درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30677صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 مرداد 1396 - 20:12
گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد
صبح امروز نشست مدیران روابط عمومی های دستگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران روابط عمومی دستگاه ها برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صبح امروز نشست مدیران روابط عمومی های دستگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران روابط عمومی دستگاه ها برگزار شد.


معاون سیاسی: رسانه نیازمند تعامل گسترده‌تر با روابط‌ عمومی است
معاون سیاسی وامنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروزه اولین قدرت دنیا تولید اطلاعات و رسانه است، رسانه مبنای ارائه هر ایده، فکر و نظری به دنیا است و رسانه نیازمند تعامل گسترده‌ تر با روابط‌ عمومی هاست.


فتاح محمدی در جلسه تعیین اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی باید تعامل رسانه و روابط‌ عمومی ها بیشتر شود.


وی با بیان اینکه، قدرت نرم یا رسانه تکمیل کننده قدرت نظامی است و هر کشور و دولتی برای تبیین اهداف و دستیابی به منافع خود و تقابل با تهدیدها قطعا این نوع ابزارها را دارد، افزود: استفاده از این ابزارها باید به نحو مطلوبی باشد.


رئیس شورای اطلاع رسانی استان با گرامی‌ داشت 17 مرداد ماه شهادت شهید صادمی و روز خبرنگار، رسانه را از مولفه‌های اصلی قدرت برشمرد و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌ توانند نقش مهم و اساسی را در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام داشته باشند.


محمدی، واقعیت‌ گرایی را از دیگر اصول رسانه ‌ای برشمرد و تصریح کرد: مدیریت ارزشی ـ رسانه ‌ای باید در تمام شرایط مدنظر قرار گیرد و اگر اقدامی در جنبه سلبی و ایجابی انجام می گیرد هر دو در راستای تقویت آرمان ها و رشد جامعه باشد.


معاون سیاسی و فرهنگی استانداری بر لزوم اعتماد سازی و سرمایه اجتماعی از سوی روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی بوده که باید این اعتماد سازی تحکیم یابد.


وی با اشاره به اهمیت توجه رسانه ها به مصالح و منافع ملی کشور و استان اظهار داشت: هرگونه اطلاع رسانی غیرعلمی و غیرمنطقی رسانه ها خسارات جبران ناپدیزی دارد و مخدوش کردن فضای جامعه با اخبار غیرواقعی از سوی رسانه ها جرم است.


معاون سیاسی و اجتماعی به کارکرد فرهنگی روابط عمومی ها و رسانه ها درجامعه اشاره کرد و افزود: اکنون ایران اسلامی با پشتیبانی موثر نظام رسانه ای در جنگ نرم تمام عیار با دنیا ایستاده و مقابله می کند.


محمدی تاکید کرد: روابط عمومی های دستگاه های مختلف اجرایی باید واقع بینانه، هنرمندانه، خلاقانه و مجهز به شیوه های نوین اطلاع رسانی به بیان عملکردها و دستاوردهای چهار سال گذشته دولت یازدهم بپردازند.


فتاح محمدی افزود: نقش روابط عمومی ها به عنوان پیشانی و قلب دستگاه ها و نهادهای اجرایی در امر حساس اطلاع رسانی تعیین کننده است.


محمدی بیان کرد: وظیفه اصلی روابط عمومی ها و نقش رسانه ای آنها به عنوان چشمان تیزبین جامعه علاوه بر ظرفیت سازی و جهت دهی و تنویر افکار عمومی می توانند، ظرفیتی مناسب برای بیان دستاوردها و عملکردهای دستگاه ها به مردم باشند.


محمدی تاکید کرد: رسانه ها می توانند با انتقادهای سازنده و تاثیرگذار نقش راهبری و هدایت گری مجموعه مدیران و دستگاه های مختلف اجرایی باشند و مدیران اجرایی باید از نقدهای آگاهانه رسانه ها استقبال کنند.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: مدیران و روابط عمومی ها باید انتقاد پذیر باشند و انتقادها باید منصفانه، آگاهانه و کارشناسانه باشد.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری: اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان تعیین شد
سیدمحمد تقوی در نشست مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی با گرامی‌ داشت 17 مرداد ماه شهادت شهید صادمی و روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران در خط مقدم عرصه اطلاع رسانی قرار دارند.


وی اظهار داشت: باتوجه به تعامل بین اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها انتظار می‌رود سایت‌های ادارات به عنوان یکی از منابع ارسال اخبار به روز باشند.


تقوی بیان کرد: باتوجه به اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم می‌طلبد برنامه‌های متنوع و متفاوتی جهت تجلیل از خبرنگاران از سوی روابط عمومی‌ها پیش بینی و اجرا شود.


تقوی با اشاره به رسالت خطیر عرصه روابط عمومی، تصریح کرد: در راستای ارتقا سطح کیفی روابط عمومی‌ها کلاس‌های آموزشی از سوی روابط عمومی استانداری برگزار می‌ شود.


وی از تشکیل شورای روابط عمومی‌های استان خبر داد و افزود: این شورا با هدف تقویت و تعامل بیش از پیش روابط عمومی‌ها با یکدیگر و هم اندیشی مطلوب تر جهت ارتباط با اصحاب رسانه تشکیل می‌شود.


تقوی با تاکید بر اینکه در جهت ارتقای سطح کیفی کارهای خبری خبرنگاران فعال استان شناسایی و ساماندهی شدند ادامه داد: کارشناسان روابط عمومی موظفند اخبار صحیح را انعکاس داده و دیوار قابل نفوذی برای رسانه‌ها نباشند.


تقوی بیان کرد: انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خود را حفظ کنند و خود را به دانش و علم روز مجهز کنند.


وی از برگزاری همایش روابط عمومی‌ها در استان خبر داد و گفت: در این همایش کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌ شود.


نکته نظرات مدیران روابط عمومی
در بخش هایی از این نشست برخی مدیران روابط عمومی ، به بیان دیدگاه های خود پرداختند که بنابر تنظیم وقتی که توسط مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، صورت گرفته بود ، فقط پیشنهادات و انتقادان و نکته نظرات بیان می شد.


مهمترین موضوعات سخنان مدیران روابط عمومی دستگاهها به نوع تعامل با رسانه ها بود .مصیب حیدری روابط عمومی کمیته امداد از عدم وجود راه های قانونی برای اهداء تقدیرهای مادی به خبرنگاران فعال گفت و پیشنهاد کرد که مسئولین در این خصوص تدبیری بیاندیشند تا مدیران روابط عمومی بتوانند ، به نحوی شایسته و البته قانونی بخش از بودجه دستگاه خود را برای همکاری با خبرنگاران ، اختصاص دهند.


حیدری در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع شکایت از خبرنگاران توسط برخی مدیران و مسئولین اشاره کرد و گفت : متاسفانه برخی مدیران با کوچکترین نقد یک خبرنگار و رسانه سریعا از آن ها شکایت کرده و به شدت هم پی گیر شکایت خود هستند.

از سخنان معاون سیاسی و نکته نظرات مدیران روابط عمومی تا وجه شباهت منتخبین شورای روابط عمومی ها و آشنایی با اصطلاح طنز

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش با اشاره گذشت چند ماه از روز روابط عمومی ها و عدم برگزاری نشستی در این خصوص گفت : نشست روابط عمومی ها را به بهانه تداخل با ایام انتخبات لغو کردند.


خواهش نیک اشاره طنزی هم به عدم اهمیت گذاشتن مسئولین به اقدامات مسئولین روابط عمومی ها گفت : یک اصطلاح داریم که به شوخی می گوید "به جهنم" و این اصطلاح را زمانی به کار می برند که اگر یک مجری از بیرون دستگاه دعوت شود و نیاید مسئولین می گویند "به جهنم" خودمان برگزار می کنیم ! یعنی اینکه کار روابط عمومی خود را چندان مهم نمی دانند در صورتیکه برای آن فردی که از بیرون دعوت می شود اهمیت زیادی قائلند ! این در حالی است که روابط عمومی های ما فعالیت های زیادی انجام می دهند.


منتخبین انتخابات شورای روابط عمومی ها را بهتر بشناسید
اما مهمترین و وقت گیر ترین بخش نشست امروز مربوط به انتخاب اعضای شورای روابط عمومی ها بود که با رقابتی جالب و جدی همراه بود.


پس از رای گیری روابط عمومی ها برای مشارکت دادن اصحاب رسانه در این انتخابات و تایید این موضوع برگه های رای بین حاضرین در جلسه توزیع شد که رقابت جالب و فشرده ای برگزار شد ضمن اینکه عده ای از روابط عمومی ها در همان چند لحظه قبل از توزیع برگه های رای سریعا تبلیغات خود را آغاز و اقدام به جلب نظرات به سمت خود می کردند و البته تا پایان انتخابات و شمارش آن ها برخی در حال ابراز نظرات و گاها انتقادات به روند برگزاری بودند اما موضوع مهمی برای اعتراضات بیان نشد و این انتخابات به خوبی برگزار شد تا نتایج جالب آن اینگونه باشد که روابط عمومی های فعال در امر اطلاع رسانی و دارای تعامل با رسانه ها ، بیشترین آراء ممکنه را کسب کنند.

از سخنان معاون سیاسی و نکته نظرات مدیران روابط عمومی تا وجه شباهت منتخبین شورای روابط عمومی ها و آشنایی با اصطلاح طنز

از دیگر نکات جالب این انتخابات ، زمان شمارش آرا رقم خورد که برخی خبرنگاران و روابط عمومی ها در حال یادداشت برداری و ثبت لحظه ای تغییر آرا بودند!
 

به هر جهت در نهایت نتایج شمارش آرا به شرح زیر منتشر شد:
اعضای اصلی
➖مصیب حیدری مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با ۳۴ رأی
➖ابوالقاسم یگانه اصل روابط عمومی بانک کشاورزی با ۳۱ رأی
➖علی اکبر پاک مسئول روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با ۳۱ رأی
➖رحیم بنام روابط عمومی بانک مسکن با ۲۶ رأی
➖زینب الهی روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۱ رأی
➖ضرغام علیبازی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق با ۲۱ رأی
➖مهدی علیزاده روابط عمومی شرکت نفت با ۱۸ رأی

از سخنان معاون سیاسی و نکته نظرات مدیران روابط عمومی تا وجه شباهت منتخبین شورای روابط عمومی ها و آشنایی با اصطلاح طنز

اعضای علی البدل
➖ امین پایدار روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد
➖ هاجر صلاحی اردکانی روابط عمومی پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد