درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 09:54   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30735صفحه نخست » جمعه، 13 مرداد 1396 - 14:53
مزایای تبلیغات در نشریات چیست؟
در مطبوعات به عنوان یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک شناخته شده است. زیرا هزاران نفر در روز با خواندن روزنامه ها تبلیغات شما را مشاهده می کنند، و این باعث گسترش کسب و کار شما می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مزایای تبلیغات طبیعتاً برای هر کسب و کاری ملموس است.


در مطبوعات به عنوان یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک شناخته شده است. زیرا هزاران نفر در روز با خواندن روزنامه ها تبلیغات شما را مشاهده می کنند، و این باعث گسترش کسب و کار شما می شود.

 

 نشریه ها انواع مختلف دارند که عبارتند از روزنامه های ملی، منطقه ای، اوراق بهادار که در بانک ها ارائه می شود، مجلات عمومی، مجلات فنی و حرفه ای و … این ابزار طرفداران خاص خود را دارند.

 

نشریه ها به صورت انواع مختلف در مناطق متفاوت توزیع شده و در دسترس مردم قرار می گیرند. امروز در این مقاله می خواهیم مزایای تبلیغات در نشریات را برای شما توضیح دهیم.


تبلیغات در مجله ها
تبلیغات در مجله ها می تواند شما را به مخاطبان مخصوصی که آن ها را مورد هدف قرار داده اید برساند. علاقه مندان به تجارت خوانندگان تخصصی مجله ها به شمار می روند، پس با ارائه آگهی های تبلیغاتی در مجله ها فرصتی خوب را برای جذب مردم به دست می آورید. تبلیغات چاپی در رسانه ها می تواند با سرعت بیش تری مخاطبان شرکت تجاری را جذب کند. اگر بودجه تبلیغاتی شما کم باشد استفاده از تبلیغات در مجله ها راهی نسبتاً ارزان است.


انتخاب نشریات برای تبلیغات کسب و کار
برنامه ریزی برای تبلیغات در انواع رسانه ها یک مهارت است که هر رهبری نمی تواند از پس آن بر آید. شما هم برای برنامه ریزی و قرار دادن تبلیغات خود در انواع رسانه ها باید اطلاعات لازم را داشته باشید و رسانه ای را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت و تولید محتوا به عنوان بهترین در بین دیگر نشریات شناخته شده باشد. به رقبای خود نگاه کنید کدام نشریه ها و رسانه را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند که به طور منظم مردم عنوان خبرهای شرکت آن ها را دنبال کرده و سود خوبی به دست می آورند؟ با گرفتن یک معامله خوب از طریق تبلیغات در فضای رسانه ها کار شما به پایان نمی رسد و باید مذاکرات بعد از آشنایی با شرکت را جدی گرفته و اهمیت فراوانی برایش قائل شوید. معمولاً تبلیغات مداوم در رسانه ها شامل تخفیفاتی هم می شود. پس برای هر بار رزرو تبلیغات منتظر تخفیفات قابل توجهی هم باشید. اگر آگهی شما با چاپ در نشریات به موفقیت دست یافت حتما دوباره سعی می کنید تبلیغات خود را تمدید کنید. قرار دادن آگهی کسب و کار شما در صفحات مختلف مهم است. مثلاً یک آگهی تجاری می تواند در صفحه اخبار یا بخش مربوط به تجارت موفقیت بیش تری را به دست آورد تا اینکه در یک صفحه نامربوط چاپ شود. بعد از چاپ آگهی سعی کنید میزان و نتیجه تبلیغات خود را چک کنید. به طور مثال در روز چند بار، چند نفر با شرکت شما تماس می گیرند تا اطلاعاتی را دریافت کنند؟ چه موسسه هایی برای تان ایمیل ارسال کردند و پیگیر آگهی شده اند؟

 

منبع: http://cstland.com
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد