درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 03:57   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30738صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 16 مرداد 1396 - 07:48
دزدی از دزد: شش درس روابط عمومی به وسیله انتونی سکراموسی
توسط آووران کوهن مشاور روابط عمومی پرتلند - عقیده آنتونیو اسکاراموچی– و متصدی بدنام مدیر ارتباطات کاخ سفید و مشاور ارشد رئیس جمهور منبعی از دروس را برای ما فراهم کرد، هرچند برخی از آنها از موارد منع شده گرفته شده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عقیده آنتونیو اسکاراموچی– و متصدی بدنام مدیر ارتباطات کاخ سفید و مشاور ارشد رئیس جمهور منبعی از دروس را برای ما فراهم کرد، هرچند برخی از آنها از موارد منع شده گرفته شده بود.


در اینجا شش درس برای هر مدیر ارتباطات هست تا با آن زندگی کند یا بمیرد.


1. اصرار کنید که شما به طور مستقیم به مدیر اجرایی اصلی گزارش می کنید
حداقل در این مورد حق با آنتونیو اسکاراموچی بود. اگر شما در شرف کشف چیزی بزرگ هستید، با رئیس خود از روز اول همراه شوید، به خصوص با در نظر گرفتن چرخه خبری 24 ساعته.


اگر رئیس بزرگ اصرار دارد که شما به بازاریابی گزارش کنید، اصرار کنید که شما نمی توانید کارتان را در ان صورت به نحو احسن انجام دهید.


2. ارتباط محکمی با خبرنگارها برقرارذکنید
توجه داشته باشید که من نگفتم رابطه "مورد اعتماد". چنین چیزی وجود ندارند.


 قلدری کردن و زور گفتن به خبرنگارها یا ترساندن انها نمی تواند پوشش بزرگی که شما دنبالش هسیتید برایتان فراهم کند.


3. خبرنگارها شما را نقل قول خواهند کرد
کلمات خود را آگاهانه انتخاب کنید. اگر شما قبلا رابطه مستحکمی برقرار کرده اید(به شماره 2 روجوع کنید) شما می توانید با دور کردن چیز ها از سر تیتر خبرها از مهلکه جان سالم به در ببرید.


این توصیه را از من و 750000 همکار روابط عمومی بپذیرید: شما با آتش بازی می کنید اگر شما با چیزی شروع کنید که نباید نوشته می شدند.

4. آنقدر تظاهر بکنید تا اینکه به خواسته خود برسید.
هرچند شاید برخی افراد اظهارات اسکاراموچی را این طور تصور کنند که شخص مجبور نیست هیچ یک از تجارب روابط عمومی را داشته باشید تا به پست ریاست اصلی ارتباطات موسسه برسید، ممکن است نتایج آن چیزی نباشد که مد نظر رئیس هست.


به هر حال، این مطلب تاکید می شود: مدیران اجرایی روابط عمومی باید همانند بقیه ما، جایگاه خود را به دست اورند.


5. برای نامگذاری شخصی از لقب استفاده کنید.
از به کار بردن لقب گیرا به عنوان قسمتی از استراتژی نامگذاری خود واهمه ای نداشته باشید. لقب هایی که می توانید برای خود اتخاد کنید هستند، " بمب"، "پرنده"، و " یارو".


6. رئیس خود را مشهور کنید نه خود را
هرچقدر که بالا رفتن از پله های ترقی می تواند برای شما خوش آیند باشد، تعداد دفعاتی که شما خود در نشریات ظاهر می شوید را کنترل کنید.


متاسفانه، اسکاراموچی به این قانون طلایی اعنتا نکرد، و حالا این درسی برای همه ما است. این به خصوص حائز اهمیت است اگر رئیس شما ترجیح می دهد به تنهایی در شکوه نشریات و خبر جلوه گری کند. اگر این توصیه را نادیده بگیرید، شما فرد بعدی خواهید بود که این جمله مشهور را می شنوید.: "شما اخراجید".


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد