درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 07:42   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاهش قابل توجه دوره بررسی درخواست تسهیلات کلان در بانک ملی ایران
  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست
  اطلاع‌رسانی خدمات دولت از سوی روابط عمومی ها
  قدردانی از روابط عمومی های برتر استان همدان
  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد
  راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  مدل ۷i اینترنت مارکتینگ
  بخش «خبرهای فوری» در یوتیوب
  ناتوانی غول‌های تجاری در برابر حملات سایبری
  کاهش استفاده از فیلترشکن در دو سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30737صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 17 مرداد 1396 - 09:34
ده نکته از دیوید اوگیلوای برای واضح و مختصر نوشتن
توسط دیود رایت اسمیس - افراد کله پشمالو خاطرات پشمی، نامه های پشمی و سخنرانی پشمی می نویسند. خوب نوشتن یک موهبت غریزی نیست. شما باید یاد بگیرد تا خوب بنویسید. در اینجا 10 نکته وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیوید اوگیلوی به خاطر توانایی اش در برقراری ارتباط شفاف و شور و شوق خیلی عمیق، به عنوان پدر تبلیغات مورد ستایش قرار گرفته است. افرادی که خوب فکر می کنند، خوب می نویسند.

 

افراد کله پشمالو خاطرات پشمی، نامه های پشمی و سخنرانی پشمی می نویسند. خوب نوشتن یک موهبت غریزی نیست. شما باید یاد بگیرد تا خوب بنویسید. در اینجا 10 نکته وجود دارد.


1. کتاب رومن رافائلسون در باره نوشتن را بخوانید . آن را سه بار بخوانید.


2. نحوه صحبت خود را بنویسید. به صورت طبیعی.


3. از کلمات، جملات و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید.


4. هرگز کلمات اصطلاحی مانند "باز مفهوم سازی"، کم حجم نمودن، به طور نگرشی "با قضاوت" را استفاده نکنید. آنها نماد بهانه هستند.


5. هرگز بیش از دو پاراگراف در مورد یک موضوع ننویسید.


6. نقل قول های خود را بررسی کنید.


7. هرگز نامه یا خاطرات را روزی که نوشتید نفرستید. آن را صبح روز بعد بلند بخوانید- سپس آن را ویرایش کنید.


8. اگر آن چیز مهمی است، از همکارتان بخواهید آن را بخواند.


9. قبل از فرستادن نامه یا خاطرات خود، اطمینان حاصل کنید، آنچه از مخاطب می خواهید واضح و روشن و دقیقا موضوع مدد نظر شماست.


10. اگر شما یک کار را می خواهید برایتان انجام دهند، به جای نوشتن، حضورا به آن فرد رجوع کنید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​


  قابلیت گوگل به حذف نوشته‌های روی تصاویر


  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند


  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد