارگزاران باید عادلانه تر شود، همچنین در حال حاضر فروش بیمه بتدریج با استفاده ازشیوه هاى نوین وITمحور میشود و این همت شرکتهاى بیمه وشبکه فروش را می طلبد تا خود را با شرایط جدید هماهنگ کنند و سندیکای بیمه گران ایران هم ماموریت یافته است برای این مهم راهکارهای اجرایی ارائه دهد.
وی در پایان مجددا برنقش رسانه ها وخصوصا خبرنگاران درتبیین اقدامات دولت ونیز انعکاس نظرات وخواسته هاى مردم براى اصلاح امور تاکید کرد.

 

منبع: بانک و رسانه

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد