درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 16 تیر 1399 - 06:06   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان
  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد
  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند
  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد
  طرح تسهیلاتی"تأمین" در بانک رفاه کلید خورد
  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد
  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد
  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30643صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 6 مرداد 1396 - 21:19
روابط عمومی ها قبل،حین و بعد از بحران اخبار صحیح را در اختیار مردم قرار دهند
معاون برنامه ریزی فرماندارشهرستان اهواز با پر اهمیت خواندن نقش روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها گفت: روابط عمومی ها بمنظور جلوگیری از تبعات بحران ها و شایعات، اخباردرست را از طریق رسانه های معتبر به اطلاع مردم برسانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون برنامه ریزی فرماندارشهرستان اهواز با پر اهمیت خواندن نقش روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها گفت: روابط عمومی ها بمنظور جلوگیری از تبعات بحران ها و شایعات، اخباردرست را از طریق رسانه های معتبر به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز علی بویری معاون برنامه ریزی وامور اداری شهرستان اهواز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و شرکت های مرتبط با بحران در این شهرستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها با رسانه های معتبر وخبرنگاران دغذغه مند ارتباط مستمر داشته باشند، افزود:روابط عمومی ها قبل از اینکه از طریق کانال های غیر رسمی اخبار نادرست منتشر شود ، بمنظورجلوگیری از بحران خبری و شایعات، اخباردرست به اطلاع مردم برسانند.

وی با تقدیر و تشکر از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جهت تشکیل این شورا اظهار کرد:جهت هم اندیشی و تبادل نظر شورای روابط عمومی های ادارات و شرکت های مرتبط با بحران بصورت ماهیانه این جلسه در فرمانداری تشکیل شود و با آسیب شناسی علمی در این حوزه مشکلات پیش رو در قالب مصوبات قابل اجرا حل گردد.

بویری افزود: روابط عمومی یکی از حوزه های مهم و اصلی و یکی از واحدهای تاثیرگذار و کارساز در ساختار سازمان ها وادارات و دستگاه های اجرایی است و نباید از آن غافل شویم.

معاون برنامه ریزی و امور اداری فرماندار شهرستان اهواز با بیان اینکه روابط عمومی به نوعی جریان زنده و قلب یک دستگاه و سازمان و پیشگام در شناساندن فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته به مردم است، ادامه داد:این واحد در هر سازمان و اداره پل ارتباطی بین مردم و دولت است و پیش برنده اهداف وماموریت های سازمانی و معرفی اقداماتی است که مدیران و کارشناسان و مجموعه دولت و نظام در دوره های مختلف انجام داده است.

بویری با اشاره به اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید گفت:تشریح و انعکاس دستاوردهای دولت و نظام یکی از وظایف و رسالت های اصلی روابط عمومی هاست که باید به خوبی صورت گیرد و مستمر باشد، و از نقد و انتقاد هم باید استقبال کرد و در جهت بالا بردن آگاهی عمومی گام برداشت.

وی به ارتباط روابط عمومی ها با مردم اشاره کرد و ادامه داد: اطلاع داشتن مردم از اخبار و اطلاعات شفاف و واقعی جریان در جامعه حق طبیعی مردم است و این حقی است که مردم برگردن روابط عمومی ها و مسئولان دارند و بسیار اهمیت دارد و برعکس آن نیز، مردم باید به روابط عمومی ها اعتماد داشته باشند، که این اعتماد را باید مسئولان و روابط عمومی ها با اطلاعات دادن به موقع و درست به مردم، بدست آورند.

بویری افزود: قطعا این هم اندیشی منجر به این می شود که تصمیمات پیرامون مدیریت بحران درست تر و کاراتر صورت گیرد.

معاون برنامه ریزی و امور اداری فرماندار شهرستان اهواز برهمکاری روابط عمومی ها با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: در برخی از مواقع شخص کم اطلاعی بدون غرض، خبری را منتشر می کنند که این خبر شاید باعث ایجاد بحران شود،لذا باید اطمینان لازم نسبت به صحت اخبار ئ جوذ داشته باشد.

بویری اضافه کرد: سرعت عمل در انعکاس اخبار اداره و دستگاه مربوطه در مواقع بحرانی بسیار حائز اهمیت است،که باید در این شرایط اطلاعات کافی،درست و به سرعت به دست مردم برسد.

وی افزود: دقت و سرعت عمل 2رکن اصلی در بحران است که باید روابط عمومی ها به این موارد توجه کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اداری فرماندار شهرستان اهواز در پایان بر هماهنگی مداوم و مستمر اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها با اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز شورای هماهنگی روابط عمومی ها با هدف تقویت و بهبود اطلاع رسانی و اقدام در مواقع بحرانی از سوی روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز تشکیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین


  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری


  سامانه‌های «دنیای دیجیتالی» جایگزین شرکت‌های سنتی می‌شوند


  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است


  54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد


  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود


  برگزیدگان چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی معرفی شدند


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا آغاز به کار کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا