درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:57   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30617صفحه نخست » چهارشنبه، 4 مرداد 1396 - 10:20
تدوین دستورالعمل جامع تجارت در تمام بسترهای فضای مجازی
با توجه به فراگیر شدن جوامع فضای مجازی، وب‌سایت‌ها و تمایل مردم به خرید اینترنتی، قائم‌مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین دستورالعمل جامع برای فعالیت تجاری در همه بسترهای فضای مجازی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توجه به فراگیر شدن جوامع فضای مجازی، وب‌سایت‌ها و تمایل مردم به خرید اینترنتی، قائم‌مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین دستورالعمل جامع برای فعالیت تجاری در همه بسترهای فضای مجازی خبر داد. فرانک اسکویی با بیان اینکه باید اتاق کار، نیاز و سلیقه عمومی و قوانین لازم تدوین شود، گفت: در حال حاضر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی قصد دارد تا فعالیت خود را که تا امروز متمرکز بر وب‌سایت‌ها بوده است، به کلیه بسترهای فضای مجازی مانند جوامع مجازی، اپلیکیشن‌ها و دیگر موارد تسری دهد. وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از کسب‌و‌کارها حتی بدون نظارت سازمان در حال استفاده از همه بسترهای مجازی برای فعالیت‌های اقتصادی خود هستند، عنوان کرد: جامعه و فعالان این فضا به هر حال به بسترهای متنوع ورود کردند و کار خود را انجام می‌دهند و لازم است برای ایجاد فضای مطمئن برای خریدار این مرکز به فضاهای مورد نظر ورود کند. قائم‌مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ادامه داد: بر اساس طرحی که تا یک ماه آینده به اجرا درخواهد آمد کسانی که در هر یک از بسترهای فضای مجازی اقدام به فعالیت تجاری کنند، جانمایی و تعیین هویت می‌شوند و این پیش‌نیاز معاملات آنلاین خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4102

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد