درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30675صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 8 مرداد 1396 - 19:45
لطفا مدیران روابط عمومی های خنثی و تنبل در دولت دوم روحانی را مرخص کنید!
در حقیقت بنظر می رسد که کم اهمیت قلمدادکردن نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمانهای دولتی توسط دولت، بزرگترین مشکل آن در دوره اول به شمار می رفت تا حدی که در زمان انتخابات می توانست به پاشنه آشیل یا چشم اسفندیار آن مبدل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیشترین گله و شکایتی که عموم حامیان و طرفداران روحانی در دوره اول از دولت وی داشتند، اطلاع رسانی ضعیف و روابط عمومی خنثایی بود که در همه جای بدنه دولت -در بیشتر نهادها و ارگان ها- ریشه دوانده بود و انگار در جهت عکس سیاست های دولت عمل می کرد.

 

تیم روحانی در دوره اول به غیر از برجام، دست آوردهای مهم و عمده ای از قبیل طرح تحول سلامت، ثبات اقتصادی و بازار ارز و کاهش کم سابقه نرخ تورم، احیاء کشاورزی و تولید دامی و خدمات شایان دیگری در حوزه های دیگر در خود داشت که در زمان های مناسب به گوش کشور و مردم نمی رسید و مردم انگار فقط نام برجام را میدیدند.

این مساله تا آن حد پیش رفت که صدای آیت الله فقید هاشمی رفسنجانی را نیز درآورد و مرتب نسبت به رفع این مشکل تذکر میداد. گروهی این مورد را به روحیه وسواسی و علم گرای شخص رئیس جمهور نسبت می دادند که چون چندان اهل های و هوی نیست، بی سر و صدا و آرام کار خود را انجام میدهد. اما این همه قضیه نبوده و نیست و وجود جریان مخالف و رقیب با تولید هجمه های گوناگونی که از ابتدای دولت بوجود می آوردند، در بعضی موارد تا مرز بهم زدن آرامش سیاسی دولت و کشور نیز پیش رفتند.

در حقیقت بنظر می رسد که کم اهمیت قلمدادکردن نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمانهای دولتی توسط دولت، بزرگترین مشکل آن در دوره اول به شمار می رفت تا حدی که در زمان انتخابات می توانست به پاشنه آشیل یا چشم اسفندیار آن مبدل شود.

 

 اگر حضور پیوسته مردم در فضاهای مجازی و پشتیبانی کم نظیر آنان از سیاست های عقل گرایانه رئیس جمهور نبود، شاید دولت در انتخابات با وجود رسانه های میلی ای مانند صدا و سیما به مشکل برمی خورد. حضور مردم در فضاهای مجازی تا حد زیادی هجمه های نادرست جریان رقیب را خنثی کرد تا حدی که خود رئیس جمهور اذعان نمود که «هر گوشی هوشمند در دستان هر شهروند خود یک صدا و سیماست» و الحق نقش صدا و سیما را برای کشور بازی کرد.

اما حال که کوران انتخابات گذشته، و دولت در دور دوم خود به سر میبرد نباید تصور نمود که دیگر احتیاجی به انجام وظایف آنها نیست. اتفاقا امروزه وجود روابط عمومی های قدرتمند بیش از هرچیزی نیاز مبرم دولت دوم روحانی ست. هم اینکه اشتباه دور اول تکرار نشود و هم اینکه روابط عمومی های قدرتمند توطئه ها و هجمه های جریان رقیب را خنثی کرده و با برقرار کردن آرامش سیاسی در کشور، امکان پیاده کردن سیاست های مدون و مطالبات مردمی را بهتر از گذشته محقق خواهد نمود.

بدنه دولت و سازمانهای مربوطه جای افراد و روابط عمومی های تنبلی نیست که در بعضی موارد نیز انگار قلب شان با دولت نیست. روابط عمومی پیشانی هر نهاد است. بهتر است که اهمیت این نیاز مبرم در دولت دوم بسیار بهتر و بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و نسبت به پیاده شدن روش صحیح آن اقدام لازم صورت بگیرد.


امری که نفع آن بیش از مردم، به خود دولت برمی گردد …

منبع: اعتدال شمال
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد