درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30733صفحه نخست » جمعه، 13 مرداد 1396 - 13:22
نیمار رسانه‌های غربی را علیه قطر برانگیخت
برخی رسانه‌های غربی بر این باورند که قطر تلاش می‌کند از هر فرصتی برای خروج از بحران سیاسی خود استفاده کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  برخی رسانه‌های غربی بر این باورند که قطر تلاش می‌کند از هر فرصتی برای خروج از بحران سیاسی خود استفاده کند. دوحه این بار ورزش را برای اهداف سیاسی خود به کار برده است، چرا که در انتقال نیمار از بارسلونا به پاری‌سن ژرمن، اهدافی ماورای ورزش دیده می‌شود.

موضوع انتقال بازیکن برزیلی از بارسلونا به پاری‌سن ‌ژرمن فرانسه، بحث‌های زیادی را در رسانه‌های جهانی به دنبال داشته است. روزنامه‌ی برتیانیایی «گاردین» این سوال را مطرح کرده است که پاری‌سن ژرمن، چگونه توانسته مبلغ 222 میلیون یوروی انتقال نیمار را فراهم کند.

این روزنامه افزود که اتحادیه فوتبال اروپا، درباره‌ی این موضوع تحقیق خواهد کرد، چرا که قیمت خرید نیمار، به دو برابر مبلغ پل پوگبا گرانترین بازیکن جهان در منچستر یونایتد انگلیس رسیده است.

گاردین فوتبال را کاری «جنون آمیز» توصیف کرده است. از سوی دیگر، روزنامه‌ی دیلی تلگراف، قطر را به خرید اعتبار از طریق ریخت و پاش در خرید نیمار متهم کرد. به گفته این روزنامه‌ی بریتانیایی، اکنون نیمار یکی از ابزارهای قطر در اختلافات دیپلماتیک خود با همسایگانش به شمار می‌آید.

دیلی تلگراف افزود که دوحه از زمان‌ها پیش، از ورزش، برای بالابردن جایگاه خود سوء استفاده کرده است.

روزنامه‌ی «فوکس سپورت» نیز گفته که دوحه با امضای قرارداد انتقال نیمار به پاری‌سن ژرمن، یک انقلاب در زمینه فوتبال بوجود آورد تا از این طریق، بتواند خود را از انزوا نجات دهد.

برخی تحلیگران ورزشی، بر این باورند که «موسسه سرمایه‌گذاری قطر» که مالک پاری‌سن ژرمن فرانسه است، به دنبال بی ثبات کردن سیتیم سنتی فوتبال در اروپا است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد