شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مزایای تبلیغات طبیعتاً برای هر کسب و کاری ملموس است.
در مطبوعات به عنوان یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک شناخته شده است. زیرا هزاران نفر در روز با خواندن روزنامه ها تبلیغات شما را مشاهده می کنند، و این باعث گسترش کسب و کار شما می شود.
نشریه ها انواع مختلف دارند که عبارتند از روزنامه های ملی، منطقه ای، اوراق بهادار که در بانک ها ارائه می شود، مجلات عمومی، مجلات فنی و حرفه ای و … این ابزار طرفداران خاص خود را دارند.
نشریه ها به صورت انواع مختلف در مناطق متفاوت توزیع شده و در دسترس مردم قرار می گیرند. امروز در این مقاله می خواهیم مزایای تبلیغات در نشریات را برای شما توضیح دهیم.
تبلیغات در مجله ها
تبلیغات در مجله ها می تواند شما را به مخاطبان مخصوصی که آن ها را مورد هدف قرار داده اید برساند. علاقه مندان به تجارت خوانندگان تخصصی مجله ها به شمار می روند، پس با ارائه آگهی های تبلیغاتی در مجله ها فرصتی خوب را برای جذب مردم به دست می آورید. تبلیغات چاپی در رسانه ها می تواند با سرعت بیش تری مخاطبان شرکت تجاری را جذب کند. اگر بودجه تبلیغاتی شما کم باشد استفاده از تبلیغات در مجله ها راهی نسبتاً ارزان است.
انتخاب نشریات برای تبلیغات کسب و کار
برنامه ریزی برای تبلیغات در انواع رسانه ها یک مهارت است که هر رهبری نمی تواند از پس آن بر آید. شما هم برای برنامه ریزی و قرار دادن تبلیغات خود در انواع رسانه ها باید اطلاعات لازم را داشته باشید و رسانه ای را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت و تولید محتوا به عنوان بهترین در بین دیگر نشریات شناخته شده باشد. به رقبای خود نگاه کنید کدام نشریه ها و رسانه را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند که به طور منظم مردم عنوان خبرهای شرکت آن ها را دنبال کرده و سود خوبی به دست می آورند؟ با گرفتن یک معامله خوب از طریق تبلیغات در فضای رسانه ها کار شما به پایان نمی رسد و باید مذاکرات بعد از آشنایی با شرکت را جدی گرفته و اهمیت فراوانی برایش قائل شوید. معمولاً تبلیغات مداوم در رسانه ها شامل تخفیفاتی هم می شود. پس برای هر بار رزرو تبلیغات منتظر تخفیفات قابل توجهی هم باشید. اگر آگهی شما با چاپ در نشریات به موفقیت دست یافت حتما دوباره سعی می کنید تبلیغات خود را تمدید کنید. قرار دادن آگهی کسب و کار شما در صفحات مختلف مهم است. مثلاً یک آگهی تجاری می تواند در صفحه اخبار یا بخش مربوط به تجارت موفقیت بیش تری را به دست آورد تا اینکه در یک صفحه نامربوط چاپ شود. بعد از چاپ آگهی سعی کنید میزان و نتیجه تبلیغات خود را چک کنید. به طور مثال در روز چند بار، چند نفر با شرکت شما تماس می گیرند تا اطلاعاتی را دریافت کنند؟ چه موسسه هایی برای تان ایمیل ارسال کردند و پیگیر آگهی شده اند؟
منبع: http://cstland.com
|