درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 07:43   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاهش قابل توجه دوره بررسی درخواست تسهیلات کلان در بانک ملی ایران
  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست
  اطلاع‌رسانی خدمات دولت از سوی روابط عمومی ها
  قدردانی از روابط عمومی های برتر استان همدان
  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد
  راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  مدل ۷i اینترنت مارکتینگ
  بخش «خبرهای فوری» در یوتیوب
  ناتوانی غول‌های تجاری در برابر حملات سایبری
  کاهش استفاده از فیلترشکن در دو سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30739صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 14 مرداد 1396 - 09:06
انتشار سه کتاب جدید در مجموعه «روابط عمومی آنلاین»
سه اثر جدید که در مجموعه کتاب‌های مربوط به «روابط عمومی آنلاین» جای می‌گیرد، به زودی روانه بازار می‌شود. همزمان با سالروز تاسیس روابط عمومی در ایران، انتشارات «کارگزار روابط عمومی» از چاپ سه کتاب جدید مرتبط با «روابط عمومی آنلاین» خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سه اثر جدید که در مجموعه کتاب‌های مربوط به «روابط عمومی آنلاین» جای می‌گیرد، به زودی روانه بازار می‌شود.

به گزارش شارا، همزمان با سالروز تاسیس روابط عمومی در ایران، انتشارات «کارگزار روابط عمومی» از چاپ سه کتاب جدید مرتبط با «روابط عمومی آنلاین» خبر داد.

«روابط عمومی موبایل» یکی از این کتاب‌هاست که بر آن است تا به شکلی برجسته نشان دهد که چگونه ارتباطات تلفن همراه و رسانه اجتماعیِ با گرایش تلفن همراه در حال تغییر روابط عمومی است و نشان خواهد داد که این مسئله در آینده چالش‌ها و فرصت هایی را نیز بدنبال خواهد داشت.
 

هدف از انتشار کتاب «روابط عمومی رسانه های اجتماعی» به عنوان یک راهنمای مقدماتی، برجسته سازی اصول هسته‌ای و پایه‌ای است که باید در زمان تهیه استراتژی ارتباطی و کمپین‌های روابط عمومی ای در نظر گرفته شوند که از رسانه اجتماعی بهره می‌برند.

 

«رسانه اجتماعی» سومین کتاب از این مجموعه است. ابزاری که اجازه ورود و مشارکت در این گفتگوها را می دهد و شرایط بروز این محاوره ها را در صنعت و بازار شرکت ها فراهم می کند "رسانه اجتماعی" نام دارد. دلیل این نامگذاری هم طبیعت و ذات اجتماعی بودن رسانه اینترنت است.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​


  قابلیت گوگل به حذف نوشته‌های روی تصاویر


  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند


  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد