درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 07:41   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاهش قابل توجه دوره بررسی درخواست تسهیلات کلان در بانک ملی ایران
  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست
  اطلاع‌رسانی خدمات دولت از سوی روابط عمومی ها
  قدردانی از روابط عمومی های برتر استان همدان
  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد
  راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  مدل ۷i اینترنت مارکتینگ
  بخش «خبرهای فوری» در یوتیوب
  ناتوانی غول‌های تجاری در برابر حملات سایبری
  کاهش استفاده از فیلترشکن در دو سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30754صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 16 مرداد 1396 - 09:40
ادعای یک رسانه در مورد شکست دوحه در جنگ جلب افکار عمومی ایالات متحده
یک نظرسنجی نشان می دهد قطر در حال شکست خوردن در جنگ خود برای کسب افکار عمومی مطلوب در ایالات متحده است چرا که بیشتر از یک سوم آمریکایی ها دوحه را مرتبط با اتهامات تامین مالی ترور می دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لندن- نظرسنجی Arab News/YouGov دریافته قطر در حال شکست خوردن در جنگ خود برای کسب افکار عمومی مطلوب در ایالات متحده است چرا که بیشتر از یک سوم آمریکایی ها دوحه را مرتبط با اتهامات تامین مالی ترور می دانند.


به گزارش گروه بین الملل شارا، نظرسنجی از 2263 شهروند آمریکایی در ماه جولای انجام شد و براساس نظر یک تحلیلگر، نشان داد قطر در تلاش خود برای قانع کردن آمریکایی ها در رابطه با حق به جانبی خود در جنگ با همسایگان عربش "شکست مفتضحانه ای داشته است".

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر و بحرین دو ماه قبل روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند و دوحه را به پشتیبانی از گروه های تروریست و دخالت در امور داخلی خود متهم کردند.


نظرسنجی Arab News/YouGov دریافت 71 درصد آمریکایی به میزان متفاوتی از نزاع دیپلماتیک آگاهی دارند. همچنین مشخص شد افرادی که از آن آگاه بودند درک درستی از دلایل پشت صحنه این بحران داشتند و 67 درصد افراد این فاکتورها را به درستی شناسایی کردند.


این نظرسنجی با آغاز نزاع دیپلماتیک مشخص کرد عموم مردم آمریکا قطر را به گونه ای منفی می بینند. تنها 27 درصد آمریکایی قطر را به عنوان دوست یا متحد آمریکا می بینند در حالی که 31 درصد قطر را دشمن کشور خود می دانند تقریبا نیمی از افراد نمی دانند رابطه با دوحه را چطور دسته بندی کنند یا درباره آن اطمینان ندارند.


اوبای شاهبندر، تحلیلگر سیاسی و عضو برنامه امنیت بین المللی موسسه آمریکای جدید گفت داده ها نشان می دهد قطر در جنگ خود برای جلب افکار عمومی آمریکا با شکست مواجه است. شاهبندر به اخبار عرب گفت "این اعداد حالت قوی را نشان می دهد که قطر علیرغم تلاش های زیاد خود، در قانع کردن آمریکایی ها که در این جنگ طرف حق به جانب است شکست مفتضحانه ای خورده است. شاید بهتر بود دوحه میلیون ها دلار صرف شده برای کمپین روابط عمومی خود در آمریکا را ذخیره می کرد و در عوض تنها کار درست را انجام می داد و گام های مثبت در جهت پایان دادن به پشتیبانی مالی تروریست و تحریک تندروها را می پذیرفت".

 

شاهبندر اضافه کرد این نظرسنجی به شفاف سازی این موضوع کمک کرده که آمریکایی ها در کجای شکاف دیپلماتیک بین دوحه و چهار کشور ضدتروریست!!!؟؟؟ {واقعا خجالت آوره}-عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر و بحرین- ایستاده اند. او گفت "تصمیم گیری در این زمینه که چه کسی شرور بوده و کدام طرف از اصول پشتیبانی می کند، که با علایق راهبردی ایالات متحده هم راستا است، برای رهبران فکری و رای دهنده های متوسط آمریکایی شما موضوع آسانی نبود.


داده های اخیر Arab News/YouGov تنها به شفاف سازی این مسئله کمک کرده که عموم آمریکا در کجا ایستاده اند- و داده ها طرف قطری را محکوم می کند".


شاهبندر به میلیون دلاری که دوحه برای لابی گری و کمپین های روابط عمومی در ایالات متحده صرف کرد اشاره نمود-که بیشتر آن حول حضور نظامی ایالات متحده در قطر بوده است.


اخیرا پایگاه هوایی الادید میزبان بیش از 11000 سرباز آمریکایی بوده است. هرچند براساس نظرسنجی "اخبار عرب"، 49 درصد آمریکایی ها می گویند مطمئن نیستند آیا باقی ماندن پایگاه در آنجا بهترین گزینه باشد در حالی که 20 درصد فکر می کردند باید به جای دیگری منتقل شود. تنها 31 درصد گفتند پایگاه باید در قطر بماند.


شاهبندر گفت "مرکز راهبرد رسانه ای قطر برجسته سازی همکاری دفاعی بین دو کشور برای عموم مردم آمریکاست-که با حضور در پایگاه هوایی الادید قطر تحکیم شده است.


علیرغم آن، 43 درصد آمریکایی ها مطمئن نیستند آیا قطر متحد آمریکاست یا دشمن آن کشور. این یافته تکان دهنده ای است...که یک کشور که بیشتر از یک دهه میزبان هزاران مرد و زن نظامی آمریکایی بوده است هنوز توانایی جلب حسن نیت آمریکایی ها را ندارد".


این نظرسنجی دریافت که شهروندان آمریکایی بسیار کمی قطر را با جام جهانی 2022 مرتبط می دانند و بیشتر آن را با ادعاهای تامین مالی تروریست علیه دوحه مرتبط می دانند.


شاهبندر گفت "چیزی که باید دوحه را نگران کند آن آمریکایی هایی هستند که از بحران آگاه بودند، مقدار قابل توجهی از (دو سوم) افرادی که رای به متهم کردن قطر برای آغاز منازعه را به دلیل پشتیبانی از گروه های تروریستی دادند.


روایت روابط عمومی قطر تلاش کرده این نزاع را در نتیجه کوشش چهار کشور عرب ضدتروریست!!!؟؟؟ {واقعا خجالت آوره} برای تحمیل کنترل نسبت به حاکمیت دوحه جلوه دهد. علیرغم این، به نظر می رسد آمریکایی های زیادی این داستان را باور نکرده باشند".
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​


  قابلیت گوگل به حذف نوشته‌های روی تصاویر


  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند


  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد