درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 آبان 1396 - 19:37   

جوایز دکتر فرهنگی و ساروخانی اهدا می‌شود

  جوایز دکتر فرهنگی و ساروخانی اهدا می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

الگوی جریان‌سازی خبری در روابط عمومی طراحی شد

  الگوی جریان‌سازی خبری در روابط عمومی طراحی شد


ادامه ادامه مطلب دو

مایکروسافت «سرفیس‌های» جدیدی ارائه می‌کند

  مایکروسافت «سرفیس‌های» جدیدی ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ تاسیس تلویزیون دولتی ایران و گسترش آن

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس تلویزیون دولتی ایران و گسترش آن


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر ارتباطات و سخنان خوبی که به خاطر می‌سپاریم
  مایکروسافت «سرفیس‌های» جدیدی ارائه می‌کند
  مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس: وظیفه روابط عمومی شفاف‌سازی و نمایش عملکرد به شهروندان است
  مرکز نوآوری بانک ملی ایران، گام تازه ای برای حمایت از استارت آپ ها *
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز یک روزنامه نگار پُرکار ایران ـ نظرات «جنان صفت» در حرفه روزنامه نگاری
  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس تلویزیون دولتی ایران و گسترش آن
  تقویم روز ارتباطات/ قتل شش روزنامه نگار در یک شهر روسیه
  15 ایده سریع روابط عمومی‌
  پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار
  معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور: روابط عمومی ها نقش اصلی در تغییر نگرش در دستگاه های اجرایی دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30632صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 مرداد 1396 - 23:56
عباسیان: روابط عمومی مسئول معرفی دستاوردها و اثربخشی مجموعه است
رئیس دانشگاه بناب گفت: روابط عمومی هر سازمانی مسئول تبلیغ مدیران آن سازمان نیست بلکه مسئول تبیین برنامه های مدیران، معرفی دستاوردها و اثربخشی آن مجموعه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس دانشگاه بناب گفت: روابط عمومی هر سازمانی مسئول تبلیغ مدیران آن سازمان نیست بلکه مسئول تبیین برنامه های مدیران، معرفی دستاوردها و اثربخشی آن مجموعه است.

به گزارش شارا، کریم عباسیان ظهر در نشست یک روزه مدیران و کارشناسان
روابط عمومی دانشگاه های منطقه۳ کشور در دانشگاه بناب با اشاره به وظیفه سنگین و رسالت خطیر روابط عمومی ها اظهار کرد: روابط عمومی ها یک ابزار قوی اجتماعی و شغلی تخصصی است و روابط عمومی باید جامعه شناس و هنرمند باشد و انتظارات و اهداف راهبردی دانشگاه را پیش ببرد.

وی افزود: متأسفانه دانشگاه های ما امروز آنقدر مسائل و مشکلات دارند که روابط عمومی ها را اغلب درگیر مسائل روزمرگی کرده است و با اینکه از نورافکنی برای چشم انداز و اهداف راهبردی دانشگاه غافل نیستند ولی آن ها را از توجه به این اهداف بازداشته است.

رئیس دانشگاه بناب همچنین با بیان اینکه دانشگاه های ما از رنکینگ لازم در دانشگاه های نظام جمهوری اسلامی برخوردار نیستند؛ تصریح کرد: دانشگاه های ما با دانشگاه های نسل سوم فاصله دارند و این وظیفه روابط عمومی هاست که دانشگاه را به این سمت جامعه سوق دهند.

عباسیان با تأکید بر اینکه روابط عمومی ها باید از گوشت قربانی شدن دانشگاه ها جلوگیری کنند، افزود: دانشگاه های ما باید از تأثیرپذیری منفی از فرهنگ جامعه فاصله بگیرند.

وی اذعان کرد: با صرف اعتبارات لازم برای دانشگاه های نوپا به آن ها توجه ویژه می شود ولی در مقابل در این دانشگاه ها آنچنان پیشرفتی را شاهد نیستیم.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود بیان کرد: نباید بگذارید سازمان ها و مجموعه های بیرون دانشگاه نظرات سوء خود را به دانشگاه ها تبیین کنند.

عباسیان تأکید کرد: دانشگاهی اثربخش است که بتواند مشکلات جامعه را حل کند و میزان وابستگی به مجموعه های بیرون دانشگاهی را به حداقل برساند و سعی کند اثربخشی خود را در جامعه افزایش دهد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی مجمع خیران دانشگاه ساز و اینکه در برنامه ششم توسعه جلب کمک از خیران پیش بینی شده است؛ افزود: روابط عمومی های دانشگاه ها باید با فرهنگ سازی و افکارسنجی در راستای تحقق این موضوع قدم بردارند.

این گزارش می افزاید، مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب نیز در این گردهمایی طی سخنانی اهداف این نشست را تبیین ساز و کارهای مناسب و تبادل اطلاعات بین دانشگاه های منطقه و نیز برگزاری کارگاه آموزشی برای روابط عمومی ها اعلام کرد.

مجتبی فتحی زاده بررسی وضعیت موجود در بدنه روابط عمومی ها و دست یابی به راهکارهای لازم برای تحول و بهسازی توان علمی و تخصصی روابط عمومی ها در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی و بررسی راهکارهای هم افزایی را از دیگر اهداف این نشست برشمرد.

گفتنی است، دانشگاه بناب دارای ۲۶ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکترا بوده و حدود دو هزار و ۵۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل و فراگیری علم و دانش هستند.

همچنین در سند چشم انداز پنج ساله برای دانشگاه بناب شش دانشکده پیش بینی شده است و برآورد جمعیت دانشگاه بناب حدود ۶ هزار دانشجو خواهد بود.
مهر
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس تلویزیون دولتی ایران و گسترش آن


  تقویم روز ارتباطات/ قتل شش روزنامه نگار در یک شهر روسیه


  تقویم روز ارتباطات/ زادروز یک روزنامه نگار پُرکار ایران ـ نظرات «جنان صفت» در حرفه روزنامه نگاری


  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  استفاده از هرم تبلیغاتی برای رسیدن به مشتریان بیشتر


  تصویری/ ژست‌های جالب حیوانات جلوی دوربین عکاسان


  15 ایده سریع روابط عمومی‌


  ایده های روابط عمومی


  رادیوی اسرارآمیز؛ ایستگاهی که معلوم نیست گرداننده‌اش کیست


  پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد