درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:23   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30749صفحه نخست » شنبه، 14 مرداد 1396 - 19:49
سازوکار یوتیوب برای مراقبت از کودکان 'در حال فروپاشی است'
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گزارش یک گروه دیدبان خاطرنشان می‌کند سازوکار یوتیوب برای مراقبت از کودکان در حال فروپاشی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گزارش یک گروه دیدبان خاطرنشان می‌کند سازوکار یوتیوب برای مراقبت از کودکان در حال فروپاشی است.

این نگرانی دایمی وجود دارد که افرادی که خواهان آزار و اذیت و سوء استفاده از کودکان و نوجوانان هستند از شبکه‌های اجتماعی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده می‌کنند.

یوتیوب شبکه‌ای از داوطلبان دارد که کارشان شناسایی محتوا و اظهارنظرهای نگران‌کننده در این سایت است.

این شبکه که شامل داوطلبانی برای نظارت بر یوتیوب برای یافتن نشانه‌هایی از سوءاستفاده احتمالی از کودکان است از وضعیت موجود در این سایت ابراز نگرانی کرده است.

این گروه به نام تراستد فلگرز (Trusted Flaggers) به بی‌بی‌سی گفته است که یوتیوب در حال حاضر با انبوه گزارش‌های موارد سوءاستفاده و آزار رو‌به‌رو است که هنوز نتوانسته به آنها رسیدگی کند.

یکی از این داوطلبان گفت به بیش از ۹ هزار مورد که او هشت ماه پیش گزارش کرده بود، هنوز رسیدگی نشده است.

یوتیوب که گوگل مالک آن است گفته است به شدت جلوی محتوایی را که هدفش سوء استفاده از کودکان باشد می‌گیرد.

شماری از اعضای تراستد فلگرز همچنین نسبت به موثر بودن سیستم گزارش‌دهی عمومی در مورد چنین محتواهایی تردیدهایی دارند.

آنها در یک دوره زمانی ۶۰ روزه صدها حساب کاربری را در یوتیوب که به احتمال قوی دستورالعمل‌های سایت را نقض کرده بودند، گزارش کردند.

اما از ۵۲۶ موردی که این افراد گزارش دادند تنها در ۱۵ مورد پاسخ دریافت کردند.

این گروه به خصوص به کامنت‌هایی اشاره کرده‌اند که عمدتا روی ویدیوهایی که نوجوانان و کودکان ساخته‌اند گذاشته می‌شوند.

منبع: http://www.bbc.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد