درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:16   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30664صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 8 مرداد 1396 - 09:32
مدرسه تابستانی؛ گشودن درهای سازمان به روی مردم
مسعود طوفان رییس روابط عمومی سازمان مدیریت و برنانه ریزی استان یزد - سازمانهایی که دارای چشم انداز و یا افق کاری وسیع تری می باشند می توانند شرکت کندگان خود را از سراسر کشورانتخاب نمایند، آنچه شگفت انگیز می نماید و یا فراتر از آن به معجزه شبیه خواهد بود اینکه در مدرسه های تابستانی هم سازمان و هم مخاطب به تجربه و درک تازه ای می رسند و قادر خواهند بود تا با انگیزه و روشن بینی بیشتری به ادامه فعالیت بپردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدرسه تابستانی (Summer school) از جمله دوره های آموزشی فصلی و کوتاه مدت می باشد که در یک بازه زمانی برگزار می شود و مباحث و موضوعات فکری و آموزشی متناسب با نیازهای م خاطبان را ارائه می نماید. با توجه به ایام تابستان که اوقات فراغت بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان می باشد مدرسه تابستانی فرصتی است تا سازمانها و دستگاههای اداری، شرکت ها و موسسات درب های خود را بر روی آحاد مردم باز کنند و دست به ارتباط تازه ای با مخاطبان بزنند.


مدرسه تابستانی باید جذاب، متنوع و کاربردی باشد و مطالب بروز را به مخاطبان منتقل کند. یکی از مزیت های مهم برگزاری مدرسه تابستانی حضور افراد با دیدگاهها و سلیقه های مختف در این نشست به صورت افتخاری و داوطلبانه است.

 

پیش بینی می شود مخاطبان عموما دانشجویان، جوانان، زنان، اعضای سمن ها و علاقه مندان به مباحث سازمان باشند. یکی از مزیت برگزاری تابستانی در این است که سازمان و کارکنان آن به مسئولیت اجتماعی خود فراتر از اهداف رایج و تعریف شده عمل می کنند.


بطور کلی فواید برگزاری مدرسه تابستانی را برای سازمان می توان به شرح ذیل دانست:
معرفی ماموریت ها وظرفیت های سازمانی
عمل به مسئولیت اجتماعی و مدنی سازمان
جایگاه سازی و برندسازی برای سازمان
شناسایی استعداد ها و بهره گیری از نظرات و ایده های شرکت کنندگان
اجرای مدیریت دانش در سازمان
دریافت نقطه نظرات ، انتقادها و دیدگاههای عموم مردم
پی بردن به ایرادها و نقاط منفی و کمبود ها
فرهنگ سازی و جلب مشارکت آحاد مردم


برای برگزاری مدرسه تابستانی سازمان ( اداره / نهاد / دستگاه ) مبادرت به فراخوان عمومی و ثبت نام از علاقه مندان با توجه به شرایط اعلام شده می نماید. تفاوت و جذابیت مدرسه تابستانی در این است که علاقه مندان نه از میان کارکنان دولت و یا ارباب رجوع و مخاطبان همیشگی سازمان، بلکه همه اقشار مردم انتخاب می شوند و پس از ثبت نام و دریافت مدارک طی یک بازه زمانی مشخص مثلا بین 3 تا 5 روز مدرسه تابستانی برگزار می شود.

 

پیشنهاد می شود برگزاری دوره به صورت رایگان و یا هزینه پایین بوده و در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی صادر گردد. مدرسه تابستانی دارای یک افتتاحیه و یک اختتامیه خواهد بود. مدرسان مدرسه تابستانی نیز عموما از مدیران و کارشناسان داخل سازمان ها و یا اساتید مرتبط دانشگاهی انتخاب می شوند. در مدرسه تابستان معمولا یک تور بازدید از بخش های مختلف سازمان نیز ترتیب داده می شود.


سازمانهایی که دارای چشم انداز و یا افق کاری وسیع تری می باشند می توانند شرکت کندگان خود را از سراسر کشورانتخاب نمایند، آنچه شگفت انگیز می نماید و یا فراتر از آن به معجزه شبیه خواهد بود اینکه در مدرسه های تابستانی هم سازمان و هم مخاطب به تجربه و درک تازه ای می رسند و قادر خواهند بود تا با انگیزه و روشن بینی بیشتری به ادامه فعالیت بپردازند.

 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد