درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:22   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30754صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 16 مرداد 1396 - 09:40
ادعای یک رسانه در مورد شکست دوحه در جنگ جلب افکار عمومی ایالات متحده
یک نظرسنجی نشان می دهد قطر در حال شکست خوردن در جنگ خود برای کسب افکار عمومی مطلوب در ایالات متحده است چرا که بیشتر از یک سوم آمریکایی ها دوحه را مرتبط با اتهامات تامین مالی ترور می دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لندن- نظرسنجی Arab News/YouGov دریافته قطر در حال شکست خوردن در جنگ خود برای کسب افکار عمومی مطلوب در ایالات متحده است چرا که بیشتر از یک سوم آمریکایی ها دوحه را مرتبط با اتهامات تامین مالی ترور می دانند.


به گزارش گروه بین الملل شارا، نظرسنجی از 2263 شهروند آمریکایی در ماه جولای انجام شد و براساس نظر یک تحلیلگر، نشان داد قطر در تلاش خود برای قانع کردن آمریکایی ها در رابطه با حق به جانبی خود در جنگ با همسایگان عربش "شکست مفتضحانه ای داشته است".

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر و بحرین دو ماه قبل روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند و دوحه را به پشتیبانی از گروه های تروریست و دخالت در امور داخلی خود متهم کردند.


نظرسنجی Arab News/YouGov دریافت 71 درصد آمریکایی به میزان متفاوتی از نزاع دیپلماتیک آگاهی دارند. همچنین مشخص شد افرادی که از آن آگاه بودند درک درستی از دلایل پشت صحنه این بحران داشتند و 67 درصد افراد این فاکتورها را به درستی شناسایی کردند.


این نظرسنجی با آغاز نزاع دیپلماتیک مشخص کرد عموم مردم آمریکا قطر را به گونه ای منفی می بینند. تنها 27 درصد آمریکایی قطر را به عنوان دوست یا متحد آمریکا می بینند در حالی که 31 درصد قطر را دشمن کشور خود می دانند تقریبا نیمی از افراد نمی دانند رابطه با دوحه را چطور دسته بندی کنند یا درباره آن اطمینان ندارند.


اوبای شاهبندر، تحلیلگر سیاسی و عضو برنامه امنیت بین المللی موسسه آمریکای جدید گفت داده ها نشان می دهد قطر در جنگ خود برای جلب افکار عمومی آمریکا با شکست مواجه است. شاهبندر به اخبار عرب گفت "این اعداد حالت قوی را نشان می دهد که قطر علیرغم تلاش های زیاد خود، در قانع کردن آمریکایی ها که در این جنگ طرف حق به جانب است شکست مفتضحانه ای خورده است. شاید بهتر بود دوحه میلیون ها دلار صرف شده برای کمپین روابط عمومی خود در آمریکا را ذخیره می کرد و در عوض تنها کار درست را انجام می داد و گام های مثبت در جهت پایان دادن به پشتیبانی مالی تروریست و تحریک تندروها را می پذیرفت".

 

شاهبندر اضافه کرد این نظرسنجی به شفاف سازی این موضوع کمک کرده که آمریکایی ها در کجای شکاف دیپلماتیک بین دوحه و چهار کشور ضدتروریست!!!؟؟؟ {واقعا خجالت آوره}-عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر و بحرین- ایستاده اند. او گفت "تصمیم گیری در این زمینه که چه کسی شرور بوده و کدام طرف از اصول پشتیبانی می کند، که با علایق راهبردی ایالات متحده هم راستا است، برای رهبران فکری و رای دهنده های متوسط آمریکایی شما موضوع آسانی نبود.


داده های اخیر Arab News/YouGov تنها به شفاف سازی این مسئله کمک کرده که عموم آمریکا در کجا ایستاده اند- و داده ها طرف قطری را محکوم می کند".


شاهبندر به میلیون دلاری که دوحه برای لابی گری و کمپین های روابط عمومی در ایالات متحده صرف کرد اشاره نمود-که بیشتر آن حول حضور نظامی ایالات متحده در قطر بوده است.


اخیرا پایگاه هوایی الادید میزبان بیش از 11000 سرباز آمریکایی بوده است. هرچند براساس نظرسنجی "اخبار عرب"، 49 درصد آمریکایی ها می گویند مطمئن نیستند آیا باقی ماندن پایگاه در آنجا بهترین گزینه باشد در حالی که 20 درصد فکر می کردند باید به جای دیگری منتقل شود. تنها 31 درصد گفتند پایگاه باید در قطر بماند.


شاهبندر گفت "مرکز راهبرد رسانه ای قطر برجسته سازی همکاری دفاعی بین دو کشور برای عموم مردم آمریکاست-که با حضور در پایگاه هوایی الادید قطر تحکیم شده است.


علیرغم آن، 43 درصد آمریکایی ها مطمئن نیستند آیا قطر متحد آمریکاست یا دشمن آن کشور. این یافته تکان دهنده ای است...که یک کشور که بیشتر از یک دهه میزبان هزاران مرد و زن نظامی آمریکایی بوده است هنوز توانایی جلب حسن نیت آمریکایی ها را ندارد".


این نظرسنجی دریافت که شهروندان آمریکایی بسیار کمی قطر را با جام جهانی 2022 مرتبط می دانند و بیشتر آن را با ادعاهای تامین مالی تروریست علیه دوحه مرتبط می دانند.


شاهبندر گفت "چیزی که باید دوحه را نگران کند آن آمریکایی هایی هستند که از بحران آگاه بودند، مقدار قابل توجهی از (دو سوم) افرادی که رای به متهم کردن قطر برای آغاز منازعه را به دلیل پشتیبانی از گروه های تروریستی دادند.


روایت روابط عمومی قطر تلاش کرده این نزاع را در نتیجه کوشش چهار کشور عرب ضدتروریست!!!؟؟؟ {واقعا خجالت آوره} برای تحمیل کنترل نسبت به حاکمیت دوحه جلوه دهد. علیرغم این، به نظر می رسد آمریکایی های زیادی این داستان را باور نکرده باشند".
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی