درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 آبان 1398 - 13:07   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/2
  روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوند
  انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت: فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد
  تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی‌ها با خلاقیت و نوآوری عملکرد دستگاه های اجرایی را اطلاع رسانی کنند
  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30618صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 4 مرداد 1396 - 10:21
فشار اتحادیه اروپا بر فیس بوک، گوگل و توییتر
مقامات اتحادیه اروپایی فشارهای خود بر فیس بوک، گوگل و توییتر را تشدید کرده‌اند تا آنها را مجبور به اصلاح توافق‌نامه‌های کاربری خود کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مقامات اتحادیه اروپایی فشارهای خود بر فیس بوک، گوگل و توییتر را تشدید کرده‌اند تا آنها را مجبور به اصلاح توافق‌نامه‌های کاربری خود کنند. اتحادیه اروپا می‌گوید این توافق‌نامه‌ها باید منطبق بر قوانین این اتحادیه باشد تا حقوق کاربران به‌طور کامل حفظ شده و از تضییع منافع آنان جلوگیری شود. کمیسیون اروپایی و دیگر نهادهای مدافع حقوق کاربران و مصرف‌کنندگان با ارسال نامه‌ای برای سه شرکت یادشده در ماه ژوئن، از آنها خواستند تا پایان ماه سپتامبر توافق‌نامه‌های کاربری خود را تغییر دهند و در غیر این صورت در انتظار جریمه باشند. فیس‌بوک، گوگل و توییتر هیچ یک اظهارنظری در این زمینه نداشته‌اند. نگرانی اصلی مقامات اتحادیه اروپایی این است که حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربران اروپایی محفوظ بماند و از سوی دیگر حذف یک طرفه و سریع محتوای غیرقانونی ارسالی از سوی برخی کاربران امکان‌پذیر شود. گفته می‌شود با تشدید فشارها دو شرکت در حال اصلاح توافق‌نامه‌های کاربری خود هستند و شرکت سوم هم برای این کار خواستار دریافت فرصت بیشتری شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4102

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  پروپاگاند چیست؟


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود