درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:33   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30782صفحه نخست » سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 08:58
برای داشتن یک برند تأثیرگذار به چه نکاتی باید توجه کرد
برندسازی در دنیای کنونی کسب و کار، اهمیت زیادی دارد و شرکت هایی که بتوانند نام خود را به عنوان برندی شناخته شده در ذهن مخاطبان ثبت کنند، پیروز نبردهای امروزی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برندسازی در دنیای کنونی کسب و کار، اهمیت زیادی دارد و شرکت هایی که بتوانند نام خود را به عنوان برندی شناخته شده در ذهن مخاطبان ثبت کنند، پیروز نبردهای امروزی هستند

در مورد ساخت برند معمولا ۲ نظر وجود دارد: بسیار آسان است باید کمی در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید؛ سخت است و ارزش سرمایه‌گذاری ندارد. البته آنلاین بودن در دنیای کسب و کار، کلیدی است اما در عین حال نیاز به سرمایه‌گذاری هم دارد. یعنی نظر هر ۲ گروه به‌نوعی درست است. اما اگر با کسانی که در این زمینه تجربه کافی دارند صحبت کنید، به شما خواهند گفت که حدود ۴ تا ۵ سال برای ساخت یک برند زمان لازم است. برند سازی همچون مسابقات دوی ماراتن است، نه دوی سرعت! باید برای شرایط، رقابت و تلاش طولانی آماده باشید و این را به خاطر بسپارید که تلاش شما ارزشش را خواهد داشت.

به گزارش زومیت،مهم است که از همان ابتدای کار انتظارات خود را مشخص کنید و از میزان سرمایه‌ی مالی و زمانی که برای رسیدن به هدف و تأثیرگذاری نیاز دارید، آگاه باشید. نردبان تأثیرگذاری صنعتی، یک نردبان بلند است که پله‌های بسیار دارد. نمی‌توانید با یک گام به بالای آن برسید. باید سعی کنید با گام‌های مستمر و محکم و با استفاده از تاکتیک‌های مختلف خود را به سمت پله‌های بالاتر هدایت کنید تا بتوانید یک برند تأثیرگذار بسازید.

گام‌های بعدی می‌تواند به جلب و نگه‌داشتن توجه مخاطبان کمک کند:

۱. محتوای مستمر و ارزشمند منتشر کنید

نه این‌که بخواهیم به شما بگوییم تهیه محتوا کار آسانی است و شاید حتی از مهارت‌های اصلی شما هم نباشد؛ اما با این وجود نباید از آن به‌عنوان بهانه‌ای برای تولید محتوای کم‌ارزش، (سوء) استفاده کرد.

انتقال ایده‌ها و اندازه‌گیری روابط بدون داشتن محتوا میسر نیست. نمی‌توان در همه‌ی مکان‌ها حضور یافت و تمام افراد را ملاقات کرد. از محسنات تولید محتوا همین است که می‌توان به‌واسطه‌ی آن مقیاس‌دهی کرد و شرکت را گسترش داد.

احاطه کردن اطرافتان با محتوایی که از سمت خود شما تولید می‌شود، یک راه مؤثر برای مشخص کردن جایگاهتان به‌عنوان رهبر صنعت خود و دسترسی به مخاطبان است. ۸۵٪ فعالان بازار این موضوع را قبول دارند که تولید محتوا، یک فاکتور مهم در موفقیت عمومی سازمانشان بوده است. ۷۵٪ فعالان نیز از شروع کردن بازیابی محتوایی به نتایج مثبتی دست یافته‌اند.

اما تولید محتوا به‌تنهایی آن تأثیرگذاری مطلوب را به دست نخواهد داد. شما باید این محتوا را در برابر افراد متناسب قرار دهید و این همان زمانی است که نقش شبکه‌های اجتماعی پررنگ می‌شود.

۲. برای تأثیرگذاری از شبکه‌های اجتماعی بهره بگیرید

با توجه به این‌که بازاریابی به شبکه‌های اجتماعی روی آورده است، احتمالا این موضوع به ذهن شما هم خواهد رسید که این سرویس‌ها یک روش خوب برای انتشار محتوای شما هستند. این در حالی است که تنها ۴۳٪ فروشندگان B2B از این شبکه‌ها به‌عنوان استراتژی محتوایی خود بهره می‌گیرند.

این‌که کدام شبکه را برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید و چطور محتوای مورد نظر خود را به دست مخاطبان صحیح برسانید بسیار اهمیت دارد. برای آنکه بهترین بهره را از شبکه‌های اجتماعی ببرید، نباید تمام تمرکز خود را به یک شبکه معطوف بدارید و از دیگران غافل بمانید.

محتوایی که شما برای تولید آن زحمت کشیده‌اید اگر به دست مخاطب صحیح نرسد، از ارزش خاصی برخوردار نخواهد بود. با همراهی تیم خود سعی کنید یک استراتژی مناسب برای توسعه‌ی اجتماعی محتوای خود پیدا کنید و بدین ترتیب مشتریان و مخاطبان بالقوه‌ی خود را بیابید.

به همین موارد ساده بسنده نکنید. سعی کنید تأثیرگذاران حیطه خودتان را پیدا کنید و چیزهایی را که منتشر می‌کنند، مطالعه کنید. ببینید کدام موضوع توجه بیشتری به خود جلب می‌کند و این فاکتورها را در محتوای خود قرار دهید. این دست مطالب پرطرفدار را تبلیغ کنید تا بیش از پیش مقابل چشم مخاطبان قرار گیرد.

همان‌طور که گفته می‌شود، اطلاعات قدرت است. پس از آن بهره بگیرید تا بتوانید از حضور آنلاین بیشترین نتیجه را به دست آورید.

۳. خود را در مقابل مردم قرار دهید

وقتی به انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازید تعداد کسانی که در این شبکه‌ها همراه شما می‌شوند بیشتر می‌شود و تعداد دنبال‌کننده‌های شما رشد می‌یابد؛ اما هیجان‌زده نشوید! تعداد دنبال کننده‌ها به معنای میزان تأثیرگذاری واقعی شما نیست و معمولا با هم همبستگی ندارند.

از این رشد می‌توانید به‌ گونه‌ای دیگر استفاده کنید. سعی کنید علاوه بر حضور در شبکه‌های آنلاین، نام خود را در کنفرانس‌ها و مراسم صنعتی مرتبط با کارتان نیز مطرح کنید. از کارهای کوچک شروع کنید. به‌عنوان شرکت‌کننده در مراسم شرکت کنید و با افراد دیگر ملاقات کنید و سعی کنید با آن‌ها رابطه‌های کارآمد بسازید. به‌مرور زمان می‌توانید از محتویای خود بهره ببرید و به‌عنوان سخنران در کنفرانس‌ها شرکت کنید و بدین ترتیب برند خود را به سایرین و مخاطبان مرتبط بیشتری معرفی کنید.

اگر شما محتوا، دانش، حضور اجتماعی و روابط صحیح داشته باشید، یعنی می‌توانید راه خود را روی سکو باز کنید. سخنران بودن می‌تواند به شما نقش تأثیرگذار در فضای کاری خودتان ببخشد. برند شما به شما کمک می‌کند تا سخنرانی کنید و سخنرانی کردن به برند شما کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتری را به‌سوی خود جلب کند.

۴. با سایر تأثیرگذاران شبکه‌ سازی کنید

مهم نیست چقدر می‌توانید تأثیرگذار باشید؛ بدانید که هرگز نمی‌توانید به‌تنهایی در فضای کاری خود موفق باشید. مگر این‌که سعی کنید همتایان خودتان را پیدا کنید و با آن‌ها روابط قوی بسازید. ایده‌هایتان را رد و بدل کنید. آن‌ها را ارزشیابی کنید. این کار به بهتر شدن روابط شما نیز کمک خواهد کرد. کسی چه می‌داند، شاید روزی شما اولین کسی باشد که آن‌ها در صورت نیاز به او مراجعه کنند.

۵. دست به قلم شوید

پس از طی کردن مراحل بالا، یعنی تولید محتوای باکیفیت، برقراری ارتباط با سایر تأثیرگذاران، شرکت در مراسم و سخنرانی‌ها و حضور اجتماعی قوی، وقت آن رسیده است که کتاب خودتان را بنویسید.

البته این کار برای موفق بودن برند تأثیرگذار ضروری نیست؛ اما مطمئنا نقش منفی نیز در روند رشد کسب و کار نخواهد داشت. فراموش نکنید که همواره باید روی خودتان، حضور آنلاین، برند و محتوا سرمایه‌گذاری کنید.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد