درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30641صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 6 مرداد 1396 - 21:11
تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها در اهواز
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها بمنظور تقویت و بهبود اطلاع رسانی و اقدام در مواقع بحرانی در شهرستان اهواز خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها بمنظور تقویت و بهبود اطلاع رسانی و اقدام در مواقع بحرانی در شهرستان اهواز خبر داد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز زینب پارسافخر مدیر روابط عمومی فرمانداری این شهرستان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و شرکت ها مرتبط با بحران که به میزبانی روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد.

با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، به نقش مهم روابط عمومی ها در شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: با اطلاع رسانی صحیح و سرعت عمل در انتشار اخبار می توان بحران را مدیریت کرد. وی گفت: متاسفانه برخی از بحران های گذشته بدلیل ناهماهنگی بین برخی از ادارات و دستگاه ها صورت گرفت،که نقش روابط عمومی ها در پیشگیری از این شرایط، تاثیر گذار است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز افزود:متاسفانه در برخی از بحران ها دستگاه ها و ادارات به جای همکاری و مدیریت کردن بحران، بدنبال مقصر کردن همدیگر هستند، که این خود باعث ایجاد بحران های دیگری می شود و اطلاع رسانی صحیح و ارتباط و هماهنگی بیشتر اعضای شورا با یکدیگر در شرایط قبل،حین و بعد از بحران می تواند نقش زیادی در مدیریت این بحران هاداشته باشد. پارسا فخر بر استفاده از ظرفیت رسانه برای مدیریت بحران تاکید کرد، و ادامه داد:ادارات همکاری لازم با رسانه ها را داشته باشند ودر شرایط بحرانی بستر کار را برای خبرنگاران فراهم کنند.

وی با بیان اینکه از رسانه ها در جلسات آتی به عنوان اعضای اصلی این شورا دعوت خواهد شد، افزود: رسانه ها نقش مهمی در اعتماد سازی و همراهی افکار عمومی خواهند داشت.

 

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز درپایان بر برگزاری تورها و بازدید های میدانی و آشنایی با موارد و اصطلاحات تخصصی برای خبرنگاران از سوی ادارات و شرکت ها تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در این جلسه که ادارات و شرکت ها از جمله برق،گاز،اورژانس،آتش نشانی، مخابرات،آب و فاضلاب شهری،هواشناسی،منابع طبیعی ،آموزش و پرورش،راه و شهرسازی و مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز حضور داشتند، تشکیل جلسات شورای روابط عمومی های مرتبط با بحران بصورت ماهیانه در فرمانداری و به صورت آنلاین و غیر مجازی نیز با استفاده از گروهی در فضای مجاری در حین و بعد از بحران، تهیه بسته های خبری شامل اطلاع رسانی و آموزشی، استفاده از طرفیت رسانه برای مدیریت بحران، بازدید میدانی خبرنگاران از روند کار دستگاه های مرتبط با بحران، فراهم کردن بستر کار برای خبرنگاران از سوی ادارات،مصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد